Рішенням виконавчого комітету міської ради від 30.11.2011р.№ 2043 «Про організацію зимової торгівлі», з метою створення сприятливих умов для організації та проведення зимової торгівлі в період святкування Нового року та Різдва Христового передбачено місця для реалізації ялинок на території м. Тернополя з 15.12.2011р. по 15.01.2012р:

  • вул. 15 Квітня (навпроти ринку «Оріон»);
  • вул. Київська (біля будинку побуту);
  • майдан Мистецтв (площадка біля бібліотеки);
  • вул. Лучаківського (біля 16-ти поверхового будинку);
  • вул. Гетьмана І.Мазепи (майданчик біля буд. №2);
  • перехрестя вулиць Миру – Дружби;
  • проспект Степана Бандери (біля магазину «Східний»);
  • перехрестя вулиць Лесі Українки – Клима Савури;
  • вул. Бродівська (площадка біля верхнього тунелю);
  • вул. Слівенська (біля магазину «Прогрес»);
  • вул. Митрополита Шептицького (на території комунального підприємства «Підприємство матеріально-технічного забезпечення»);
  • вул. Живова (біля ТЦ «Орнава»).
  • Учасники зимової торгівлі повинні здійснювати діяльність на підставі наказу управління торгівлі, побуту та захисту прав споживачів, для отримання якого потрібно подати в Єдиний дозвільний центр ( бульвар Т.Шевченка,1, 3-й поверх) затверджений вищевказаним рішенням пакет документів:

    1.Заяву затвердженої форми.

    2.Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

    3.Квитанцію про здійснення оплати до цільового фонду соціально-економічного розвитку міста Тернополя.

    4.Документ про оплату за компенсацію збитків, нанесених об’єктам благоустрою під час проведення зимової торгівлі.

    5.Копію угоди із спеціалізованим підприємством на вивезення твердих побутових відходів.

    6.Копію угоди на санітарне та зимове утримання прилеглої території.

    7.Копію погодження санепідемстанції та погодженого асортиментного переліку продукції, що реалізується на об’єкті торгівлі (для суб’єктів господарювання, що здійснюють торгівлю продуктами харчування).

    8.Копію документів, що підтверджують якість та безпеку товарів (для непродовольчих товарів, крім ялинок).

    9.Документ про походження продукції (для ялинок).

    Торгівля без дозвільних документів, передбачених вищевказаним рішенням заборонена та тягне за собою адміністративну відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства.

    0352.ua

    Де в Тернополі передбачено місця для реалізації ялинок

    Рішенням виконавчого комітету міської ради від 30.11.2011р.№ 2043 «Про організацію зимової торгівлі», з метою створення сприятливих умов для організації та проведення зимової торгівлі в період святкування Нового року та Різдва Христового передбачено місця для реалізації ялинок на території м. Тернополя з 15.12.2011р. по 15.01.2012р:

    вул. 15 Квітня (навпроти ринку «Оріон»); вул. Київська (біля будинку побуту); майдан Мистецтв (площадка біля бібліотеки); вул. Лучаківського (біля 16-ти поверхового будинку); вул. Гетьмана І.Мазепи (майданчик біля буд. №2); перехрестя вулиць Миру – Дружби; проспект Степана Бандери (біля магазину «Східний»); перехрестя вулиць Лесі Українки – Клима Савури; вул. Бродівська (площадка біля верхнього тунелю); вул. Слівенська (біля магазину «Прогрес»); вул. Митрополита Шептицького (на території комунального підприємства «Підприємство матеріально-технічного забезпечення»); вул. Живова (біля ТЦ «Орнава»).

    Учасники зимової торгівлі повинні здійснювати діяльність на підставі наказу управління торгівлі, побуту та захисту прав споживачів, для отримання якого потрібно подати в Єдиний дозвільний центр ( бульвар Т.Шевченка,1, 3-й поверх) затверджений вищевказаним рішенням пакет документів:

    1.Заяву затвердженої форми.

    2.Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

    3.Квитанцію про здійснення оплати до цільового фонду соціально-економічного розвитку міста Тернополя.

    4.Документ про оплату за компенсацію збитків, нанесених об’єктам благоустрою під час проведення зимової торгівлі.

    5.Копію угоди із спеціалізованим підприємством на вивезення твердих побутових відходів.

    6.Копію угоди на санітарне та зимове утримання прилеглої території.

    7.Копію погодження санепідемстанції та погодженого асортиментного переліку продукції, що реалізується на об’єкті торгівлі (для суб’єктів господарювання, що здійснюють торгівлю продуктами харчування).

    8.Копію документів, що підтверджують якість та безпеку товарів (для непродовольчих товарів, крім ялинок).

    9.Документ про походження продукції (для ялинок).

    Торгівля без дозвільних документів, передбачених вищевказаним рішенням заборонена та тягне за собою адміністративну відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства.

    Автор
    (0 оцінок)
    Викладення
    (0 оцінок)
    Актуальність
    (0 оцінок)

    Відгуки та коментарі

    Написати відгук
    Написати коментар

    Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

    Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

    Введіть email:
    Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
    або Авторизуйтесь , для написання відгуку
    Автор
    0/12
    Викладення
    0/12
    Актуальність
    0/12
    Відгук:
    Завантажити фото:
    Вибрати
    Відповідальний за розділ
    Наталія Наконечна
    Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
    Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

    Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!