20:00, 19 грудня 2011 р.
Тернопіль прорекламує себе в ЗМІ та мережі за півмільйона
З міського бюджету Тернополя планують витратити 150 тисяч гривень для створення туристичного бренду міста. На думку чиновників та депутатів, це допоможе залучити в місто туристів. Для створення емблеми та гасла залучатимуть підрядників.
"Проводитиметься дослідження, з чим асоціюється Тернопіль в мешканців інших міст, на що б хотіли звернути увагу самі тернополяни. Лого і гасло в майбутньому буде друкуватись на всій сувенірній продукції – блокнотах, ручках, календарях", — розповів міський голова Тернополя Сергій Надал.
За словами мера, структурним підрозділам міської ради самостійно не вдасться впоратися з цим завданням.
"Можуть і структурні підрозділи, але якщо ми хочемо зробити це на якісному рівні, то варто залучити фахівців. Якщо знайдуться організації, які зроблять це безкоштовно, будемо тільки раді", - сказав міський голова.
Аби популяризувати туристичний бренд Тернополя в ЗМІ та інтернеті, з міського бюджету планують виділити ще близько півмільйона гривень протягом найближчих чотирьох років.
Для участі в туристичних виставках і ярмарках – ще 400 тисяч. Загалом же бюджет програми 3,5 мільйони.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Офіційний трейлер української сімейної комедії "Крашанка"
Новини компаній
17:00
Що є на сторінках каталогу Yes-валізи
Новини компаній
15:00
ТОП новини
Оголошення
15:26, 14 березня
45
17:38, 26 березня
21
15:31, 14 березня
51
15:01, 20 березня
401
11:04, 21 березня
40
live comments feed...