Починаючи з наступного року у Тернополі почнуть впроваджувати пілотний проект «Соціальна картка тернополянина». Із проханням прийняти відповідну постанову міська рада звернулася до Кабінету Міністрів. Там, начебто, не проти.

– Ми пропонуємо створити соціальну картку, на яку буде задіяна і система оплати за проїзд, і система розрахунків у різного роду торгових об’єктах, і система обслуговування у фонді соціального страхування і соціального захисту, – поділився планами міський голова Сергій Надал.

Першочерговим етапом проекту стане придбання відповідного обладнання і встановлення його у всіх тролейбусах, пише "ЗЗ". Для цього навіть на передостанній сесії депутати дозволили комунальному підприємству «Тернопільелектротранс» взяти кредит під це. Згодом на електронні квитки переведуть і усі міські автобуси.

– Що це нам дає. На сьогоднішній день, по-перше, йде питання перерозподілу тих коштів, які держава дає як компенсацію пільгових перевезень. Детального обліку не має ніхто. А це обладнання нам дасть можливість вести точний облік, скільки проїхало пільговиків. Можете уявити, що від того часу, коли ми поставили GPS-трекери у тролейбусах (вже практично у всіх є і на автобусах доставляються), то у тролейбусах зменшився кілометраж пробігу за день.  Здавалось би, їде по дротах, куди він може вліво-вправо їхати. Тобто, система обліку раз, система контролю два, – пояснює мер.

Водночас впровадження електронних квитків у тролейбусах не означає, що усі кондуктори залишаться без роботи. Частину з них залучать до проведення контрольних перевірок.

– Будуть карточки і будуть одноразові жетони на проїзд. Картки будуть трьох видів: стандартна, для студентів і школярів, і для пільговиків. Час від часу потрібно буде робити перевірки, чи не використовую, чи не їжджу я на чиїйсь там соціальній карточці, – зауважує міський голова.

Крім того, планується, що соціальну картку можна буде використовувати не лише для проїзду у громадському транспорті, а й для розрахунків у банках, магазинах тощо. Загалом на неї можна завести до дванадцяти різних позицій. Втілити цей проект у життя будуть намагатися упродовж двох років.

0352.ua

Тернополян переведуть на соціальні картки

Починаючи з наступного року у Тернополі почнуть впроваджувати пілотний проект «Соціальна картка тернополянина». Із проханням прийняти відповідну постанову міська рада звернулася до Кабінету Міністрів. Там, начебто, не проти.

– Ми пропонуємо створити соціальну картку, на яку буде задіяна і система оплати за проїзд, і система розрахунків у різного роду торгових об’єктах, і система обслуговування у фонді соціального страхування і соціального захисту, – поділився планами міський голова Сергій Надал.

Першочерговим етапом проекту стане придбання відповідного обладнання і встановлення його у всіх тролейбусах, пише "ЗЗ". Для цього навіть на передостанній сесії депутати дозволили комунальному підприємству «Тернопільелектротранс» взяти кредит під це. Згодом на електронні квитки переведуть і усі міські автобуси.

– Що це нам дає. На сьогоднішній день, по-перше, йде питання перерозподілу тих коштів, які держава дає як компенсацію пільгових перевезень. Детального обліку не має ніхто. А це обладнання нам дасть можливість вести точний облік, скільки проїхало пільговиків. Можете уявити, що від того часу, коли ми поставили GPS-трекери у тролейбусах (вже практично у всіх є і на автобусах доставляються), то у тролейбусах зменшився кілометраж пробігу за день.  Здавалось би, їде по дротах, куди він може вліво-вправо їхати. Тобто, система обліку раз, система контролю два, – пояснює мер.

Водночас впровадження електронних квитків у тролейбусах не означає, що усі кондуктори залишаться без роботи. Частину з них залучать до проведення контрольних перевірок.

– Будуть карточки і будуть одноразові жетони на проїзд. Картки будуть трьох видів: стандартна, для студентів і школярів, і для пільговиків. Час від часу потрібно буде робити перевірки, чи не використовую, чи не їжджу я на чиїйсь там соціальній карточці, – зауважує міський голова.

Крім того, планується, що соціальну картку можна буде використовувати не лише для проїзду у громадському транспорті, а й для розрахунків у банках, магазинах тощо. Загалом на неї можна завести до дванадцяти різних позицій. Втілити цей проект у життя будуть намагатися упродовж двох років.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати
Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!