У новорічну ніч українці відпочинуть від «мобільного спаму»

Мобільні оператори обіцяють українцям якісний зв'язок в Новорічну ніч. Але натомість позбавляють їх низки корисних послуг.

У новорічну ніч навантаження на мережі мобільних операторів, збільшується приблизно в 10 разів, через що у абонентів часто виникають труднощі з дзвінками і відправкою поздоровлень по SMS. Щоб уникнути навантажень, мобільні оператори заздалегідь «готують» свої мережі: збільшують кількість базових станцій і просто відключають «непотрібні» послуги та сервіси.

Напередодні свят «Коментарі» з'ясували, яких корисних послуг доведеться позбутися українцям, щоб безперешкодно вітати один одного з Новим роком.

У Новий рік без грошей?

Мобільні оператори запевняють, що в Новий рік проблем з поповненням рахунку бути не повинно. Однак не заперечують, що можливі затримки із зарахуванням коштів на рахунок і повідомленнями про поповнення рахунку. Крім того, можуть виникнути перебої з послугами, що дозволяють бути на зв'язку при нульовому балансі на рахунку.

Як повідомили в «Київстарі», абоненти не зможуть скористатися послугою «Заплати за мене», яка дозволяє здійснювати дзвінки за рахунок абонента при наявності коштів на його рахунку. Послуги «Передзвони мені», «Поповни мій рахунок», «Екстра гроші», «Розмови в кредит», «SMS-виклик», «Заплати за мене» оператор відключати не планує.

Доставка SMS без звітів

Якщо відправити вітальні SMS українцям вдасться, то переконатися в доставці повідомлення за адресою - навряд чи. У Новорічну ніч мобільщики відключають функцію звітів про доставку SMS, як і інші «інформаційні повідомлення».

... І ніякого «спаму»

Щоб зменшити навантаження на мережу, мобільні оператори планують відключити всі інформаційні послуги. У тому числі, SMS про нові акції, зміни тарифів та інші повідомлення, які абоненти звикли вважати «спамом від оператора». «Київстар» і «МТС» припинять розсилку в години пікових навантажень 31 грудня і 1 січня, і, можливо, на Різдво - 7 січня. Вимкнути розсилку на більш тривалий період не вийде, оскільки за законодавством оператор зобов'язаний інформувати абонента про всі зміни, а SMS - найбільш підходящий для мобільників спосіб. До свят «Київстар» також тимчасово відключить послуги «Хто дзвонив» (SMS про пропущені дзвінки), «Повідомити мене» (повідомлення про те, що абонент, якому телефонували, з'явився в мережі).

У новорічні свята абоненти мобільного оператора «Київстар» позбавляться ще однієї послуги - «Переадресація SMS». Вона дозволяє абоненту перенаправляти свої вхідні повідомлення на інший номер «Київстар» або DJUICE. Послуга буде недоступна з 28 грудня по 4 січня.

Невизначеною поки залишається доля абонентів life:). Оператор поки сумнівається, відключати йому додаткові функції або залишити все як є. Остаточне рішення з цього приводу буде прийнято днями. А поки «розвантажити» свою мережу life:) спробує шляхом спеціальних змін в конфігурації мережі. Як очікує оператор, ці зміни дозволять додатково збільшити ємність радіомережі, щоб пропускати якомога більше голосового та SMS-трафіку. life:) стверджує, що на якості передачі голосу абонента зроблені зміни не позначаться.

Для забезпечення роботи мережі в період підвищеного трафіку оператор також вводить мораторій на зміни будь-яких параметрів мережі в період з 24 грудня по 10 січня. Також в період новорічних свят в місцях найбільшої концентрації людей у ​​великих містах Україна life:) розгорне додаткові мобільні базові станції.

У «Київстар» повідомили, що технічна дирекція оператора застосує технологію «стиснення сигналу» в так звані «пікові години», розширить пропускну спроможність SMS-центрів у кілька разів, тимчасово припинить всі роботи з модернізації мережі. Місця проведення масових заходів оператор, як і його конкуренти, планує посилити додатковим резервним обладнанням.

Щоб збільшити стабільність роботи мережі в умовах підвищеного трафіку з 24 грудня по 2 січня і з 6 по 8 січня «МТС» також введе заборону на проведення робіт з розширення, модернізації і зміни конфігурації мережі та інформаційних систем.

Але, незважаючи на всі старання операторів, їх мережі можуть не витримати величезної кількості новорічних SMS та дзвінків. Тим більше, що з кожним роком навантаження на мережу зростає. Як відзначають в «МТС-Україна», з 31 грудня 2010 по 1 січня 2011 року абоненти оператора відправили 106 млн. SMS, що на третину (29%) перевищила показники попереднього року. А кількість голосових викликів зросла на 54% і за дві «святкових» доби досягло 449 млн.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!