Жек «забив» на проблеми тернополян

Жителі будинку на вул. Яремчука, 41скаржаться, що ремонту у їхньому під’їзді ніхто не робив уже 30 років. У жеку кажуть – зроблять ремонт наступного року. Людей така відповідь обурює. Адже вони не розуміють, куди ідуть гроші, які вони платять за обслуговування.

В обслуговуючому підприємстві відповідають, мовляв, не вірите нам, звертайтесь в будь-яку контролюючу службу Тернополя чи Києва - нехай перевіряють.

– Ми надсилали колективне звернення і колективний запит до начальника управління ЖКГ, міського голови, а також у жек. Щоби розповіли нам, які роботи виконали у нашому будинку і на яку суму, – каже мешканка Ніна Яськевич. – Вони нам відповіли, що зробили те і те. І серед робіт – ремонт вхідних дверей у нашому, другому, і третьому під’їздах. Тільки от різниця у тому, що в нас стоять старі поламані дерев’яні двері, які навіть не зачиняються. А в третьому – поставили нові металеві двері з кодовим замком. Є ж різниця, правда? А жек пише про ремонт у двох під’їздах.

Заміна дверей сьогодні для мешканців чи не найактуальніша. І не тому, що на носі зима, а через сусідство із нічним клубом «Бомба». Деякі відвідувачі клубу з певних причин ідуть справляти нужду під будинок і у під’їзди, пише 20хвилин.
–– Зайти в інші два під’їзди відвідувачі нічного клубу не можуть, а в нашому і п’ють, і лайно залишають, - каже пані Ніна. - Бо ж двері добре не зачиняються, молодь ногою впирається в них, шарпає і спокійно потрапляє всередину. Звісно, що нас це зачепило – двері досі поламані, а вони пишуть про ремонт...


Cуперечка – без результату
Зачепило мешканців і те, що в жеку відзвітували про ремонт системи водопостачання і ремонтні роботи в електрощитовій.
– Ви розумієте, що така відповідь – лише для годиться. Це роботи, на які й великих витрат не треба, – каже пані Ніна. – Я вже скільки часу прошу зробити щось із трубами у підвалі, бо постійно сиро. Слимаки всюди повзають. Ну невже за стільки часу не можна нічого зробити? А вони дають таку відповідь. Та ще й зазначають, що борг у мешканців будинку - 9000 грн. Цікаво, в якому під’їзді? Чи не в тому, де ремонт роблять?

Найбільше мешканці обурюються тим, що у сусідньому під’їзді ремонт робили двічі з інтервалом у два-три роки. У цьому ж під’їзді цьогоріч і двері нові встановили. Таку вибірковість люди пов’язують із проживанням знайомих директора жеку.
На що витратили гроші і що зробили у будинку, ми поцікавились у директора обслуговуючого підприємства ДП «Фаворит» Олега Лемеги. Той погодився зустрітись із людьми та відповісти на усі питання. Утім, зустріч директора із мешканцями перетворилась на палку суперечку без результату: люди не чули директора, а він, схоже, їх.

– Наш будинок підлягав капітальному ремонту ще у 90-х, – каже одна із мешканок пані Надія. – З того часу і чекаємо. Тридцять років за щось платимо. За що? І кожного разу чуємо від директора одне і те ж.

Каже, що готовий вислухати
Під час зустрічі Олег Лемега пояснив, що великих коштів не витрачено. Приміром, за ремонт дверей заплатили 70 грн. Дерев’яні двері трохи підігнали. У сусідньому ж під’їзді замінили двері за кошти міського голови, які той виділив перед виборами.

– Мені дали гроші на 15 дверей, – пояснює Олег Лемега. – Тож не міг замінити всі в одному будинку. Орієнтувались на те, де більша потреба. Загалом замінювати вхідні двері – це капітальний ремонт. А за квартирну плату ми не можемо поміняти двері.
Відтак мешканці за чергою з директором то зачиняли, то відчиняли двері, кожен намагався довести свою правду – робочі двері чи ні. Але кожна зі сторін залишилась при своїй думці. Директор пропонував мешканцям, якщо вони не задоволені жеком, створювати власне ОСББ. А люди далі вимагали пояснити, куди йдуть гроші.

– Ви можете звернутись у будь-яку службу чи у Тернополі, чи у Києві, – каже він. – Хай перевіряють використання коштів з вашого будинку. Навесні проводимо збори, де мешканці мають можливість висловитись, що у їхньому будинку слід зробити насамперед. Тож якщо скажете, що того і того вам не треба, а потрібно зробити те і те, то так і зробимо. Поточний ремонт у вашому під’їзді заплановано на 2016 рік.

Всі гроші використали
Загалом, як зауважив пан Лемега, жек обслуговує весь будинок, а не один окремий під’їзд. Тож у своїй відповіді вони й орієнтувались на всі роботи, проведені у будинку. Про виконані роботи, за словами пана Лемеги, свідчать акти виконаних робіт із підписами мешканців.

– Нараховано на поточний ремонт понад 16 тисяч гривень, і за дев’ять місяців їх уже використано, - додає він. – Сьогодні навіть є мінус 100 з лишком гривень. А будинок треба обслуговувати ще три місяці. Грошей нема.

З’ясувати, на що ж пішли гроші, як кажуть юристи, можна тільки після перевірки актів виконаних робіт. Приміром, якщо мешканці не вірять, що зазначені кошти справді були витрачені, варто скопіювати акти і залучити до їхньої оцінки експертів. У разі різниці між поданими жеком цифрами та реальною вартістю робіт слід звертатися до правоохоронних органів. Якщо ж кошти справді були витрачені, але не на згадуваний під’їзд, то варто розібратись із такою вибірковістю через управління ЖКГ та міського голову.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!