Голова обласної ради Олексій Кайда підписав розпорядження «Про організацію процесу розгляду в Тернопільській обласній раді проекту обласного бюджету на 2012 рік».

Для підготовки проекту обласного бюджету на розгляд сесії в обласній раді будуть проведені спільні засідання постійних депутатських комісій та профільних управлінь обласної державної адміністрації. «Такий принцип підготовки проекту бюджету був започаткований минулого року і практика показала високу його ефективність»,  - зазначив очільник обласної ради.

Олексій Кайда закликав до формування головного фінансового документа області приєднатися і представників громадських рад, громадських організацій краю. «Прозорість формування бюджетів є однією з головних ознак відкритості влади та її бажання залучати до бюджетного процесу  громаду», - додав голова обласної ради.

Згідно із розпорядженням, спільне засідання  постійних комісій обласної ради гуманітарного напрямку та профільних управлінь ОДА відбудеться 3 січня з 10 години.  4 січня також о 10 годині  проходитиме спільне засідання депутатських комісій та відповідних управлінь ОДА економічного напрямку. На цей день на 12 годину заплановане засідання постійної комісії з питань бюджету за участю головного фінансового управління облдержадміністрації.

Cорок друга сесія обласної ради, на якій розглядатиметься  питання про обласний бюджет на 2012 рік, відбудеться у четвер, 5 січня.

0352.ua

Тернополян закликають взяти участь в обговоренні бюджету на 2012 рік

Голова обласної ради Олексій Кайда підписав розпорядження «Про організацію процесу розгляду в Тернопільській обласній раді проекту обласного бюджету на 2012 рік».

Для підготовки проекту обласного бюджету на розгляд сесії в обласній раді будуть проведені спільні засідання постійних депутатських комісій та профільних управлінь обласної державної адміністрації. «Такий принцип підготовки проекту бюджету був започаткований минулого року і практика показала високу його ефективність»,  - зазначив очільник обласної ради.

Олексій Кайда закликав до формування головного фінансового документа області приєднатися і представників громадських рад, громадських організацій краю. «Прозорість формування бюджетів є однією з головних ознак відкритості влади та її бажання залучати до бюджетного процесу  громаду», - додав голова обласної ради.

Згідно із розпорядженням, спільне засідання  постійних комісій обласної ради гуманітарного напрямку та профільних управлінь ОДА відбудеться 3 січня з 10 години.  4 січня також о 10 годині  проходитиме спільне засідання депутатських комісій та відповідних управлінь ОДА економічного напрямку. На цей день на 12 годину заплановане засідання постійної комісії з питань бюджету за участю головного фінансового управління облдержадміністрації.

Cорок друга сесія обласної ради, на якій розглядатиметься  питання про обласний бюджет на 2012 рік, відбудеться у четвер, 5 січня.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати
Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!