Охоронці супермаркету у Тернополі лякали жінку міліцією

Коли більшість тернополян уже мріяли про новорічний стіл і свято, Катерину Соколову змусили пережити такий сором, що не може цього забути це досі.

У п’ятницю, 30 грудня, в супермаркеті “Сільпо” на вул. Живова, поки жінка стояла в черзі, її донька із жуйкою у руці раптом побігла до виходу. Малечу зупинив охоронець. І це лише був початок проблем, пише 20 хвилин. Відтак жінка зареклася ходити до того торговельного закладу.

- Визнаю, що не встежила за дитиною. Але ті чоловіки-охоронці не мали права так зухвало та грубо поводитись зі мною, - обурюється жінка. - Я не вчу дитину красти, а мене зробили ледь не злочинницею!

Тернополянка була постійним покупцем того магазину. Перед святами прийшла туди із трирічною донькою по продукти.
- Я роздягла дитину, бо було душно, - пригадує жінка. - У руках, стоячи у черзі до каси, окрім кошика із продуктами, тримала ще й свою сумку та одяг дитини.

Покупців у супермаркеті того вечора було дуже багато. Тому жінка відразу не помітила, як донька вискочила з черги. Її зупинив охоронець, який побачив у руках дівчинки жуйку.
- Мені прикро, що донька без мого дозволу схопила жуйку біля каси. Але ж це - дитина! – наголошує пані Соколова. - Я готова була заплатити за ту жуйку одразу після того, як мені сказали. Але охоронцю цього було замало!

Невдовзі, як пригадує жінка, до неї підійшов ще один охоронець.
- Сказав, що треба заплатити, але спочатку слід оформити якийсь реєстр. Я відмовилася від цього. Хотіла заплатити й ти, - продовжує тернополянка. - Але охоронці сказали, що викличуть міліцію. Десь взявся ще один охоронець. Хтось із них почав мене повчати. Звертався до мене на “ти” . Казав, щоб дитину тримала біля себе, кілька разів нагадував, що попереджає востаннє. Підганяв, мовляв, йди та плати...

Доньку Катерини Соколової це все так налякало, що вона заплакала.
- Таке нетактовне та грубе ставлення чоловіків мене шокувало, - каже пані Соколова. – Тому я пішла на принцип — кинула жуйку на касі та почала одягати доньку.

Жінка вирішила поскаржитися адміністрації супермаркету на дії охоронців. На чеку вона знайшла номер “гарячої лінії”, на який і зателефонувала.
- Чому охоронці поводилися так нецивілізовано? - запитує жінка. - Я тоді купила продуктів на 200 грн. Чи мені було важко заплатити ще кілька гривень за жуйку?

Відтак 2 січня тернополянці зателефонували на мобільний, попросили вибачення та сказали, що будуть раді знову бачити її в тому магазині.
- Але я більше туди не піду, - розповідає жінка. – Бо вже чула про схожий випадок, який трапився з іншими людьми. Знайомі казали, що на них якось налетів охоронець і звинуватив у тому, що дитина побила щось у магазині. Згодом з'ясували, що це - помилка. Але у них все одно залишився неприємний спогад.

Треба йти до адміністратора

Якщо виникло непорозуміння між покупцем і працівником супермаркету, необхідно одразу звернутися до адміністратора закладу. На першу ж вимогу покупця охорона має викликати керуючого.

Такі неприємні випадки найкраще вирішувати одразу, а не через кілька днів, пояснюють у прес-службі мережі супермаркетів “Сільпо”. Там готові ще раз перепросити жінку за зіпсований настрій. Однак для того, щоб провести розслідування та виявити винних, — час уже втрачений. Адже неможливо відновити записи камери спостереження, щоб переглянути події того дня. Минуло забагато часу – записи стільки не зберігають.

Охоронці, які чергували 30 грудня, пам'ятають випадок із жуйкою. Чоловіки стверджують, що покупець не хотіла платити за товар. Запевняють, що поводились із нею коректно.
У прес-службі мережі пояснюють, що охоронці мають право затримувати людей із неоплаченим товаром. Вони просять оплатити або ж залишити товар на касі. Але викликають міліцію тільки у випадку, якщо мають підозру про скоєння крадіжки.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!