У Тернополі одіозна фірма використала бюджетні кошти для шокування жителів

На ліфт, який перебуває у жахливому стані, поскаржилась на сторінці Управління ЖКГ тернопільська журналістка Вікторія Кравець.

Найбільше її обурення зумовило те, що недавно фірма «Максима» розмістила оголошення про капітальний ремонт.

От тільки наслідки ремонту виявилися сумнівними: ліфт мало змінився, а поломок не поменшало.

«Скарга на фірму "Максима": 
цю фірму на обслуговування ліфтів жителям будинку на вул.Нечая,29 більше року тому нав'язала міська рада (держпідприємство,яке обслуговувало до цього, мешканців влаштовувало). З моменту зміни, жителі (кажу зараз від імені першого під'їзду) мовчали, що ліфт нерегулярно прибирають, не ремонтують і т.д. І от в грудні 2015р. "привалило щастя" - на ліфті наліпили оголошення, що проводять його КАПІТАЛЬНИЙ ремонт, виденим шрифтом - що все за гроші з міського бюджету (див. фото). Користувачі ліфта були згодні перти на 7/8/9 поверхи пішки з сумками/колясками/дітьми/пенсіонерами хоч 2-3 тижні, аби тільки ліфт привели до ладу. Та через 2 дні ліфт запрацював, змін в ньому люди жодних (!) так і не пбачили, тільки почули, що стукати під час руху став чуть тихіше (а через 2 тижні внутрішні двері таки поміняли). Всередині кабіна як була страшна (подряпана,помальована,попалена), так і залишилася (знаю,що це зробили самі користувачі,але не ремонтували ліфт то 25 років, відколи здали будинок!). Найцікавіше, що прибиральниця,яку зустріли в ліфті,сказала,що вже кілька разів просила/писала "Максиму", щоб замінили лінолеум в нашій кабіні, бо такого страшного ніде більш не бачила (і ми теж), але реакції від обслуговуючої фірми - нуль! Мовчу вже, що після "капітал.ремонту" ліфт на другий, а потім і на 3-ій,4-й дні і через тиждень-два ламався, викликали аварійку... 
Короче, дорогА (в прямому значенні) "Максима"! Дайте жителям першого під'їзду Нечая,29 звіт по капремонту: що зробили, що мали зробити і головне - за яку суму і час? паралельно замініть латки старого лінолеуму в кабіні (якщо не людей, то хоч свою прибиральницю послухайте!), відчистіть (хоч мали б капітально оновити) стіни і "дошку" з кнопками, вкрутіть сильніші лампи (і тут зекономили).... бо зараз наклейка з вашими контактами і оголошення про капремонт виглядає як позорище вашій фірмі, міськраді і водночас стьоб над жителями. (можете вважати цей пост офіційним запитом, на який маєте дати письмову відповідь). Чекаємо", – написала Вікторія Кравець.

До честі управління ЖКГ, на скаргу у Фейсбуці оперативно відреагували, пообіцявши надати відповідь сьогодні.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!