З кожним роком попит на живі зелені красуні в Тернопільській області падає

 Про це свідчать щорічні підсумки ялинкових кампаній державних підприємств Тернопільського обласного управління лісового та мисливського господарства.

На жаль, в моду входять штучні замінники живих новорічних деревець, і наразі жива новорічна красуня не може стати гідним її конкурентом. Незважаючи на запевнення лісівників про те, що новорічні дерева, які реалізовуються лісовими державними підприємствами, заготовляються не в лісі, а на спеціально відведених для цього плантаціях, мешканці обласного центру все ж не купують живі ялинки, вважаючи, що так вони зберігають лісові площі від вирубувань.

Інша причина – це відсутність служби, яка б займалася утилізацією лісових дерев опісля новорічних свят. Комунальні служби забирають хвойні, але здебільшого це відбувається хаотично, адже спеціальних служб, які б займалися прибиранням вулиць від новорічних дерев, у нас поки немає. Тож у суспільстві побутує думка, що живі новорічні дерева після свят ще довго перекидаються, створюючи непривабливу картину на вулицях Тернополя.

У селах легше. Тут деревце використовують як паливо для пічок, тому ялинки купують більш охоче і не уявляють новорічного свята без них.

Цьогоріч Тернопільське лісництво ДП «Тернопільське лісове господарство» вперше показало тернопільським споживачам вирощені ялини і сосни в контейнерах. Правда, це була лише пробна реалізація такого виду новорічних дерев, адже працівники Тернопільського лісництва поки що обережно вивчають попит споживача на такий вид продукції, тому і кількість вирощених новорічних дерев була невеликою (у межах 150 екземплярів – прим.). Такий крок лісівників дуже сподобався тернополянам, тож ялини у горщиках купували на ура. Хоча були й такі покупці, яким не сподобався сам контейнер або ж безготівкова система оплати, або ж самі новорічні дерева були не до смаку.

Зазначимо, що вирощування новорічних дерев у контейнерах – праця доволі трудомістка. Адже якщо на плантації новорічні ялини посадили, доглянули протягом кількох років, і надалі вони собі ростуть, не завдаючи великих клопотів, то з ялинами в горщиках зовсім інша історія. Це те саме, що посадити у себе якусь екзоту і щорік-два її пересаджувати у більший горщик, аби коренева система почувалася комфортно і рослина не загинула. Ми вже не говоримо про такий вид хвойних, як ялина колюча форма голуба. Ялина колюча дуже вибаглива до усього: і до грунту, і до умов зростання, і до клімату. Тож голубого кольору не завжди можуть набувати – задля цього їх потрібно періодично пересаджувати, аби вони не набули звичайного, не властивого цьому видові хвойного, зеленого кольору.

Як повідомив відповідальний за ялинкову кампанію-2015 на Тернопільщині, головний спеціаліст відділу лісового та мисливського господарства Тернопільського ОУЛМГ Андрій Маланчук, у передноворічний період 2016 року лісовими державними підприємствами реалізовано 7927 новорічних дерев проти 9063 хвойних 2014 року. Середня ціна новорічного дерева, яка склалася на кінець ялинкової кампанії, становить 51 гривню. Сума реалізації – 404460 гривень.

Лідером із продажу новорічних дерев стало ДП «Бережанське лісомисливське господарство», яке реалізувало 4062 хвойних дерева. Дане підприємство реалізовувало здебільшого сосни підприємцям-оптовикам, тож заготовлені новорічні дерева прямували в східні, центральні та південні області нашої держави.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!