Тернополянка ледь не потрапила двічі на гачок "представників банку"

Ледь не потрапила двічі на гачок шахраїв тернополянка Наталія Гевко. Вона каже, що одразу зрозуміла, що її хочуть надурити, тому не повелася на цей розвід. Тернополянка розповіла свою історію, щоб застерегти інших. Адже є багато довірливих та необізнаних людей. Все почалося з оголошення на сайті OLX.

- Я вирішила продати свою дублянку. Сфотографувала її та виставила на сайт, - каже співрозмовниця. – Через деякий час мені зателефонував чоловік з Полтави, говорив російською. Запитав чи я продаю дублянку, чи вона в хорошому стані і чи ціна незмінна. 

Врешті чоловік сказав, що купить дублянку. Домовились, що я скину йому номер картки, він мені перешле гроші, а я йому вишлю покупку. 
Через дві години зателефонував ще один клієнт, цього разу з Вінниці, говорив російською, продовжує Наталія. Розмова була практично аналогічна до попередньої. 

- Далі знову дзвінок, - каже тернополянка. - Абонент сказав, що він представник ПриватБанку від юридичної особи. Запитав, чи мені мали прийти 1500 грн. Говорив російською, дуже невиразно, я половини не зрозуміла, перепитувала. Проте постійно запитував про код. Мовляв, гроші вже переслані, проте затримуються. Оскільки я фізична особа, а гроші перерахувала юридична особа. Звісно я його одразу розкусила і далі наша розмова не склалася.

Через деякий час Наталії зателефонував ще один "представник" Приватбанку від другого клієнта. Цього чоловіка дівчина теж почала виводити на чисту воду, пише 20хвилин.
- То що вам не потрібні гроші? Тоді всі ваші картки будуть заблоковані, - пригрозив він. 

Наталія Гевко каже, що вже не раз чула такі історії тай з банком має часто справу, тому вчасно зорієнтувалась.  У ПриватБанку застерігають бути обережними і ні в якому разі не давати жодних ідентифікаційних даних стороннім особам. 
Для перерахування коштів на картку фізичних осіб достатньо лише 16 цифр. Іншу інформацію надавати не потрібно, - пояснює керівник регіонального прес-центру ПриватБанку в Тернопільській області Олександр Жильцов.
- ПриватБанк ніколи не телефонує до своїх клієнтів і не задає уточнюючих питань з власної ініціативи. Для перерахування коштів на картку не потрібно повідомляти ні cvм-код, ні термін дії картки, ні кодові слова, ні динамічні паролі, які приходять на телефон, ні пін-код. Всі ці дані є конфіденційними. 

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!