Біля відділення розрахунків “Тернопільгазу” довжелезні черги

Зменшити черги біля свого відділення розрахунків намагаються у “Тернопільгазі”. Черги там виникають традиційно, наприкінці кожного місяця. Через це, кажуть у “Тернопільгазі”, страждають всі: і представники підприємства і тернополяни.

Черги у відділі розрахунків “Тернопільміськгазу” наприкінці місяця традиційні. Люди приходять здати показники лічильників та розрахуватись за спожитий газ. Окрім того, консультуються щодо нарахувань та стоять за довідками для отримання пільг і субсидій. Та скаржаться: вистояти тут дуже важко, а доводиться по кілька годин. Приміщення мале та задушливе, а черга тягнеться аж на вулицю, передає TV4

У цій кімнаті працівниці Тернопільгазу приймають показники лічильників. Телефони не замовкають. Щодня дзвінків – до чотирьохсот та більше.

– Кожна людина ж як дзвонить, вона ж не тільки подала показник, сказала і все. Є люди, які хочуть багато чого вияснити, попитатись, розпитатись. Навіть якщо треба подати якийсь документ у відділ розрахунків, вони так само дзвонять на телефон і получають всю інформацію. Показник лічильника в нас подається з 1 числа по 31 число. Тому що якщо має людина чи субсидію чи пільгу, в неї має бути зафіксований показник лічильника місячний. Він не може бути зафіксований на 15 число, бо це вже буде не цілий місяць поданий показник лічильника, – розповідає начальник відділу розрахунків ДП “Газпостач” ПАТ “Тернопільміськгаз” Людмила Полотнянко.

У “Тернопільміськгазі” пояснюють: питання з чергами намагаються вирішити і просять з розумінням поставитись до того, що додзвонитись до них можна не завжди. Така ситуація у відділі розрахунків припадає переважно на кінець місяця, починаючи з 25-го числа.

– Буквально до середини лютого ми запланували і впроваджуємо багатоканальний телефон для прийому платежів. Я думаю, буде створений відповідний колцентр для того, щоб покращити обслуговування населення. А також до кінця лютого ми запланували створення персонального електронного кабінету для кожного споживача. Тобто коли користувач може подати покази лічильника через інтернет, подивитися яке нарахування і відповідно здійснити оплату через термінал чи системи Приват 24, – каже директор ДП “Газпостач” ПАТ “Тернопільміськгаз” Віталій Бобрівець.

Людям нагадують: подавати показники можна через інтернет. Це зекономить час, сили та здоров’я.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!