Тернополяни скаржаться на роботу «Тернопільміськгазу» (відео)

У приміщенні «Тернопільміськгаз» уже декілька днів людно. Десятки містян юрбляться, аби подати показники лічильників.

п. ОЛЕНА
«Я вже приходжу сюди другий раз. Я 29 лютого прийшла, тут взагалі неможливо зайти було».

4 березня, кажуть тернополяни, людей ще небагато. А от декілька днів тому черга розтягнулась аж на вулицю, повідомляє Інтб.

п. МАРІЯ
«Ви розумієте, прийшов… не одна людина. В мене чоловік не любить стояти в черзі. Він приходить і дивиться, якщо тут велика черга, він йде оплачувати на пошту. Куди-небудь, куди ближче, аби не тут, бо тут очереді ужасні».

Для того, щоб подати показники, як зауважила пані Марія, не обов’язково приходити у «Тернопільміськгаз» особисто. Можна зробити це поштою, через Інтернет або ж телефоном. От тільки останній, стверджують городяни, постійно зайнятий.

п. ВОЛОДИМИР
«Старався весь час по телефону якось і вирішував то запитання до цього часу. Цього часу, я кажу, позавчора, щоб здати показники лічильника, я дзвонив рівно годину п’ятнадцять хвилин і не зміг так і додзвонитися. Сьогодні зранку те саме. Це жах, що людей отак маринують і тд. І до чого ми йдемо? І куди ми йдемо?».

Та й куди надійніше, кажуть люди, прийти особисто. Хоча б заради того, щоби дізнатись, наскільки цього місяця спорожніє їхній гаманець.

п. ОЛЕНА / п. МАРІЯ
«– Немає чим дихати, немає де сісти, і мусиш сюди ходити. Здоровий-нездоровий, інакшого виходу немає. – А кажуть, що можна в скриньку їм кидати, не пробували? – В скриньку показник кинеш, але ти не знаєш результату ніякого. А стоїш в касу до оператора, він тоді тобі виясняє і каже».

Дати відповіді на питання: чому стільки людей і важко додзвонитись в установу, оператори не змогли. Лише кажуть, у таких умовах непросто працювати і їм також.

«– Завжди такі черги? – Так, завжди. Ви розумієте, я працюю на касі. Я не знаю умов роботи з телефоном. Питайтеся в начальника. Вони в нас тепер постійні. Ну, в період показників то найбільше. Ми самі дуже страждаємо. Ми не маємо чим дихати».

З’ясувати, чому, як стверджують люди, телефон у «Тернопільміськгаз» постійно зайнятий, ми попрямували безпосередньо у контакт-центр. Поки були там, шестеро диспетчерів не переставали приймати дзвінки. А повернувшись на студію, зателефонувати вирішили особисто.

«Вас вітає ДП «Газпостач» ПАТ «Тернопільміськгаз». Ваша розмова буде записана. Залишайтесь, будь ласка, на лінії, вас буде з’єднано з оператором».

У «Тернопільміськгаз» пояснюють, їхні диспетчери одночасно можуть прийняти лише шість дзвінків. Наступних семеро додзвонювачів автоматична система просить залишатись на лінії, як у нашому випадку. А вже усім іншим видає зайнято.

ЛЮДМИЛА ПОЛОТНЯНКО, начальник відділу розрахунків Служби обліку газу
«То залишатися на лінії, поки оператор не підніме трубку і з ними не поспілкується. Є тепер телефон єдиний 51-95-95. Але ті п’ять телефонів, які в нас були, вони так само переключаються на той телефон. Якщо люди його ще не знають, вони можуть так само подзвонити по тих старих телефонах, і їх переключать для того, щоби подати показники лічильника. В нас менше лінії загруженні зранку з 8 години. Бо ми з 8 години до 8 години вечора тепер будемо приймати показники».

Що стосується черг, то цьогоріч, кажуть у «Тернопільміськгаз», вони особливо довгі. А все тому, що з впровадженням субсидій у людей виникає чимало питань.

ЛЮДМИЛА ПОЛОТНЯНКО, начальник відділу розрахунків Служби обліку газу
«Дуже у нас велика кількість людей, які вже мають тепер і субсидії. Вони приходять разом із субсидією. Тому що є люди, які зекономили газ, в них є переплати, вони хочуть дізнатися, які є переплати, і подають разом з тим показником газового лічильника».

В установі надіються, що телефонні диспетчери, приймаючи дзвінки до восьмої години, розвантажать роботу операторів на касах. А як ні, подумають про збільшення кількості працівників.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!