Дороги як "фронт": 355 ДТП, 7 загиблих і 70 поранених щодоби

Цього року українські водії стали потрапляти в ДТП частіше, ніж робили це в 2015-му: за січень і лютий аварій на вулицях і дорогах стало більше на 10%, ніж за такий час рік тому — 21 319 ДТП (було 19 384).

Такими є невтішні цифри, надані Управлінням безпеки дорожнього руху (УБДР) МВС України. Таким чином, щодоби в Україні в середньому відбувається більш ніж 355 аварій, пише Сьогодні.

Різко зросло також число ДТП з потерпілими: плюс 30%, або ж 3325 осіб (55 осіб на добу), проти 2556 у минулому році. На щастя, загиблих менше — 440 осіб, або понад 7 осіб на добу (504 рік тому). Але людей, які отримали в результаті ДТП травми, стало на третину більше — 4187 осіб (+1061 осіб), або майже за 70 осіб на добу.

ДЕ НЕБЕЗПЕЧНІШЕ. Як видно з інфографіки, беззаперечний лідер в аваріях — Київ: кожне четверте ДТП відбувається в столиці. Далі, з більш ніж дворазовим відривом, йдуть Харківська, Одеська, Дніпропетровська області, Київщина і Львівщина.

Найбільш ж безпечні дороги — у Луганській, Сумській, Чернівецькій та Кіровоградській областях: там аварій на порядок менше.

Дороги як

Екс-співробітник столичної ДАІ Микола Корчмаренко сумнівне лідерство Києва у цьому рейтингу пояснює просто: у столиці - найбільш інтенсивний рух транспорту і багато іногородніх водіїв. “Вони не звикли їздити в щільному потоці машин, погано знають місто, губляться і потрапляють в аварії. А в регіонах, де менше населення і, відповідно, транспорту, ДТП менше. Там вони трапляються через погані дороги та безпечність водіїв, які перевищують швидкість, і частіше, ніж у столиці і облцентрах, сідають за кермо нетверезими. Але в більшості тяжких ДТП зі смертями в Києві винні столичні водії, які розганяються на швидкісних трасах, яких набагато більше, ніж в інших містах”, — уточнив Корчмаренко.

Зауважимо: збільшення кількості ДТП в 2016 р. збіглося з реформуванням ДАІ в дорожню поліцію (в Києві вона з’явилася 7 листопада, в регіонах — пізніше). Корчмаренко каже, що аварій стало більше, тому що нові методи патрулювання в русі менш ефективні, ніж старі — коли даішники стояли в аварійно небезпечних місцях і відстежували всіх порушників, які проїжджали повз. До того ж водії, осмілівши в перехідний період, стали частіше порушувати правила. У прес-службі УБДР з такою думкою не згодні і вважають зростання кількості аварій у тому числі наслідком ретельної роботи патрульних: “Порушень стало більше, тому що поліція, на відміну від ДАІ, оформляє протоколи в кожному випадку ДТП, а не відпускає порушників за хабар”.

Втім, за словами начальника УБДР Олександра Фацевича, водії дійсно стали частіше, ніж раніше, порушувати правила: перевищують швидкість (це причина більшості аварій), відволікаються від управління на розмови по мобільному. Також серед загиблих і поранених у тяжких аваріях стало більше людей, не пристебнутих ременями безпеки.

ЩО РОБИТИ. Юрист Олексій Святогор, який спеціалізується на питаннях ДТП, стверджує, що патрулювання поліцейської машини в потоці ефективніше для безпеки руху, ніж коли ДАІ ховалася “за кущами”, бо в потоці вони охоплюють більше території. “Причин зростання аварійності кілька: водії стали більше ганяти через реформи ДАІ, і практично немає хабарів”. Але прогнози юриста невтішні: з весною аварій стане ще більше. “Почнеться дачний сезон, і виїдуть на дороги водії-“проліски”, які не їздили всю зиму, — каже Святогор. — Тому поліції варто відновити контроль швидкості на дорогах і почати встановлювати автоматичні камери фотовідеофіксації в небезпечних місцях”.

У МВС кажуть, що впроваджують камери відеофіксації. Але на те, щоб охопити всю країну, потрібен час і гроші.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!