Як тернопільські дорожники використовують 78 млн. грн., що виділили на ямковий ремонт?

Близько місяця при Службі автомобільних доріг Тернопільської області діє громадська рада, яку ініціювали активісти тернопільського осередку ВО «Автомайдан».

Автомайдан-контрольПро свої враження від співпраці з дорожниками краю розповів голова осередку «Автомайдану» Ігор Василів.

«Ми хотіли долучитися і зрозуміти, куди витрачають насправді кошти і як роблять дороги. В мене 2 вищі освіти, якщо я не зрозумію, ви поясніть, якщо ні, то я навчусь, якщо ще ні, то знайду хто пояснить. Ми відразу дали знати, що ми не будемо їх прикривати, коли прийшли з вимогою створити громадську раду. І вже після першого виїзду на козівську дорогу керівництву довелося збирати голів райавтодорів і пояснювати, що «хлопці, як було раніше, тепер не буде». Працівники райавтодоріх на виїздах досі ще не хочуть, щоб ми їх фотографували, жаліються в обласну службу автодору. Але ж ми фіксуємо їх за роботою, а не у приватному житті, тобто маємо на це право».

Загалом, Ігор Василів розповів, що хоч і без великого бажання, та все ж Служба автомобільних доріг співпрацює з громадськими активістами і тепер вони намагаються вивчати як роботу дорожників, так і витрату державних коштів на діяльність служби та догляд за автошляхами краю.

«Усі громадські організації можуть долучатися до нас, Самооборона у тому плані нас вже підтримала, як завжди. От наприклад при прокуратурі громадської ради немає і не буде, я вам можу гарантувати це на 99,9%, тому що злодії не можуть зробити при собі громадську раду. Ми стикнулися з тим, що громадська рада була дуже дієвою, коли долучилися до неї у міліції. Ми могли викликати міліціонера на громадську раду, і коли там було 20 громадських організацій, могли задавати питання про хід справ та отримувати відповіді», – розповів Ігор Василів.

Співпраця зі Службою автомобільних доріг Тернопілля прояснила активістам раніше незрозумілі спрямування коштів, пише Галас.

«Цього року на ямковий ремонт на дорогах області виділили 78 млн. грн. Здавалося б, такі кошти і на ямковий ремонт виділяти – це абсурд. Та коли ми поїздили зі службою по дорогах, вникнули в ситуацію, то зрозуміли – без ямкового ремонту не обійтися. Бо, якщо на дорозі є яма розміром у 50 копійок, то через рік вона буде вже як аркуш А4. Тобто, ті дороги, по яких ще можна їздити, повністю руйнуються, якщо не залатати ями», – зауважив Ігор Василів.

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати
Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!