Тернополяни платять за спожиту електроенергію більше, ніж вони використовують

- Щомісяця мені нараховують більше кіловат електроенергії, аніж я використовую, - каже тернополянин Богдан Вересюк. – Однак я іду, і плачу лише те, що використав.

Чоловік зазвичай використовує трохи більше 100 кВт електроенергії в місяць. А в рахунок за світло йому, як сам каже, вписують ще 50-100 кВт. Одного разу написали більше на цілих 200 кВт.
- Я знаю, що мав би ходити працівник їхньої служби та знімати покази лічильника. Однак не щомісяця він приходить. Хоча, може і приходить, але протягом дня у нас вдома нікого немає, - продовжує пан Вересюк. – Мабуть, не знаючи точних показів лічильника, нам записують більше.

Чоловік знайшов вихід із цієї ситуації – платить лише за спожиту електроенергію. Точні покази свого лічильника передає в абонентський відділ служби.
Заплатила за використання світла у січні на 30 гривень більше, ніж зазвичай, тернополянка Марія Мудрак.
- У мене протягом місця за світло набігає в середньому 160 кВт, - розповідає жінка. - Я знаю, що маю заплатити в межах 70 гривень, а вийшло — сто. Якщо би різниця була 5-10 гривень, то навіть не помітила. Тому вирішила перевірити, в чому справа.
Покази лічильників пані Мудрак почала записувати у табличку Excel. 
- Так мені легше вести облік, - запевняє жінка. - Якщо з лічильником за воду все нормально, то за світло показники різняться.

Дані за світло жінка відсилає на сайт eps.te.ua, щоб не телефонувати в абонентський відділ. 
- Але оператори абонентського відділу повідомили, що вони не приймають показники із сайту, - дивується тернополянка. 
Контролера, який знімає покази лічильника, жінка бачила напочатку січня. 
- Лічильник світла у мене у квартирі. Але до 18 години я на роботі, а дітям відкривати двері незнайомцям я не дозволяю, - пояснює пані Мудрак. - Не зрозуміло, як вони нараховують гроші за спожиту електроенергію. Зі стелі?

Тернополяни, які не згідні із розрахунками за світло, скаржаться до інспекції з питань захисту прав споживачів. Мовляв, у рахунках вказують кількість електроенергії, яка не відповідає тій, що на лічильниках. Кількість таких людей в інспекції останнім часом побільшало. 
- Людей змушують платити більше, аніж вони використовують електроенергії насправді, - пояснює головний спеціаліст інспекції з питань захисту прав споживачів Євгенія Багрій. – Це продовжується з місяця в місяць. Звісно, це порушує права споживачів. Думаю. Такі рахунки приходять не лише тим людям, які поскаржились до нас, але й сотням інших. Тож ми зараз якраз розбираємося з цією ситуацією.
За поясненням ми звернулися у ВАТ "Тернопільобленерго".

Енергопостачальник має право контролювати правильність знімання показів приладів обліку та оформлення платіжних документів споживачем відповідно до Правил користування електроенергією для населення (ПКЕЕн), повідомили у відділі роботи з громадськістю ВАТ «Тернопільобленерго». Контрольне зняття показів електролічильника представники РЕМу проводять щомісяця. 
- У разі неможливості зняття контрольного показу електролічильника нашими працівниками та ненадання його споживачем, енергопостачальна компанія виписує платіжний документ на підставі даних про фактичне споживання електроенергї за попередній період, - пояснює помічник генерального директора з координації та контролю енергозбутової роботи в РЕМ ВАТ «Тернопільобленерго» Володимир Гумен.

Якщо протягом двох розрахункових періодів представник енергопостачальника не мав доступу до приладу обліку, він залишає споживачу в поштовій скриньці повідомлення про дату наступного відвідання чи прохання передати показання приладу обліку енергопостачальнику.
- Якщо у платіжному документі споживач виявив помилку, то зобов’язаний повідомити про це енергопостачальника, - продовжує пан Гумен.

У Тернополі діє безквитанційна форма оплати за спожиту електроенергію, яка не передбачає виставлення рахунків-квитанцій. Споживач може звернутись у пункт прийому платежів, вказавши свою адресу або прізвище, ім’я, по-батькові та отримати інформацію стосовно свого стану розрахунків. Поряд з тим у Тернопільському міському РЕМ створено абонентську скриньку, де споживачі електроенергії можуть письмово подати покази електролічильника, які будуть враховані при проведенні розрахунків, або звернутись в абонентський відділ та отримати повну інформацію про стан рахунків.

Довідка
Абоненнтський відділ Тернопільських міських електромереж - 23-96-14, 23-96-24. 
Інспекція з питань захисту прав споживачів — 52-83-71.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!