ЖЕКи розкриють перед тернополянами свої таємниці?

Питання оприлюднення витрат на обслуговування житла неодноразово піднімалось, але небагато комунальних та приватних підприємств поспішали до такої відвертості з населенням.

Навіть не всі міста виконали норму закону щодо перерахування тарифів для кожного будинку. Цю ситуацію планує вирішити Міністерство регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ своїм проектом наказу, яким встановлюється  порядок доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру тарифів, зміну тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад.

Відповідно до документу, виконавці послуг з утримання будинків, споруд, прибудинкових територій та  вивезення побутових відходів протягом 5 робочих днів з дня подання розрахунків органу місцевого самоврядування повинні інформувати споживачів про намір здійснити перегляд тарифів на свої послуги, пише УК.

Виконавці послуг повинні будуть довести до відома споживачів інформацію щодо переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, що надаватимуться в кожному конкретному будинку та їх собівартість, загальний розмір тарифу та його структура для конкретного будинку, періодичність та строки надання послуг, обґрунтування причин зміни тарифів на послуги, зокрема із зазначенням розміру діючого тарифу, причин перегляду тарифу, визначення відсотка зростання його основних складових: заробітної плати, електроенергії, матеріалів та ін.

Зазначена інформація має доводитися до відома споживачів шляхом розміщення на офіційному веб-сайті органу місцевої влади в мережі Інтернет та в кожному конкретному будинку. Крім того, виконавець послуги для доведення необхідної інформації може використовувати місцеві друковані ЗМІ органу місцевого самоврядування, радіо, телебачення, власний веб-сайт тощо.

Відповідно до порядку, строк, протягом якого від фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань приймаються зауваження і пропозиції, встановлюється виконавцем послуг, але він не може бути меншим за 14 днів та більшим ніж 20 днів з дня повідомлення споживачів про намір здійснити перегляд тарифів.

Під час фактичної заборони підвищення тарифів, масових скорочень комунальників та зростання цін на енергоресурси, підприємствам стає все важче виконувати свої зобов’язання з якісного обслуговування, тому треба бути обережним з  введенням в дію цього наказу. Стрімке чи поетапне зростання тарифів призведе до відмови мешканцями великого переліку послуг, починаючи від прибирання сходових клітин до поточного ремонту будинку, який не виконувався в багатьох випадках десятки років. Тому спочатку необхідно визначити перелік послуг, який не можна виключити, а потім інформувати громадськість та переглядати тарифи.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!