Нові правила роботи медзакладів не підходять для терноплян

Аби потрапити до потрібного лікаря, тепер необхідно вистояти не одну чергу, а дві, скаржиться тернополянин Анатолій Потій. За таких умов, як переконаній чоловік, здоров’я зіпсується ще більше.

І якщо молодшій людині, за словами пана Потія, ще легше витримати кількагодинні черги, то старша може й не дочекатись на лікаря.

- На днях я хотів потрапити до лора, - розповідає Анатолій Потій. – Прийшов у поліклініку Тернопільської міської лікарні №2, і там мені у реєстратурі сказали, що спершу я маю піти до дільничного терапевта, що він дав направлення до лора. Але години, у які приймає дільничний, і у які приймає лор, до якого я хотів потрапити, не збігаються. Дільничний починає приймати уже після того, як закінчується робочий день у лора. То виходить, що мені спочатку в одній черзі треба вистояти, щоб потрапити до терапевта, а потім ще у другій – щоб потрапити до лора.

Такі правила чоловіка не влаштовують. Адже витрачати ще стільки часу на вистоювання у черзі хворому важко. Претензій до конкретного закладу він не має. Однак цікавиться, чи можна вийти у такій ситуації на якийсь компроміс. З таким запитаннями ми звернулись до начальника міського відділу охорони здоров’я Ростислава Левчука. Як наголосив він – описувана ситуація не є проблематичною.
- Усі ці питання дуже швидко вирішуються, - говорить він. – Якщо людина направду себе дуже погано почуває, то їй просто необхідно звернутись до головного лікаря. Без допомоги людину не залишать. Однак узагальнювати усі ситуації не можна, потрібно говорити про конкретний випадок - пише "20 хвилин".

У тому, що без допомоги людину не залишають, переконують й у самій поліклініці. А таку систему, де без терапевта не потрапиш до потрібного лікаря, пояснюють переходом на нову систему у медицині.
- Українська медицина переходить на новий лад і до кінця цього року будуть створені центри первинної медико-санітарної допомоги, - каже головний лікар другої міської лікарні Віктор Кміта. – Про це вже дуже багато писали і говорили.

Так, за словами пана Кміти, спершу пацієнт має звернутись до сімейного, чи, як ще поки називають, дільничного терапевта. І той уже вирішує, чи потрібно людині іти до того чи іншого лікаря.
- Нерідко буває, що людина вичікує у черзі до одного лікаря, потрапляє до нього на прийом і з’ясовується, що їй потрібен зовсім інший, - каже він. –І так, прийнявши декілька пацієнтів, лікар не допоміг тому, кому він справді потрібен, бо його час зайняли інші. Цю ситуацію і змінить сімейна медицина.

Однак, наголошує він, якщо людині потрібна невідкладна допомога, то її нададуть у тому медзакладі, до якого вона звернулась. Та, у ситуації із паном Анатолієм йшлося про планову допомогу, додає лікар.

Утім скепсису до слів пана Левчука про те, що допомогу нададуть у тому медзакладі, куди людина звернеться, додає лютневий випадок у третій лікарні. Тоді тернополянин Богдан Ірза привіз під лікарню свою хвору матір, але вона не могла зайти у медзаклад — боліло у грудях. Чоловік декілька разів просив медиків вийти, а вони цього не зробили. Жінка померла.

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати
Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!