Компетентність начальника міського управління транспорту вкотре поставили під сумнів

Компетентність начальника міського управління транспорту Ігора Мединського ставить під сумнів журналіст Антон Марчевський, який відстежує усі зміни в транспортній мережі міста і нерідко пропонує цікаві ідеї.


Власне, за час перебування на посаді Мединського невдоволення перевізниками у тернополян тільки наростає через хамство водіїв, недотримання графіків, відсутності окремих маршрутів на онлайн-карті Детранспорт.

Водночас Марчевський написав на своїй сторінці в Фейсбуці про ще одну проблему – запровадження завідомо збиткового тролейбусного маршруту.

«Сьогодні ціле коло з камерою проїздив у тролейбусі борт 101, маршрут №3. Цікавило, скільки пасажирів їздить з Дружби та з Аляски на ринок і назад. А також - скільки пасажирів, зокрема, платних, готові їздити з Дружби до "Подолян" і назад ЧЕРЕЗ ринок.
Результати моніторингу невтішні. Через ринок з абсолютною перевагою їздять пенсіонери. Платний пасажир не хоче кругами їздити, тим більше з одного кінця міста в інший.
Це добре, що управління транспорту піклується про пільговиків, але ж не потрібно забувати і про тих пасажирів, заради яких у салоні працює кондуктор.
Висновок. Потрібно створювати такі маршрути через ринок, якими б користувалися всі категорії пасажирів. Таким маршрутом може стати вже давно забутий маршрут №8а "Карпенка - ринок - Газопровід". Таким чином, тролейбусами цього маршруту їздитимуть не тільки пільговики, а й студенти (з Дружби до навчальних корпусів на Микулинецькій), працівники "Ватри" та інших підприємств.
Запровадивши тролейбусний маршрут №8а (можна дати інший номер), більше не доведеться маршрути №3 та №5 в денний час (з 09:00 до 17:00) пускати через ринок. Завдяки постійності та регулярності цих маршрутів пасажири до них звикнуть і частіше користуватимуться.
Конфігурація тролейбуса №8а така, що в будь-якому разі тролейбуси прямуватимуть через ринок.
Східний із ринком сполучає маршрут №4. Просто потрібно, коли з'являться нові тролейбуси, додати випуски на маршрут. І сам маршрут зробити щоденним, а не лише в будні.
То будемо далі щоденні екскурсії для пенсіонерів робити, чи, може, таки прямі маршрути запроваджувати?
P.S. Електроенергія для підприємств електротранспорту зараз скільки вартує, Ігоре Григоровичу?», – риторично поцікавився в начальника управління транспорту Антон Марчевський.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!