0352.ua

Куди повинні звертатися тернополяни, якщо квартира не опалюється відповідно до норм?

Опалювальний сезон у Тернополі цьогоріч почали 10-го жовтня. В управлінні житлово-комунального господарства кажуть, суттєвих проблем не було.

В’ЯЧЕСЛАВ МОКЛЯК, заст. начальника відділу з експлуатації та ремонту житлового фонду: «Були незначні аварійні ситуації, які мали місце, і, буквально, 10-го,11-го числа були ліквідовані. Це було пошкодження на теплотрасі в Кутківцях зупинялася котельня і в районі комбайнового заводу був виток на той мікрорайон Бродівська-Лук’яновича. Також зупинялась на кілька годин котельня».

У всі шкільні і дошкільні та лікувальні заклади подали тепло протягом доби. А от у деяких житлових будинках опалення підключали кілька днів – до 12-го жовтня, передає ІНТБ

В’ЯЧЕСЛАВ МОКЛЯК, заст. начальника відділу з експлуатації та ремонту житлового фонду: «Протягом цього тижня завершуємо роботу по балансуванню системи. Десь є звернення по заповітрені приладів опалення по квартирах, по стояках. Тобто, все житло на сьогоднішній день з теплом. Є окремі випадки, так, їх достатня кількість. На сьогоднішній день ми фіксуєм в межах 150-200 дзвінків за добу, де є необхідність втручання фахівців для балансування системи чи розповітрення чи ліквідації якихось незначних пошкоджень на внутрібудинкових мережах».

Також тепер ліквідуванням господарських проблем в житлових будинках займаються нещодавно створені аварійно-диспетчерські служби.

В’ЯЧЕСЛАВ МОКЛЯК, заст. начальника відділу з експлуатації та ремонту житлового фонду: «В порівнянні з минулим сезоном я думаю, що є позитивна тенденція. Ну, але в цілому десь рівна ситуація. Тобто, позитивна тенденція є, покращення, але я би не міг сказати, що кардинально змінило систему обслуговування. Її, безумовно, треба удосконалювати і більше реагувати і на аварійні ситуації і на саму якість обслуговування».

Наразі, запевняє В’ячеслав Мокляк, котельні працюють з врахуванням температурного режиму, який передбачений нормами. 18 градусів для житлових помешкань і 21 – для кутових кімнат. Якщо у вашому помешканні показники від цих норм нижчі, то звертайтесь у ваше обслуговуюче підприємство. У випадку, якщо там проблему не вдасться вирішити, то телефонуйте в управління житлово-комунального господарства або на гарячу лінію міської ради.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати
Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!