Куди повинні звертатися тернополяни, якщо квартира не опалюється відповідно до норм?

Опалювальний сезон у Тернополі цьогоріч почали 10-го жовтня. В управлінні житлово-комунального господарства кажуть, суттєвих проблем не було.

В’ЯЧЕСЛАВ МОКЛЯК, заст. начальника відділу з експлуатації та ремонту житлового фонду: «Були незначні аварійні ситуації, які мали місце, і, буквально, 10-го,11-го числа були ліквідовані. Це було пошкодження на теплотрасі в Кутківцях зупинялася котельня і в районі комбайнового заводу був виток на той мікрорайон Бродівська-Лук’яновича. Також зупинялась на кілька годин котельня».

У всі шкільні і дошкільні та лікувальні заклади подали тепло протягом доби. А от у деяких житлових будинках опалення підключали кілька днів – до 12-го жовтня, передає ІНТБ

В’ЯЧЕСЛАВ МОКЛЯК, заст. начальника відділу з експлуатації та ремонту житлового фонду: «Протягом цього тижня завершуємо роботу по балансуванню системи. Десь є звернення по заповітрені приладів опалення по квартирах, по стояках. Тобто, все житло на сьогоднішній день з теплом. Є окремі випадки, так, їх достатня кількість. На сьогоднішній день ми фіксуєм в межах 150-200 дзвінків за добу, де є необхідність втручання фахівців для балансування системи чи розповітрення чи ліквідації якихось незначних пошкоджень на внутрібудинкових мережах».

Також тепер ліквідуванням господарських проблем в житлових будинках займаються нещодавно створені аварійно-диспетчерські служби.

В’ЯЧЕСЛАВ МОКЛЯК, заст. начальника відділу з експлуатації та ремонту житлового фонду: «В порівнянні з минулим сезоном я думаю, що є позитивна тенденція. Ну, але в цілому десь рівна ситуація. Тобто, позитивна тенденція є, покращення, але я би не міг сказати, що кардинально змінило систему обслуговування. Її, безумовно, треба удосконалювати і більше реагувати і на аварійні ситуації і на саму якість обслуговування».

Наразі, запевняє В’ячеслав Мокляк, котельні працюють з врахуванням температурного режиму, який передбачений нормами. 18 градусів для житлових помешкань і 21 – для кутових кімнат. Якщо у вашому помешканні показники від цих норм нижчі, то звертайтесь у ваше обслуговуюче підприємство. У випадку, якщо там проблему не вдасться вирішити, то телефонуйте в управління житлово-комунального господарства або на гарячу лінію міської ради.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!