0352.ua

Як у Тернополі “карають” водіїв маршруток

Тернополянка поскаржилась до управління транспорту і зв’язку міськради на водія маршрутки, який хамив пасажирам. Чиновники запевнили: заяву пасажирки передали перевізнику. І водія, якщо підтвердиться викладене в заяві, покарають «виховними» годинами, які він відбуватиме за власний рахунок.

– Мені болить, що нас мають за біомасу, і тому терпець увірвався, – розповіла у редакції “20 хвилин”  тернополянка Тетяна. – Зранку водій нас з донькою обхамив, в обід того ж дня сусідка з ним їхала. Розказує, що близько 14.50 біля “Бурячка” закрив двері перед пенсіонеркою, яка нормально виглядає, і поїхав. Люди питали, чому не пустив її, а він сказав що вона дуже… “смердюча»”. Скільки таке хамство терпітимемо?

Близько 9.30 ранку 19 жовтня тернополянка з п’ятирічною дитиною їхала соціальною маршруткою № 6А. На зупинці «Обласна бібліотека» пані Тетяна з дитиною поступилась місцем літній жінці – так і залишились стояти біля перших крісел. Готувались до виходу на наступній зупинці.

– Водій в грубій формі наказав відійти, – пригадує пані Тетяна. – Я відповіла, що немає куди. І якби було б місце, ми відішли б. І знову груба віповідь водія: «Вам тут що, персональне місце зробити?» На моє прохання не хамити, бо напишу на нього скаргу, отримала відповідь: «Ви мене скаргами не налякаєте».

Тернополянка звернулась із заявою до управління транспорту і зв’язку міськради, аби навчили гарним манерам та вжили заходів щодо водія, який обслуговує даний маршрут.

Начальник управління транспорту, комунікацій та зв’язку міськради Ігор Мединський запевнив: заяву управління отримало, розглянуло і вже направило до перевізника.

– Ми вже направили скаргу листом до перевізника, аби водій дав пояснення з приводу випадку, викладеного тернополянкою у заяві, – пояснив Ігор Мединський. Після того, як вони надішлють нам відповідь, будемо звіряти відповідь водія з тим, що повідомила заявниця. Якщо вказане скаржницею виявиться правдою, вимагатимемо, аби перевізник притягнув водія до дисциплінарної відповідальності.

У 99% випадків за таке порушення водієві світить догана. «Плюс» – його можуть відправити на слюсарні чи гаражні роботи, двір мести чи гайки крутити. Звичайно, без збереження заробітної плати.

– На хамство водіїв до нас не дуже часто скаржаться, – каже Ігор Мединський. – Якщо в день у Тернополі громадський транспорт перевозить близько 120 тис. пасажирів, то трапляються поодинокі випадки і щодо хамства водіїв. Але таких скарг малий відсоток, масовості нема. Ми притягуємо таких до відповідальності. Як не розуміє і факти повторюються – таких звільняють з роботи. Не так давно той самий перевізник з 6-го маршруту звільнив з роботи водія, який поводився з пасажирами грубо. До цього в нього вже були попередження.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати
Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!