Американці зробили вибір: США підкорив бренд з України

Вітчизняні виробники впевнено завойовують висококонкурентний американський ринок. У порівнянні з 2015 роком обсяги продажів бренду «Хортиця» в США виросли на 120%.

Як зазначає комерційний директор «Хортиця» в США Стів Аккерман, сьогодні бренд дуже популярний в Штатах. «Американці відмінно розбираються в якості продуктів. Для них є важливим той факт, що «Хортиця» отримує виключно позитивні відгуки експертів на міжнародних конкурсах і виготовляється зі спирту нового покоління «Пшенична сльоза» на основі добірної пшениці, який перевершує світові стандарти за чистотою і м'якістю смаку. Незважаючи на перенасичений ринок і колосальну конкуренцію, нам вдалося збільшити обсяги продажів «Хортиця» в США на 120%», – підкреслює Аккерман.

Також, за словами виробників, для «Хортиця» ексклюзивно використовується унікальний італійський дозатор зі срібним ефектом металізації. Такий дозатор неможливо підробити, він служить ще одним ступенем захисту продукту, покращує його властивості та додатково очищає – підкреслюють експерти.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував
Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!