0352.ua

За ініціативи «Самопомочі» у тернопільських маршрутках з’являться інформаційні бланки

У тернопільських пасажирів обмаль інформації про тих, хто відповідає за їхнє перевезення, - зазначає секретар постійної комісії з питань економіки, промисловості, транспорту і зв’язку, самопомічевець Віктор Генсерук.

Приміром, дізнатися, знаходячись в салоні, хто є власником маршрутки, який страховик відповідає за життя пасажирів і куди поскаржитись в разі необхідності, сьогодні неможливо, – каже він.

За час роботи в комісії депутат отримав чимало скарг на те, що в тернопільських маршрутках порушуються права пасажирів, а ідентифікувати транспортний засіб, аби покарати винуватця, не вдається, бо в салоні таких даних немає. Тож Віктор Генсерук подав на розгляд сесії міської ради депутатський запит із вимогами перевірити у кожному маршрутному таксі повноту інформації.

Ще однією проблемою, на яку найчастіше нарікають люди, є перекидання трафаретів. Тобто зовні маршрутного таксі заначено один номер, а всередині інший, що дезорієнтує пасажирів. Тож депутат вимагає продублювати передній і задній трафарети.

А ще, на думку Віктора Генсерука, було б добре виготовити інформаційні бланки, в яких вказати такі дані:

1) вартість проїзду всіх категорій пасажирів;

2) реєстраційний номер транспортного засобу;

3) відомості про водія (прізвище, ім’я та по батькові);

4) відомості про перевізника (найменування, адреса і телефон із зазначенням юридичної чи фізичної особи);

5) відомості про страховика (найменування, адреса і телефон із зазначенням юридичної чи фізичної особи);

6) контактні телефони: гарячої лінії міської ради і управління транспорту, комунікацій та зв’язку міської ради.

На сесії міської ради, яка відбулася 21 жовтня, депутати підтримали ініціативу Віктора Генсерука доповнити салони громадського транспорту додатковими даними. Управлінню транспорту і зв’язку дано доручення до кінця листопада виготовити спеціальні бланки зі всією необхідною пасажирам інформацією.

На вимогу самопомічевця, інформаційний бланк повинен бути такого розміру, аби його можна було прочитати з відстані не менше як метр, і в усіх салонах маршрутних таксі він має бути розміщений в однакових місцях.

Тож вже з грудня, їдучи у громадському транспорті, тернополяни знатимуть, хто здійснює перевезення та куди поскаржитись.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати
Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!