За ініціативи «Самопомочі» у тернопільських маршрутках з’являться інформаційні бланки

У тернопільських пасажирів обмаль інформації про тих, хто відповідає за їхнє перевезення, - зазначає секретар постійної комісії з питань економіки, промисловості, транспорту і зв’язку, самопомічевець Віктор Генсерук.

Приміром, дізнатися, знаходячись в салоні, хто є власником маршрутки, який страховик відповідає за життя пасажирів і куди поскаржитись в разі необхідності, сьогодні неможливо, – каже він.

За час роботи в комісії депутат отримав чимало скарг на те, що в тернопільських маршрутках порушуються права пасажирів, а ідентифікувати транспортний засіб, аби покарати винуватця, не вдається, бо в салоні таких даних немає. Тож Віктор Генсерук подав на розгляд сесії міської ради депутатський запит із вимогами перевірити у кожному маршрутному таксі повноту інформації.

Ще однією проблемою, на яку найчастіше нарікають люди, є перекидання трафаретів. Тобто зовні маршрутного таксі заначено один номер, а всередині інший, що дезорієнтує пасажирів. Тож депутат вимагає продублювати передній і задній трафарети.

А ще, на думку Віктора Генсерука, було б добре виготовити інформаційні бланки, в яких вказати такі дані:

1) вартість проїзду всіх категорій пасажирів;

2) реєстраційний номер транспортного засобу;

3) відомості про водія (прізвище, ім’я та по батькові);

4) відомості про перевізника (найменування, адреса і телефон із зазначенням юридичної чи фізичної особи);

5) відомості про страховика (найменування, адреса і телефон із зазначенням юридичної чи фізичної особи);

6) контактні телефони: гарячої лінії міської ради і управління транспорту, комунікацій та зв’язку міської ради.

На сесії міської ради, яка відбулася 21 жовтня, депутати підтримали ініціативу Віктора Генсерука доповнити салони громадського транспорту додатковими даними. Управлінню транспорту і зв’язку дано доручення до кінця листопада виготовити спеціальні бланки зі всією необхідною пасажирам інформацією.

На вимогу самопомічевця, інформаційний бланк повинен бути такого розміру, аби його можна було прочитати з відстані не менше як метр, і в усіх салонах маршрутних таксі він має бути розміщений в однакових місцях.

Тож вже з грудня, їдучи у громадському транспорті, тернополяни знатимуть, хто здійснює перевезення та куди поскаржитись.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!