• Головна
  • У лютому ПриватБанк врятував від шахраїв і повернув клієнтам 24,3 млн грн
Новини компаній
09:16, 10 березня 2017 р.

У лютому ПриватБанк врятував від шахраїв і повернув клієнтам 24,3 млн грн

Новини компаній

Дистанційні банківські операції часто привертають увагу шахраїв. Однак у підрозділі ПриватБанку, що бореться з шахрайством, розробили та впровадили ефективний комплекс захисту, який мінімізував можливість обману клієнтів. Антифрод-система автоматично визначає нехарактерні або підозрілі операції та блокує моментальний переказ грошей одержувачу.

«Система працює чітко та просто, – розповідає керівник напрямку внутрішнього контролю та fraud-менеджменту ГО ПриватБанку Олександр Соколовський. – Якщо клієнт переказує гроші «сумнівному» адресату, комп’ютерна система визначає нетиповість такого платежу. Операція призупиняється. За необхідності спеціалісти банку уточнюють у відправника актуальність переказу або оплати, дають час для деталізації інформації та ухвалення остаточного рішення. У разі виявлення спроб шахрайських дій або скасування оплати гроші повертаються на рахунок відправника».

Банківське шахрайство – один з найскладніших видів злочинів. Навіть після виявлення зловмисників довести їх провину в суді практично неможливо. Це пов’язано з тим, що жертви, як правило, самостійно та добровільно перераховують великі суми шахраям або дають їм доступ до своїх рахунків.

«Можна навести кілька прикладів, –продовжує Олександр Соколовський. – Одна наша клієнтка знайшла в Інтернеті постачальника палива й без особливих роздумів перерахувала йому 80 тис. грн. Інший клієнт двома платежами відправив майже 150 тис. грн, але товару так і не дочекався. Якби подібні операції були системними, то гроші на рахунок одержувача надійшли б практично миттєво. У цьому випадку платежі було заблоковано й після додаткової перевірки повернуто відправникам. З’ясувалося, що одержувачі не займалися торгівлею, а намагалися обдурити наших клієнтів».

Тільки в лютому 2017 року банку вдалося таким чином запобігти 4,5 тис. сумнівних операцій і повернути клієнтам 24,3 млн грн. Практично щодня система рятує майже мільйон гривень. За минулий рік в електронних сервісах банку – Приват24 (веб- і мобільна версії), SMS-банкінг – за допомогою правил відкладеного платежу було попереджено 99% шахрайських операцій.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Приватбанк #шахраї #гроші
Оголошення
live comments feed...