Чому тернополяни "атакують" секонд-хенди

День оновлення товару у секонд-хенді прирівнюється до свята. З самого ранку тернополяни уже чекають під дверима на відкриття магазину, щоб добряче затоваритися.

У чергах чутно, що люди нарікають на неякісні ринкові речі. А ось на секонд-хенді можна знайти хороший брендовий одяг за доступними цінами. Щоправда потрібний розмір є не завжди. Найважче, як стверджують покупці, підібрати штани, найлегше - футболки.

Тернополянин Тарас Хоменко досить часто навідується до секонд-хенду. Зазвичай, щоб купити одяг для дітей.

- Одяг, особливо у день оновлення, дуже якісний, чистий, не зношений, - пояснює 20 хвилин чоловік. - А що особливо приємно, ціни не кусаються. Я впевнений, що річ хороша. На базар піду, там такої точно не знайду. Іноді купуємо речі на ринку, іноді в секондах, іноді їздимо до Польщі. Зазвичай в секонді можна знайти гарні дитячі куртки та якісне взуття. Продавці уживаного товару кажуть, що є такі покупці, з якими вони вже навіть знайомі. Часто відкладають для них речі, щоб ті наступного дня купили дешевше. Часто хороший дешевий товар стараються викупити перекупники.

- Весь той натовп людей у перший день завозу товару - це перекупники, - пояснює власник трьохповерхового магазину секонду. - Саме вони роблять таку "двіжуху" зранку. Це переважно студенти. Молодці, я їх підтримую, бо це краще, ніж тинятися вулицями без діла. Я помітив, що вони купують речі на вагу. Знаю, що згодом вони обробляють їх: перуть, прасують. А потім перепродують дорожче.

Власник магазину пояснив, чому останнім часом у секонд-хендах утворюється такий "бум".

- Ви ж розумієте, що тут запросто можна знайти брендові речі, - пояснює чоловік. - На першому поверсі у мене тут саме такий одяг. Тут і Mango, і Zara, і H&M. Люди, які розуміються у моді та якісних речах, знають, що потрібно йти саме сюди. До того ж криза в Україні просто не залишає вибору цінителям брендових речей. Ось купити зараз фірмові чоловічі джинси - мінімум 2500-3000. Тут такі ж можна "вирвати" за 70-100 гривень.

Про якість ринкових речей чоловік воліє навіть не говорити. Мовляв, одяг там неприємно брати до рук, а одягати - тим більше.  Кожен тернополянин "міряє свій гаманець" і вирішує, коли і де краще закупитися: у перший день завозу чи в останній, у секондах із фіксованими цінами чи з товаром на вагу.

- Іноді людям потрібні речі для брудних робіт: по дому або для дачі, - пояснює власник. - Тоді нам не варто йти у дорогі відділи, всі йдуть щось підібрати собі "на вагу". Чоловік вважає, що люди, які одягаються в секондах, виглядають більш модними. Адже саме тут можна знайти вінтажний одяг, який відрізняється від того, що носить кожен другий. Виходить, що секонд робить людей індивідуальними. 

- Люди, що купують уживані речі, мають більше одягу, ніж ті, що купують його в дорогих магазинах, - розповідає чоловік. - Така дівчина може одягати кожен день іншу річ, а тернополянки, які купили одні дорогі джинси, тільки в них і ходять щодня.

Одна із покупців каже, що не заходила до секонд-хенду уже 3 роки. Жінка шкодує, що пропустила цей період, адже зараз очі розбігаються від різноманіття вибору. 

Лікар-дерматовенеролог вищої категорії Галина Мілян розповідає про загрози, які несуть собою уживані речі.

- Існує висока ймовірність зараження шкірними захворюваннями, - пояснює лікар. - А саме: короста, висівкоподібний лишай та багато інших. До того ж засоби, якими обробляють цей одяг, можуть стати алергенами для певної категорії людей. 

Медик радить після покупки таких речей одразу їх випрати, гарно прополоскати і випрасувати. Все це робити потрібно із вивороту.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!