• Головна
  • Виробництво паперових пакетів
Реклама
10:41, 14 травня 2017 р.

Виробництво паперових пакетів

Реклама
Виробництво паперових пакетів, фото-1

Процес виробництва пакетів з паперу передбачає наявність сучасного обладнання та висококласних фахівців. Це необхідно для того, щоб вироби були якісними, а робота не вимагала великих витрат часу. Технологія виготовлення досить проста і має кілька етапів:

- Визначення форми пакету, його розміри і дизайн. У графічному редакторі створюється макет для наочності. Важливо врахувати розташування малюнка, а також його читабельність;

- Друк пакетів виконується на аркушах. Перед виготовленням всієї партії виробів робиться контроль (виготовлення зразка);

- Вирубка. За допомогою спеціальної техніки аркуші паперу підлягають вирубці за заданою формою. Завдяки автоматизації, процес не займає багато часу;

- Склеювання. При сборці пакетів використовується клей. Формується і зміцнюється дно, а також монтуються ручки (при цьому використовується клей або люверси). Збірка пакетів з паперу з нестандартними розмірами завжди відбувається вручну. Тому на виробництво даних виробів буде потрібно трохи більше часу і матеріальних витрат;

- Додаткові роботи. При необхідності ламінування або тиснення зображення, виконуються роботи як на розібраному, так і на зібраному пакетах. Все залежить від способу друку;

- Упаковка. Готові пакети упаковують для доставки. Це гарантує безпечне транспортування і зберігання виробів.

Виробництво паперових пакетів, фото-2

У виробництві паперових пакетів використовують кілька типів друку (це залежить від тиражу, необхідний малюнок, його колір, якість):

- Друк офсетним способом. Це найшвидший і недорогий вид нанесення зображення. Підходить для тиражів від 1000 штук (в разі, якщо тираж менше, відсутня економічна вигода). Використовується офсетний друк тільки на розібраних пакетах;

- Флексографічний спосіб нанесення ідеальний в тому випадку, коли щільність пакету висока (картон дизайнерський, наприклад). Цей вид друку має ряд незаперечних переваг: підходить для паперу різної фактури і щільності, працює з барвниками на водній основі, дозволяє виробляти великі тиражі;

- Трафаретний спосіб друку (шовкографія) - це перенесення малюнка на папір за допомогою трафарету. Характеризується багатою палітрою кольорів і не має обмежень за розмірами. Використовується не тільки для друку на папері, а й на інших матеріалах (пластик, скло);

- Тиснення. Є методом післядрукарської обробки. Для цього застосовуються спеціальні преси. Спосіб вважається найбільш витратним. Але в результаті виходить дуже гарне об'ємне зображення. Сьогодні популярно виробництво однотонних паперових пакетів з логотипом (інша частина залишається однокольоровою). Плюсами таких виробів є:

- Лаконічність. Реклама без надмірностей сьогодні працює ефективніше. Чим простіше і зрозуміла інформація, тим більше людей її запам'ятає;

- Стиль. Строкаті і навантажені малюнки не виділяють основної і головної інформації. Оформлення паперових пакетів з логотипом вимагає особливої ​​уваги, оскільки даний виріб використовується багаторазово і є мобільним носієм Вашої реклами.

Купити паперові пакети - це значить:

- Подбати про своїх покупців;

- Підняти свій рейтинг і авторитет;

- Виділитися серед конкурентів;

- Мати свою власну фірмову упаковку;

- Підвищити впізнаваність компанії;

- Сформувати у покупця позитивний образ.

Наше виробництво гарантує виготовлення тільки якісних та екологічно безпечних продуктів. Наші ціни - лояльні, асортимент широкий, а обслуговування на високому рівні!

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...