Ідентифікаційний код відтепер може бути внесений просто в паспорт тернополян

Втратили реєстраційний номер облікової картки платника податків і на додачу – ще й паспорт? Треба правильно підготувати документи, щоб отримати ці документи повторно.

Таку пораду надали у Відділі організації роботи Головного управління Державної фіскальної служби (ГУ ДФС) в області.

Нагадаємо, відповідно до п. 70.9 ст. 70 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) за зверненням платника податків, його законного представника або уповноваженої особи контролюючий орган видає документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків (далі – Державний реєстр), крім осіб, які через релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті.

У такому документі тепер без проблем зазначають реєстраційний номер облікової картки платника податків, – кажуть у податковій. – Або ідентифікаційний код, як кажуть у народі.

Форму документа і порядок його видачі визначили Положенням про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків, затвердженим наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.12.2013 р. за №779 (далі – Положення).

Для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, фізична особа пред’являє документ, що посвідчує особу, який містить прізвище, ім’я, по батькові, дату народження, місце народження, місце проживання (країна, область, район, населений пункт), – уточнили фахівці. – Замість втраченого або викраденого документа (у т. ч. – паспорта громадянина України) оформляють і видають новий документ.

Фізичні особи-платники податків зобов’язані подавати контролюючим органам відомості про зміну відомостей, які вносять до облікових даних платника податків протягом місяця із дня виникнення таких змін шляхом подання заяви про внесення змін до Державного реєстру за формою №5ДР, пише Терен. Таким чином, при втраті документа, що засвідчує реєстрацію в Державному реєстрі із одночасною втратою паспорта громадянина України, фізичній особі для отримання такого документа необхідно:

– отримати в установленому порядку новий паспорт громадянина України, замість втраченого або викраденого;

– звернутися до контролюючого органу за місцем проживання або за місцем отримання доходів, або за місцезнаходженням іншого об’єкта оподаткування та пред’явити новий паспорт;

– при необхідності подати заяву про внесення змін до Державного реєстру за формою №5ДР.

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати
Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!