В одному з тернопільських магазинів продають протерміновану продукцію (Фото)

На те, що у магазині "Смаколик" продають протерміновану продукцію написав на своїй сторінці в в Фейсбуці Ігор Гірчак.

"Уже досить тривалий час купую продукти в магазині «Смаколик», що на вул.С.Крушельницької, м.Тернопіль. Подобалася мені ця мережа магазині тим, що, на відміну від інших мереж, націнка тут значно менша, існує власна система знижок для постійних покупців. Одним словом, власники роблять розумні кроки для того, щоб конкурувати з "монстрами" цього бізнесу. Але, скільки б хороших уроків і задумів не пробував здійснити власник для розвитку свого бізнесу, він приречений, якщо у тебе на роботі не зацікавлений у твоєму розвитку працівник. А, аналізуючи сьогоднішню ситуацію, складається враження, що в цьому магазині працюють «заслані козачки», метою яких є будь-яким способом підірвати репутацію магазину.

Уже кілька разів помічав на прилавках цього магазину прострочені товари. Але тоді терміни придатності були прострочені на максимум 1-2 дні. Тоді, після моїх зауважень, товар зразу забирали з прилавків без жодних слів.

Сьогодні ж ситуація, яку я зустрів, мене, м'яко і культурно кажучи, просто шокувала.

Прийшов я купити, між іншим, і майонез. Маю таку не дуже хорошу звичку стосовно регулярного його споживання.

Зауважую, сьогодні 21 вересня 2017р. Беру першу пачку, дивлюся на дату - 16.09.17р. Думаю, вау, такий свіжий, ще й стоїть з самого краю, а не як пише негласний закон супермаркету: «Все найсвіжіше - подалі від покупця, на задній план прилавка». Але вирішив подивитися термін придатності. Як виявилося, побачена мною дата була кінцевим терміном зберігання (5 днів прострочки). Далі ще цікавіше - 05.09.17р., а це вже 16! днів простроченого терміну. Ну і третім я витягнув бонус - 19.08.17!!! Шановні, більше місяця прострочений майонез стоїть на прилавку. Про те, що не побачили, не зауважили і т.д - не вірю. І в першу чергу тому, що четвертим я дістав майонез, який був дійсний до 18.11.17р. А згідно тих же неписаних правил, щоб його туди поставити, потрібно було спочатку дістати зіпсований майонез, поставити ззаду свіжий, а потім повернути знов назад зіпсутий. Покликав адміністратора - нема, пішла додому. Ок. Показав ці упаковки продавчині. І от тут, замість того, щоб хоч щось пояснити мені, чи хоча б перепросити - почала виривати упаковки в мене з рук, хамовито себе вести і розказувати, що я й так нічого не докажу і інтернету вона не боїться.

Ну, я ж з досвідом, перед тим я все зафіксував на фото - звичка така з недавніх пір.Покидаючи магазин зауважив, що героїня мого вечора ( це вона на фото) активно перебирала упаковку за упаковка майонезу і вже встигла відкласти 5 пачок.

Підсумовуючи, раджу всім, уважно дивіться на терміни зберігання продуктів, особливо в «Смаколику». А власникам магазинів радив би не заощаджувати на контролі за тим як працюють ваші працівники і наскільки якісно вони виконують свої обов'язки. Хороше ім'я важко заслужити, а втратити його можна в одну секунду", – написав Гірчак.

На допис відреагував керівник обласноїДержпродспоживслужби Василь Хомінець.

"Я теж вірю в силу інтернету, і сподіваюся що ця інформація дійде до власників, які вплинуть на порушення правил торгівлі тернопільським менеджментом даної мережі..))

Щодо можливості перевірки, тут значно складніше.. Згідно чинного законодавства( так ви писали наші верховні законотворці) вам потрібно зафіксувати порушення в книзі скарг, яка має знаходитися в "Куточку споживача", потім особисто написати письмову скаргу про суть ваших претензій на адресу Держпродспоживслужби ( Чернівецька, 24), тоді ми надсилаємо лист на погодження перевірки в Мінекономрозвитку , і у випадку їхнього "одобрямс", можемо перевірити даний суб'єкт господарювання !

Тому , коли наші депутати будуть вчергове популістично продовжувати мораторій на перевірки на 2018 рік, то варто розуміти, що при подібному "режимі " захистити права споживача майже не реально.

В Європі, до речі, за скаргою споживача, контролюючі органи, мають відреагувати на скаргу протягом 3-5 днів", – написав в коментарях Хомінець.

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати
Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!