Більше 2000 гривень через власну безпечність втратив житель обласного центру. З заявою про подію чоловік звернувся до Тернопільського відділу поліції.

Краянин розповів уже всім відому шахрайську схему. На його засіб зв’язку зателефонував невідомий та представився працівником фінансової установи. Чоловік запевнив, що у роботі системи відбувся збій. Незнайомець спочатку увійшов у довіру, після чого дізнався всі особисті дані власника рахунку.

50-річний тернополянин зрозумів, що потерпів від рук невідомих, отримавши смс - повідомлення про зняття готівки у сумі 2610 гривень. За допомогою звернувся до правоохоронців.

За фактом шахрайства відкрито кримінальне провадження відповідно до частини 1 статті 190 ККУ.

Поліцейські наголошують:

 

·         працівники фінустанов не телефонують до абонентів та не просять уточнити будь-які персональні дані ( адже вони конфіденційні ), ними  володієте лише ви;

 

·         всю інформацію щодо вашого поточного рахунку ви можете уточнити у найближчому відділенні банку;

 

·         у разі, якщо такий дзвінок пролунав, знайте - це шахраї;

 

·         аферистам вистачає лише дізнатися номер картки, що вибитий на пластику та секретний код; 

Схема шахраїв проста: аферист видає себе за працівника банку і, посилаючись, наприклад, на збій в комп'ютерній системі і втрату даних, просить клієнта нагадати реквізити свого карткового рахунку. 

Зрозуміти, що це шахрай, можна після того, як у вас попросять назвати ваш PIN-код і код, який зображено на звороті пластика (CVV2/CVC2 - використовується при здійсненні покупок в Інтернеті). Обидва коди - це таємниця, яку в жодному разі не можна повідомляти ані банку, ані комусь ще.

Пам’ятайте, ви своїми діями допомагаєте аферистам спустошувати власні електронні гаманці.

0352.ua

Тернополянин став жертвою псевдобанкірів

Більше 2000 гривень через власну безпечність втратив житель обласного центру. З заявою про подію чоловік звернувся до Тернопільського відділу поліції.

Краянин розповів уже всім відому шахрайську схему. На його засіб зв’язку зателефонував невідомий та представився працівником фінансової установи. Чоловік запевнив, що у роботі системи відбувся збій. Незнайомець спочатку увійшов у довіру, після чого дізнався всі особисті дані власника рахунку.

50-річний тернополянин зрозумів, що потерпів від рук невідомих, отримавши смс - повідомлення про зняття готівки у сумі 2610 гривень. За допомогою звернувся до правоохоронців.

За фактом шахрайства відкрито кримінальне провадження відповідно до частини 1 статті 190 ККУ.

Поліцейські наголошують:

·         працівники фінустанов не телефонують до абонентів та не просять уточнити будь-які персональні дані ( адже вони конфіденційні ), ними  володієте лише ви;

·         всю інформацію щодо вашого поточного рахунку ви можете уточнити у найближчому відділенні банку;

·         у разі, якщо такий дзвінок пролунав, знайте - це шахраї;

·         аферистам вистачає лише дізнатися номер картки, що вибитий на пластику та секретний код; 

Схема шахраїв проста: аферист видає себе за працівника банку і, посилаючись, наприклад, на збій в комп'ютерній системі і втрату даних, просить клієнта нагадати реквізити свого карткового рахунку. 

Зрозуміти, що це шахрай, можна після того, як у вас попросять назвати ваш PIN-код і код, який зображено на звороті пластика (CVV2/CVC2 - використовується при здійсненні покупок в Інтернеті). Обидва коди - це таємниця, яку в жодному разі не можна повідомляти ані банку, ані комусь ще.

Пам’ятайте, ви своїми діями допомагаєте аферистам спустошувати власні електронні гаманці.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати
Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!