У тернополян з'явилась можливість відстежувати рух викликаної швидкої з мобільного

У новій оперативно-диспетчерській службі встановили сучасну АТС. Телефонні дзвінки надходять по декількох лініях: двох трасах оптоволокна від «Укртелекому», одній від «Київстару» та одній від «Водафону». Тепер при дзвінку визначається геолокація абонента і значно швидше прокладається маршрут на виклик, ніж це було раніше. Про переваги нової оперативно-диспетчерської служби розповів директор ТОВ «Протекшн-Груп» Олесь Сірант.

– Завдяки новій телефонній станції дзвінки з мобільних тепер поступають безпосередньо на швидку, а не через різні комутаційні пристрої, – розповів Олесь Сірант. – Коли йде виклик, то визначається номер і вноситься у базу даних. Диспетчер прийому бачить звідки людина телефонує, приймає виклик опрацьовує його і передає диспетчеру напрямку. Диспетчер напрямку «прив’язує» виклик до карети швидкої в інтерфейсі у своїй системі. Після цього водій швидкої отримує на планшет координати маршруту, а лікар – всю інформацію з даними про пацієнта. Якщо у людини є хронічні захворювання або інші застереження, то це також буде вказано.

Таким чином буде формуватися база даних пацієнтів, що дасть можливість надавати якіснішу і швидшу допомогу у майбутньому, якщо будуть повторні виклики. Після того як бригада визначена і водій підтвердив, що їде на виклик, людині, яка викликала швидку з мобільного телефону, приходить повідомлення, що вона може відслідковувати рух катери швидкої за таким-то посиланням. Додатку ніякого не потрібно для цього. Людина, натискаючи посилання в SMS, переходить на веб-ресурс, де видно точку виклику, тобто куди швидка має приїхати і де вона перебуває зараз і рекомендований маршрут по якому вона має їхати. Людина вже заспокоюється, і відслідковує карету, розвантажується лінія швидкої в тому плані, що людина не телефонує, щоб дізнатися де швидка, чи виїхали, чому не виїхали, де їде і тому подібне. Це також дисциплінує команду швидкої, оскільки вони будуть знати, що людина відслідковує рух карети і буде знати чи одразу вони виїхали, чи була затримка на базі.

Якщо швидка їде на терміновий виклик і водій не включив проблискові маячки, це теж відслідковується у диспетчерській в режимі онлайн. Система повідомляє, що це терміновий виклик і повинні бути включені проблискові маячки. Якщо вони не включені інформується диспетчер напрямку, він телефонує до бригади і каже включити їх, дотримуючись протоколів швидкої. Так само відслідковується несанкціоноване включення маячків: бригада вільна або повертається на базу і хтось поспішає і включив проблискові мачки. Система моніториться і дає можливість контролювати санкціонованість і правомірність використання проблискових маячків, оскільки вони надають перевагу руху на дорозі, пише "ЗЗ".

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!