0352.ua

У тернополян з'явилась можливість відстежувати рух викликаної швидкої з мобільного

У новій оперативно-диспетчерській службі встановили сучасну АТС. Телефонні дзвінки надходять по декількох лініях: двох трасах оптоволокна від «Укртелекому», одній від «Київстару» та одній від «Водафону». Тепер при дзвінку визначається геолокація абонента і значно швидше прокладається маршрут на виклик, ніж це було раніше. Про переваги нової оперативно-диспетчерської служби розповів директор ТОВ «Протекшн-Груп» Олесь Сірант.

– Завдяки новій телефонній станції дзвінки з мобільних тепер поступають безпосередньо на швидку, а не через різні комутаційні пристрої, – розповів Олесь Сірант. – Коли йде виклик, то визначається номер і вноситься у базу даних. Диспетчер прийому бачить звідки людина телефонує, приймає виклик опрацьовує його і передає диспетчеру напрямку. Диспетчер напрямку «прив’язує» виклик до карети швидкої в інтерфейсі у своїй системі. Після цього водій швидкої отримує на планшет координати маршруту, а лікар – всю інформацію з даними про пацієнта. Якщо у людини є хронічні захворювання або інші застереження, то це також буде вказано.

Таким чином буде формуватися база даних пацієнтів, що дасть можливість надавати якіснішу і швидшу допомогу у майбутньому, якщо будуть повторні виклики. Після того як бригада визначена і водій підтвердив, що їде на виклик, людині, яка викликала швидку з мобільного телефону, приходить повідомлення, що вона може відслідковувати рух катери швидкої за таким-то посиланням. Додатку ніякого не потрібно для цього. Людина, натискаючи посилання в SMS, переходить на веб-ресурс, де видно точку виклику, тобто куди швидка має приїхати і де вона перебуває зараз і рекомендований маршрут по якому вона має їхати. Людина вже заспокоюється, і відслідковує карету, розвантажується лінія швидкої в тому плані, що людина не телефонує, щоб дізнатися де швидка, чи виїхали, чому не виїхали, де їде і тому подібне. Це також дисциплінує команду швидкої, оскільки вони будуть знати, що людина відслідковує рух карети і буде знати чи одразу вони виїхали, чи була затримка на базі.

Якщо швидка їде на терміновий виклик і водій не включив проблискові маячки, це теж відслідковується у диспетчерській в режимі онлайн. Система повідомляє, що це терміновий виклик і повинні бути включені проблискові маячки. Якщо вони не включені інформується диспетчер напрямку, він телефонує до бригади і каже включити їх, дотримуючись протоколів швидкої. Так само відслідковується несанкціоноване включення маячків: бригада вільна або повертається на базу і хтось поспішає і включив проблискові мачки. Система моніториться і дає можливість контролювати санкціонованість і правомірність використання проблискових маячків, оскільки вони надають перевагу руху на дорозі, пише "ЗЗ".

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати
Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!