• Головна
  • Тернополяни нарікають, що викликати таксі часто допомагають лише "чарівні 20 грн зверху"
09:02, 14 листопада 2017 р.

Тернополяни нарікають, що викликати таксі часто допомагають лише "чарівні 20 грн зверху"

Тернополяни нарікають, що викликати таксі часто допомагають лише "чарівні 20 грн зверху"

В нічний час викликати таксі у Тернополі часто стає справжнім випробуванням. Однак ситуація змінюється докорінно, коли кажеш диспетчеру, що готовий заплатити більше - аби лиш знайшли машину.

Якщо раніше було важко викликати таксі під час зливи чи в години пік, то тепер просто важко викликати машину і зранку, і в обід, і увечері, кажуть тернополяни, про це пише 20 хвилин.

- Нещодавно терміново потрібно було поїхати до стоматолога, зверталася у декілька служб, а машин не було, - скаржиться тернополянка Світлана. – Врешті я поїхала маршруткою, спізнилася більше, ніж на годину.

Подвійний тариф і проблем нема

Бувають випадки, що таксі раптово з’являється, коли запропонувати подвійний тариф, або доплатити 10 чи 20 гривень, розповідають наші читачі. Люди скаржаться, що у інших містах робота таксі більш впорядкована. Приміром, у Львові викликати таксі не проблема, до того ж є служби, які наперед повідомляють, скільки доведеться заплатити за певну відстань і пасажир може не хвилюватися, що застряг на таксі у заторах. Tернополяни нарікають, що таксисти вкрай знахабніли. Незважаючи на те, що вартість проїзду в таксі за кілометр збільшилась майже на 2 грн, сервіс не покращився.

- Нещодавно викликати таксі близько опівночі. Дзвонили до всіх відомих нам служб, але всі казали, що машин немає, - обурюється Іванна Колець. Пройшли пару метрів, а біля ЦУМу цілий ряд машин, і не приватників, а тих же служб. Сіли в одне з них, почали скаржитись водію, а він: „Вас навчити таксі викликати? Кажете подвійний тариф, і машина приїде за 5 хвилин”. Таке неподобство чоловік аргументував тим, що водію зі „Східного” не вигідно їхати на „Дружбу”, а потім „вхолосту” повертатись назад. Виходить, таксисти тепер їздять тільки біля свого дому?

Наче базарні торги

Опитування на сайті та у соцмережах викликало активне обговорення серед тернополян. Люди розповідають свої історії безуспішного виклику таксі.

Так читач Ростислав Герасимчук вважає, що необхідність нового оператора з новим автопарком назріла вже давно. «Тільки от водіїв де ж набрати стільки? Робота в таксі - то тяжка, брудна і небезпечна, - пише чоловік 

«Вільних машин немає, а якщо кажеш магічні слова про подвійний тариф одразу з’являються. Ще минулого року ситуація була краща, а зараз це просто жах», - пише Ірина Татарнюк.

«Влітку зранку поспішали на потяг. Викликали таксі хвилин 20. Нема машини. Всякі різні оператори - нема і все. Плюнули, пішли самі з тими чемоданами на стоянку таксі. Стоїть 6 машин! Якраз тих операторів, що викликали і нема машини. Сіли. Довезли. Платили по лічильнику. В чому сенс відмови подати машину? Може то самі оператори хочуть якоїсь доплати», - пише Наталія Бутенко.

«Так, останнім часом частенько з цим стикалась. Машини таксі стоять за пару метрів, а їхати не хочуть. Один раз підійшла на таку зупинку, запиталась чи водій працює, отримавши ствердну відповідь, назвала адресу, а він категорично відмовився: "Що я на цьому зароблю?". Думаю, якщо добре цю тему підняти, то і вирішення цієї проблеми буде можливим. Коли хтось береться надавати якусь послугу, то має розуміти, що міняти правила "находу" не дуже гарно», - пише Наталя Шоломейчук.

«Так, телефонуєш на базу вільних машин не має, а біля тебе стоять три чотири машини: туда не поїду, хіба за подвійним тарифом, або за певну доплату, - повідомляє Зоряна Сива.

«Це все перетворилось на базарні торги. Таке враження, що таксисти сидять такі в авто, і: +20, +30, подвійний тариф. Хто більше?», - пише Ірина Мацух.

«Взагалі, це зрозуміло якщо машини далеко від того місця, де ви викликаєте, то хто безкоштовно захоче їхати на виклик. Інша проблема, що багато з водіїв не знають міста. За 10 поїздок 9 водії спитало, де вулиця Тиха. Відповідно, якщо туди викликати машину, то тих 9 водіїв, які будуть поруч, просто не знають що то недалеко. І нема машини. Вибачайте, - пише Ольга Оршак.

Компенсовують дорогу назад

Про підводні камені роботи ми поспілкувалися з одним із тернопільських водіїв таксі, який просив не називати ім’я і прізвище. Чоловік таксує на власній машині лише ввечері, бо вдень – на іншій роботі.

- Думаю, люди дарма нарікають на таксистів, не всі погані, - каже чоловік. – Хоча визнаю, не раз бачу, як мої колеги сплять в машині, а комп’ютер включений, ніби вони на роботі. Просто з подорожчанням пального їздити на далекі відстані, щоб забрати пасажира, зараз невигідно. Також водії знають, де погана дорога, тому в двори з ямами не дуже хочуть їхати – ремонт машини дорожче обійдеться. Добре, що моя машина ям не боїться. А в нашій службі 250 авто, переважно «Ланоси» з низькою посадкою. Робота в нас дуже непроста, часом трапляються конфліктні пасажири. Якщо в них виникають питання з приводу суми за проїзд, одразу раджу дзвонити до диспетчера. Якщо пасажири пробують агресивно з’ясовувати щось на місці, то в мене є «чарівна кнопочка», яка викликає охорону. І повірте, ніхто там розбиратися не буде, хто в чому винен.

Те, що машину можна швидше викликати за подвійним тарифом, наш співрозмовник визнає.

- Таким чином водії компенсовують собі дорогу назад, - пояснює чоловік. –Тому в службах одразу питають не тільки звідки, а й куди їхатиме пасажир, щоб оцінити скільки кіломентрів доведеться вертатись на свій «пост». Але, на мою думку, краще взяти кілька простих замовлень, ніж цілу ніч прочекати в машині на +20 грн. По собі знаю, хто хоче заробляти, той заробить.

Коментують неохоче

Прокоментувати проблеми, які виникають у тернополян з викликом таксі, ми звернулися до керівників найбільших служб таксі Тернополя. Проте у «Пілот» та «Джокер» від офіційних коментарів відмовились. В «549» запевняють, що в них офіційно додаткової плати немає.

- Наразі такого як +20 в нас нема, - каже старший диспетчер Наталя. – Якщо є машина, то вона виїжджає, якщо ні, то навіть +20 не спрацює. Просто в дощову погоду чи в час пік інколи машини не справляються: кількість пасажирів в рази більшає, а кількість машин та сама. Якщо людина хоче бути впевнена, що машина прибуде в потрібний час, в нас є попереднє замовлення. Воно коштуватиме +40 грн до лічильника.

Один з представників керівництва таксі неофіційно розповів, що основна проблема у відсутності кваліфікованих водіїв.

-З хороших водіїв, хто хотів, той вже давно виїхав за кордон, - каже він. – Їздять по всьому світу і отримують зарплату в доларах. А ми ж не можемо набирати на роботу студентів, які тільки пару місяців тому права отримали. Тому нам легше сказати, що машин нема, ніж посилати на роботу кого попало. Ті служби, які залишились, просто виживають. І взагалі, скоро таксі може звестись до того, що таксуватимуть лише приватники, які чекатимуть в „злачних місцях”.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#таксі #скарги
Оголошення
live comments feed...