У Тернополі банківські аферисти ошукали двох людей

Майже не щодня на лінію «102» надходять повідомлення від ошуканих громадян. Всі вони потерпіли від рук псевдобанкірів. Схема надзвичайно стара, а потерпілі кожного дня нові.

Працівники Тернопільського відділу поліції задокументували два факти шахрайства стосовно жителів обласного центру. Потерпілі самі не усвідомлюючи цього, допомогти пройдисвітам зняти готівку з власних електронних рахунків.

Шахрайська схема виглядала наступним чином: краянам зателефонував невідомий та представився працівником банківської установи. Чоловік розповів, що рахунки власників заблоковані. Аби усунути дану несправність, необхідно повідомити персональні дані, що і зробили краяни. Завдяки цьому аферисти і очистили електронні гаманці. З рахунку тернополянки зняли 3700 гривень, а з рахунку 55-річної заявниці близько 1000 гривень.

Відомості про події внесено в Єдиний реєстр досудових розслідувань відповідно до частини 1 статті 190 Кримінального кодексу України.

Правоохоронці вкотре наголошують місцевим мешканцям, ніколи, ні за яких обставин, не повідомляти особисті дані невідомим. Інформація щодо карткових рахунків вважається конфіденційною, нею повинні володіти лише власники електронних гаманців.

Ніколи не повідомляйте номер банківської картки, термін її дії, ПІН-код або CVV2-код, а також паролі, що надходять в SMS. Якщо дзвонять і уточнюють ці дані, знайте: це спроба шахрайства.

Суворо дотримуйтеся правил користування карткою, не передавайте ніякої інформації третім особам. Якщо подзвонили і представилися співробітником банку з невідомого номера телефону, не потрібно вступати в дискусію, покладіть слухавку та зателефонуйте на гарячу лінію фінустанови . Всі дзвінки, які надходять з банку клієнту, зберігаються в історії контактів з клієнтом.

Запам’ятайте елементарні правили фінансової безпеки:

  • не варто встановлювати на карту ПІН-код, який складається з цифр, що йдуть підряд, а також свою дату народження, тому що подібні комбінації легко підібрати;
  • не рекомендується захищати всі свої платіжні картки одним і тим же ПІН-кодом. І головне: ПІН-код необхідно запам'ятати або зберігати окремо від платіжної картки в місці, не доступному для сторонніх осіб – зокрема і родичів;
  • не повідомляйте нікому одноразові паролі, які приходять вам на мобільний телефон;
  • у разі надходження дзвінка з невідомого номера необхідно терміново передзвонити на гарячу лінію і уточнити у оператора всю інформацію по карті, при втраті або крадіжці – карту заблокувати;

Якщо ж ви потерпіли від рук аферистів, не зволікайте, одразу телефонуйте на лінію «102».

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!