0352.ua

Пасажирам поламаного Hyundai запропонували 6 гривень компенсації

Люди майже на дві години запізнилися через поломку Hyundai Пасажирам, які майже на дві години запізнилися до Києва через поломку потягу Hyundai, що так і не виїхав зі Львова, запропонували від 6 до 19 гривень компенсації.

Про це повідомив пасажир Юрій Вітомський, якого цитує ZIK. Як відомо, новий потяг Hyundai у середу зранку знову не виїхав зі Львова, бо поламався.

"Коли ми приїхали на вокзал, провідники сказали нам іти в касу за компенсацією. У касі №38 нам дали розрахунки, сказавши, що виплачуватимуть від 6 до 19 гривень. Тільки пропонували ці гроші на руки, без жодної розписки, і заявили, що ми повинні здати свої білети", - розповів він.

"Коли я пішов з'ясовувати ситуацію до чергової каси, мені дали дві довідки про те, що вартість проїзду в 91 потязі - 169 гривень, а квиток на Hyundai коштує 261 гривень. Тобто, різниця становить майже 100 гривень. Черговий від руки мені теж написав, що різниця має бути більшою, але вони так вирішили, не пояснивши чому", - зазначив Вітомський. І додав, що одразу ж всі довідки від нього швиденько забрали. Сам перерахунок працівники залізниці проводили більше години. Люди, які й так запізнилися вже на 2 години до Києва, почувши про розмір компенсації, плювалися та йшли геть. За словами Вітомського, старший касир та черговий по вокзалу офіційно взагалі відмовилися пояснити людям, чому така компенсація. З начальником вокзалу їх не з'єднали.

Дати офіційну довідку про таку компенсацію в касі теж відмовилися.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати
Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!