Пасажирам поламаного Hyundai запропонували 6 гривень компенсації

Люди майже на дві години запізнилися через поломку Hyundai Пасажирам, які майже на дві години запізнилися до Києва через поломку потягу Hyundai, що так і не виїхав зі Львова, запропонували від 6 до 19 гривень компенсації.

Про це повідомив пасажир Юрій Вітомський, якого цитує ZIK. Як відомо, новий потяг Hyundai у середу зранку знову не виїхав зі Львова, бо поламався.

"Коли ми приїхали на вокзал, провідники сказали нам іти в касу за компенсацією. У касі №38 нам дали розрахунки, сказавши, що виплачуватимуть від 6 до 19 гривень. Тільки пропонували ці гроші на руки, без жодної розписки, і заявили, що ми повинні здати свої білети", - розповів він.

"Коли я пішов з'ясовувати ситуацію до чергової каси, мені дали дві довідки про те, що вартість проїзду в 91 потязі - 169 гривень, а квиток на Hyundai коштує 261 гривень. Тобто, різниця становить майже 100 гривень. Черговий від руки мені теж написав, що різниця має бути більшою, але вони так вирішили, не пояснивши чому", - зазначив Вітомський. І додав, що одразу ж всі довідки від нього швиденько забрали. Сам перерахунок працівники залізниці проводили більше години. Люди, які й так запізнилися вже на 2 години до Києва, почувши про розмір компенсації, плювалися та йшли геть. За словами Вітомського, старший касир та черговий по вокзалу офіційно взагалі відмовилися пояснити людям, чому така компенсація. З начальником вокзалу їх не з'єднали.

Дати офіційну довідку про таку компенсацію в касі теж відмовилися.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!