Подарунки на передову

У переддень новорічних свят усі ми мріємо про подарунки. Чекають їх і на передовій, де особливо гостро відчувається потреба в увазі й турботі. Втім, у нашій країні є компанії, які здійснюють не новорічне, а щоденне диво, постійно допомагаючи нашим хлопцям на фронті. Прикладом такого відповідального ведення бізнесу можна назвати національну мережу дискаунтерів «АТБ»

Компанія займається проектами, спрямованими на підтримку учасників АТО і членів їхніх родин, уже протягом трьох років. Це спільні програми не тільки з відділом цивільно-військового співробітництва оперативного командування «Схід», але й з об'єднаннями дружин і матерів бійців, учасників антитерористичної операції, союзами ветеранів та ін. Крім того, корпорація «АТБ» щомісяця передає на передову продукти на суму близько 200 тис. грн.

Навесні 2017 року з ініціативи торговельної мережі стартувала спільна Всеукраїнська акція із назвою «Не чужі долі». До неї приєдналися благодійний фонд «Елеос» та Українська православна церква Київського патріархату. «Компанія «АТБ» завжди відгукнеться і піде назустріч, коли йдеться про такі соціальні проекти. Звернутися саме до «АТБ» – простеінайправильніше рішення», –зазначає Наталія Гейман, регіональний директор мережі «Елеос-Україна» у Дніпропетровській області, керівник «Елеос-Дніпро».

Проект, робота над яким триває й сьогодні, має на меті адресну допомогу родинам загиблих бійців. «Це один із найважливіших гуманітарних проектів нашої компанії. Ми допомагаємо родинам українських воїнів, що втратили годувальника в АТО чи опинилися в скрутному становищі. На постійній основі їм надаються продуктові набори, які можна отримати в найближчому від їхнього будинку магазині нашої мережі», – розповідає Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет». За її словами, загальний бюджет проекту становить більше ніж 100 тис. грн., надалі ця сума збільшуватиметься. «Нам важливо уважнопоставитися до процесу формування списків таких родин, щоб виключити будь-яку можливість спекуляції на чужому лиху. Саме тому так багато організацій приєдналося до нас. У міру складання списку перевірених родин ми будемо збільшувати бюджет програми», – підкреслює Наталія Шаповалова.

Безумовно, це не єдиний подібний проект компанії. Соціально відповідальне ведення бізнесу – одне із пріоритетних завдань корпорації «АТБ». Так, за два з половиною роки вона виділила 24 млн грн. на більш ніж десять різних соціальних програм. Зокрема, у 2016 році на суму більше ніж 17 млн грн. були профінансовані програми адресної допомоги пенсіонерам, інвалідам, багатодітним родинам, людям, що потребують термінового лікування, й іншим категоріям громадян. Що ж стосується фронту, то в цей самий період більшеза 15 млн грн. було спрямовано на потреби української армії, допомогу родинам воїнів АТО, біженцям, дітям, що проживають у «сірій» зоні.

Сьогодні акції «Не чужі долі» в «АТБ» приділяють особливу увагу. Справа в тому, що сама мережа теж постраждала від воєнних дій на Сході України. Терористи відібрали у компанії понад 150 магазинів. Підприємство кілька разів терміново евакуювало своїх співробітників і членів їхніх родин, а сьогодні продовжує опікуватися їхнім облаштуванням на мирній території країни. Багато співробітників «АТБ» зараз зі зброєю в руках захищають цілісність України. На жаль, є й втрати у колективах мережі. «Як відповідальний роботодавець, ми підтримуємо всіх хлопців, які пішли на фронт. За ними зберігаються робоче місце й заробітна плата, ми допомагаємородинам таких співробітників, поки вони захищаютьВітчизну. Але також розуміємо, що не всім хлопцям пощастилоіз роботодавцями. Є бійці, доля яких не турбує керівництво їх компаній. Саме тому й був ініційований проект «Не чужі долі». Ми не хочемо ділити захисників країни на своїх і чужих. Ми пишаємося всіма нашими воїнами», – акцентує увагу Наталія Шаповалова.

 За її словами, це складова частина соціальної стратегії компанії. Будучи лідером української торгівлі та прикладом для багатьох інших підприємств, «АТБ» прагне задавати тон усій галузі й усьому українському бізнесу. Звичайно, компанія не залишить без уваги своїх підопічних у передноворічні тижні. Так, приміром, сотні дітей уже одержали солодкі подарунки під час проведення чудового свята 19 грудня в Києві, також організованого у партнерстві з «Елеос». Крім того, компанія не забула й про гостинці для малят, які живуть зовсім поруч із зоною проведення воєнних дій. «На день Святого Миколая завдяки допомозі «АТБ» ми відвезли по 90 кг мандаринів і яблук, а також спекли більше ніж 400 пряників для дітей, що проживають у «сірій» зоні Донеччини та Луганщини», – додає Наталія Гейман.

Це гарна практика і приклад для багатьох інших компаній. Усім нам хотілося б вірити у те, що ці дітлахи, як й інші українці,наступний Новий рік зустрічатимутьу колі найближчих людей у мирній та цілісній країні.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!