0352.ua

Виборців у місті і селі будуть підкупляти по-різному – дослідження

Виборці у місті і селі мають різні пріоритети відносно передвиборчих ініціатив кандидатів в народні депутати.

Про це повідомив директор Інституту досліджень регіонального розвитку України Сергій Дем'янов на прес-конференції.

"За результатами проведеного опитування, ми виявили досить суттєву різницю між очікуваннями жителів міста і села. У місті меншою мірою, ніж у селі, очікують на якісь матеріальні речі, типу роздавання продовольчих наборів, проведення якихось ремонтів", - зазначив Дем'янов.

За словами експерта, для жителів міста найбільш цікавими виявилися проекти, пов'язані з організацією безкоштовних юридичних консультацій - 78%, тоді як у селі - це проекти щодо отримання матеріальної допомоги - 67% опитаних (63% - для міста). При цьому у прямому отриманні грошей зацікавлені 53% жителів міста і 66% селян, передає УКРІНФОРМ.

Директор Інституту досліджень регіонального розвитку вважає, що "у великих містах найбільш ефективними будуть кампанії кандидатів, вибудувані на комунікаційних проектах, так звані ідеологічні кампанії, де ключова роль відводиться налагодженню каналів і майданчиків безпосереднього спілкування з виборцями".

Водночас, за словами експерта, село в силу різних причин більше зацікавлене у кампаніях організаційно-технологічного типу, в яких основні проекти спрямовані на формування структур розподілення матеріальних ресурсів і контролю їхнього використання.

В ході дослідження було опитано по 1200 респондентів з міст і сіл.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати
Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!