Новини компаній
11:03, 27 січня 2018 р.

Чому СRМ важливі для бізнесу?

Новини компаній

Будь яка компанія рано чи пізно приходить до розуміння того, що відносини й взаємовідносини з клієнтом є найважливішими для успішного розвитку бізнесу. Правило успіху говорить, що чим краще ви відноситесь до клієнтів, а вони до вас, тим кращих результатів досягає ваш бізнес. Це красиво звучить в теорії, а на практиці не завжди так просто втілити в життя.

Але, на щастя, існують автоматичні системи, впровадження яких в компанію дозволяє вибудувати правильні взаємовідносини з клієнтами, вони називаються СRМ-системи. Якщо ви ставити собі питання, чи варто витрачати свої гроші на встановлення СRM-системі яку користь вони можуть принести саме вашому бізнесу, то ця стаття саме для вас.

Яким чином СRМ сприяє вашому бізнесу?

СRMце особливий вид програмного забезпечення,  який максимально підвищить ефективність вашого бізнесу.

Наприклад, у ваш офіс заходить клієнт і робить певне замовлення, він дає необхідну інформацію про себе. Угода може пройти успішно, або ні. Наступного разу, коли він знову звернеться до вашої компанії, людині яка буде з ним взаємодіяти необхідно заново збирати всі дані. Чи ефективна така співпраця?

СRМ-системи направлені вирішити цю проблему і дозволяють зберегти дані про всіх ваших клієнтів. Тобто, коли наступного разу з вашим клієнтом буде працювати інший менеджер,він зможе підняти всю історію взаємозв’язків і побачить на чому зупинилася угода, що було найбільш важливо для конкретного клієнта.

До появи такого роду програм, ряд менеджерів вели особисті справи своїх клієнтів, куди вони записували всю інформацію і могли порахувати, коли клієнту знову знадобиться товар чи послуга, щоб своєчасно його попередити. Зараз це все можна робити за допомогою електронної системи, яка значно економить час і ресурси. Чим більше у вас клієнтів, тим ефективніше використання такої програми. У випадку, коли СRМ-система охопить достатню кількість даних, вона зможе забезпечити вибірку, щоб зробити аналітичні висновки про тенденції розвитку вашого бізнесу, про те куди необхідно вкласти додаткові витрати, чи де існують проблеми. Система буде автоматично нагадувати вашим клієнтам про акції, знижки, зустрічі, вітати з днем народження, якщо ви це передбачили, фактично побудує довгі і приємні відносини з вашим клієнтом. А що може бути важливіше ніж задоволений клієнт, який наступного разу не тільки сам звернеться до вашої компанії, а й порекомендує її іншим?

СRМ системи беруть на себе дві найбільш нецікаві функції компанії, а саме вони фіксують та запам’ятовують всі дані, які надходять з різних джерел, а висновки робите ви самостійно. В результаті компанії стають все успішнішими, тому що рішення приймаються на основі повних та достовірних даних.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
ТОП новини
"Сніг засипле авто і дороги, синоптики попередили про лютий мороз у -12 градусів": арктичний холод і дощ йдуть в області
"Нещадний сніг завалить 2 області прямо завтра, синоптики сказали про дощ і мороз у -10 градусів": авто на дорогах у біді
"Нестримний сніг потужно засипле області прямо завтра, холодний дощ накриє міста і автомобілі": йде мороз, холод і вітер
"В Україну повертається люта зима і потужний мороз у -6 градусів, сніг накриє автомобілі": йде холодний дощ і мряка
Оголошення
live comments feed...