Майже три десятка шанувальників «рогатих» влаштували «тролейбусні покатушки» у Тернополі (фото)

Майже три десятка шанувальників електротранспорту три години каталися тролейбусом-гармошкою по Тернополю в суботу, 6 жовтня. У так званих “тролейбусних покатушках” взяли участь не тільки тернополяни, а й гості міста, котрі приїхали з Рівного, Луцька, Львова, Києва, Криму та навіть польського Сосновця.

Такий захід провели вже втретє. За словами співорганізатора Антона Марчевського, щоразу на те були приводи.- У 2008 році були перші “покатушки” у Тернополі, а тому всім було цікаво поїздити містом. Тоді ми взяли тролейбус Skoda-9Tr, парковий номер 75. Таку модель Україні, крім Тернополя, ще можна побачити лише у Рівному, Чернівцях та Криму. Ще один є в Луцьку.

Два роки по тому ми також каталися на “дев’ятці”, але цього разу це був “екскурсійний” тролейбус, парковий номер 60, який у 2009 році переобладнали з маршрутного. Щоправда, зараз через нестачу рухомого складу його таки випускають на маршрути. Цього року був подвійний привід провести “покатушки” – відкриття тролейбусної лінії навколо мікрорайону “Аляска”, а також поява в Тернополі моделі тролейбуса, якої раніше не було - Skoda-15TrM, парковий номер 153. Це така сама “чотирнадцятка”, але з двома салонами, так звана “гармошка”, причому модернізована. Цей тролейбус лише трохи більше місяця тому привезли до Тернополя з Чехії.

Учасник з Києва Олесь Олійник електротранспортом захоплюється з раннього дитинства. Тепер за можливості старається відвідувати “покатушки” чи то на тролейбусах, чи то на трамваях у різних містах України. Минулого року двічі брав участь у катаннях по столиці, а також у Луганську та Харкові. Навесні цього року відвідав Луцьк. Хлопець каже, що тролейбусна система кожного міста відрізняється – рухомим складом, насиченістю ліній, організацією руху, пише доба.

- У Києві також є тролейбуси моделі Skoda-15Tr, – розповідає Олесь. - Їм уже понад 20 років. Але через погану експлуатацію вони в страшному стані. Деякі з них служать стільки ж, скільки й тернопільський тролейбус – йому 17 років, але виглядає на “відмінно”. Однак це тому, що його лише півтори місяці тому привезли до Тернополя з Чехії, де не шкодують грошей на ремонт тролейбусів і доріг.Захоплення електротранспортом в Олеся наклало свій відбиток у Києві – там він з однодумцями допомагав реставрувати кілька тролейбусів Skoda, а також “пробивали” машини для музею електротранспорту – їх зберегли.Участь у тернопільських “тролейбусних покатушках” взяли не тільки шанувальники “рогатих”, а й члени міської молодіжної громадської організації “Файне місто”.

Вони взяли участь у заході з простого інтересу. Володимир Антків каже, що завдяки “покатушкам”, вони можуть більше дізнаватись про роботу електротранспорту, його стану, проблеми та перспектив розвитку.- Електротранспорт, на мою думку, це майбутнє сучасних міст. Вважаю, що він є невід’ємною частиною Тернополя, – каже Володимир. – Сподіваюся, що він буде і далі розвиватись, розширюватись. А, відтак, усе більше мешканців та гостей віддаватимуть йому перевагу. Тролейбусами я захоплююсь вже давно, але таку подію відвідав уперше.

Володимир Антків протягом останніх кількох років подорожував у багатьох країнах Європи та Близького Сходу. Він каже, що там електротранспорт є фундаментом пасажирських перевезень. Особливо у великих містах Чехії, Німеччини та Польщі. Рівень культури, збереження та утримання рухомого складу просто вражає – машина, якій може бути більше 10 років, виглядає зовсім новою. А маршрутна мережа електротранспорту охоплює все місто.У Празі діє зручна система проїзних квитків (їзденок), за допомогою яких можна користуватись трамваями протягом певного періоду часу, не купуючи при цьому нових квитків, – продовжує Володимир.- У Кракові трамваї на вулицях розвивають швидкість, що не поступається автобусам. У Любліні за програмою Європейського Союзу тролейбуси замінюються на нові – фірми польського виробника Solaris. А побувавши у Єрусалимі, здивувало, якими швидкими темпами будувалась нова мережа наземного транспорту – трамваю.

Володимир Антків каже, в Україні електротранспорт часто недофінансовується, через що нам приходиться користуватись технікою, якій часто далеко за 10 років.- Хоча силами ентузіастів, які працюють на транспортних підприємствах, наш електротранспорт все ж перевозить пасажирів.

Звісно хочеться, аби й у нас була така ж техніка, як у країнах Європи.Після “тролейбусних покатушок” учасники заходу ще годину каталися на теплоході “Капітан Парій”, який, до речі, також належить КП “Тернопільелектротранс”.

 NjOpNaK5XKY

 rhHnMDLeaBY

 zagalne_foto

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!