• Головна
  • «АТБ» стимулює зростання престижу торговельних професій
15:15, 30 травня 2018 р.

«АТБ» стимулює зростання престижу торговельних професій

 «АТБ» стимулює зростання престижу торговельних професій

Національна мережа магазинів інвестує у розвиток персоналу, стимулюючи всю галузь торгівлі підвищувати стандарти підготовки працівників.

Розширення відомої мережі «АТБ» на теренах Тернопільщини відбувається доволі динамічно, що дозволяє експертам говорити про впровадження у галузі торгівлі в нашому регіоні нових стандартів обслуговування клієнтів. Втім для побудови унікальної системи підготовки персоналу компанії знадобилися роки наполегливої праці. Сьогодні мережа має чотири потужних учбових центри з підготовки торговельних спеціалістів та є негласним носієм звання «кузня кадрів для галузі».

 «АТБ» стимулює зростання престижу торговельних професій, фото-1

До ідеї створення бази власних кадрів та системного вдосконалення професійних якостей працівників компанія крокувала поступово. Маючи 25-річну історію, «АТБ» вже у минулому десятилітті мала змогу переконатися у низькому рівні підготовки персоналу, що направляли з біржі праці. «Власні учбові центри – гордість компанії. На сьогодні вони забезпечують не тільки професійне навчання працівників, але й розвиток управлінських якостей керівників і співробітників, що становлять внутрішній кадровий резерв. Щорічно в навчальних центрах проходять навчання і підвищують свою кваліфікацію понад 4000 осіб», – розповідає директор департаменту управління персоналом корпорації «АТБ» Олена Федаш. За її словами, наразі центри працюють у Дніпрі, Києві, Львові та Одесі. В них крім традиційних форм навчання (лекції, семінари, стажування тощо) активно розвивається напрямок корпоративних тренінгів, тематика яких спрямована на формування лідерських якостей, відпрацьовування управлінських, комунікаційних навичок, навичок презентації, вміння працювати в конфліктних ситуаціях тощо. У групи на навчання зараховують кандидатів з внутрішнього і зовнішнього резерву, які пройшли усі попередні етапи відбору. Всі інструктори учбового центру – це колишні співробітники магазинів, тому під час занять вони наводять велику кількість прикладів з власного досвіду та досвіду колег.

Кадрова політика корпорації «АТБ» базується на ефективному використанні та розвитку людського капіталу підприємства. Мережа не має потреби брати людей, як-то кажуть, «зі сторони». Кращої підготовки, ніж у компанії, на вітчизняному ринку просто не існує. Тож не дивно, що 100% співробітників, які наразі займають адміністративні посади в мережі «АТБ», отримали професійну освіту в учбових центрах компанії. Ба більше – значна частина таких внутрішніх «посадовців» починала свій трудовий шлях саме в «АТБ».

Можна знайти десятки (якщо не сотні) історій про те, як молоді хлопці та дівчата, прийшовши в компанію працювати касирами та охоронцями, сьогодні керують бізнесом «АТБ» у регіонах. Молодь отримує унікальні можливості не тільки для побудови кар’єри, але й для задоволення власних амбіцій. Навіть сьогодні, коли корпорація вже має понад 50 тис. працівників, її зростання та розширення дозволяють збільшувати кількість працівників та нарощувати інвестиції в кадровий капітал. Зокрема, лише за 2017 рік компанія створила понад 7 тисяч нових робочих місць. Це на 15% більше за показники 2016 року, тож динаміка свідчить про можливість ще потужнішого зростання в поточному році.

 «АТБ» стимулює зростання престижу торговельних професій, фото-2
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...