• Головна
  • Аеропорти, гігантські мости і Діснейленд: наймасштабніші будівництва і реконструкції України 2012 року (фото)
18:00, 11 листопада 2012 р.

Аеропорти, гігантські мости і Діснейленд: наймасштабніші будівництва і реконструкції України 2012 року (фото)

Аеропорти, гігантські мости і Діснейленд: наймасштабніші будівництва і реконструкції України 2012 року (фото), фото-1

Нові аеропорти, окружні дороги, естакади і парки. Проведення в країні чемпіонату Європи з футболу буквально змусило український уряд зайнятися реконструкцією і будівництвом країни.

На жаль, нові об'єкти зводилися не скрізь, а тільки в містах, які приймали Євро-2012. А от в інших населених пунктах з масштабним будівництвом справи йшли значно гірше. Планів громаддя, а реалізація кульгає. До прикладу, в Запоріжжі так і не дочекалися нових мостів. Їх відсутність - проблема для міста глобальна. А Євро-2012, яке відтягнуло державні субвенції на інші цілі, тільки погіршило ситуацію, вирішення якої традиційно впирається у відсутність фінансів.


І тільки дороги на більшій частині України сказали Євро велике спасибі. Десь терміново ремонтували автомобільні траси, десь латали дірки і будували нові злітно-посадкові смуги, але в цілому ситуація з дорогами в цьому році суттєво покращилася.


Львів і Донецьк можуть похвалитися новими аеропортами


Загальна площа терміналу міжнародного аеропорту "Львів" ім. Данила Галицького становить 48 тис. 320 кв. м. Він має шість телетрапів, які здатні одночасно приймати два літаки класу Boeing-767 і чотири літаки класу Boeing-737. У терміналі є 29 стійок реєстрації пасажирів, 18 стійок паспортного контролю, 9 пунктів контролю проходження на авіаційну безпеку. Передбачені і VIP ложі, зона Duty Free з просторою скляною галереєю. Для стоянок автобусів організовано 25 паркомісць для автомобілів - 1,1 тис. паркомісць. Загальна вартість робіт зі спорудження терміналу - 1 млрд 826 150 000 грн. Пропускна здатність в обидві сторони - 1 000 пасажирів на годину.  аэропорт Львов

  Аеропорт Донецька нітрохи не поступається. Термінал висотою 19 метрів має 7 поверхів. Площа будівлі нового аеровокзалу складає 58 тисяч квадратних метрів. З них 5 тис. метрів квадратних припадає на зали очікування. Аеропорт розділений на кілька зон.

Аэропорт-2 донецк

Аэропорт-2 донецк

 До аеровокзального комплексу також входять: автостанція, триповерховий паркінг на 605 машин, з них 31 паркувальне місце для малорухомих груп пасажирів, відкриті паркінги на 1004 машини, автобусні стоянки на 20 автобусів. Термінал з'єднаний з паркінгом двома критими галереями. До будинку примикає естакада. По естакаді і під нею три смуги руху. Комплекс спроектований таким чином, що пасажири можуть пройти від літака до парковки, не виходячи на вулицю. Пропускна спроможність терміналу 3100 пасажирів в годину.

Крім аеропорту похвалитися може Донецьк ще й новеньким ж/д вокзалом та аквапарком.

Жд вокзал-3 донецк

Жд вокзал-3 донецк

 Продовжуючи транспортну тему, скажемо й про згадані вже дороги. Створенням нових транспортних розв'язок займалися відразу в декількох містах країни. Причому не тільки в Києві, Львові, Донецьку і Харкові. Наприклад, у Дніпропетровську спроектували будівництво об'їзної дороги навколо міста. Закінчити будівництво обіцяють до кінця 2014 року. Якщо проект не заморозять, він стане наймасштабнішим інфраструктурним проектом області за роки незалежності України.

окружная днепр 2

окружная днепр 2

 окружная днепр

 Протяжність майбутнього Південної об'їзної міста - 64 км, вона півколом буде огинати Дніпропетровськ. По цій трасі буде їздити транзитний транспорт, таким чином, йому не доведеться в'їжджати в місто.

Об'їзна магістраль повинна об'єднати чотири автомобільні дороги: Знам'янка-Луганськ-Ізварине, Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта, Бориспіль-Дніпропетровськ-Запоріжжя та Дніпропетровськ-Миколаїв (через Кривий Ріг). Загальна вартість проекту - 2,6 млрд. грн.

Серйозно  заговорили про будівництво об'їзної і в Маріуполі Донецької області. Місто страждає від величезного числа вантажного транспорту, що доставляє вантажі в порт з усього регіону. Руйнуються дороги, місто задихається від вихлопних газів. Зведення об'їзної траси в порт, минаючи місто, лягло в програму одного з місцевих нардепів. Городяни сподіваються, що він не забуде про свої обіцянки після виборів.

А ось в Кривому Розі і Луганську влада вирішила зайнятися відродженням спорту, зокрема, зимових видів.

У Кривому Розі до кінця року буде відкрито сучасну льодову арену зі штучним льодовим покриттям. Площа нового льодового комплексу складає 2800 мі (70х40 м), розмір льодового поля - 60х30м. Глядацькі трибуни розраховані на 435 місць. У льодовому комплексі розмістилися спортивний зал, 4 роздягальні з душовими кімнатами, приміщення для коментаторів, суддів і тренерів. Для безперешкодного доступу до глядацьких трибун маломобільних груп населення (людей з особливими потребами, літніх людей, вагітних та інших) встановлено спеціальний ліфт. В даний час ведуться роботи з установки вентиляції в приміщеннях льодового комплексу і завершується благоустрій прилеглих територій.
кривой рог лед арена

 У Луганську Льодовий палац поки тільки в початковій стадії будівництва. На нього планується витратити 38 мільйонів гривень.
1

  Вкладалися в цьому році чималі кошти і в будівництво об'єктів туристичного призначення. Так, наприклад, в Одесі проходить реконструкція готелю "Велика Московська". Зовнішня обробка будівлі практично завершена, тепер основні роботи ведуться всередині готелю.
Перші п'ять поверхів будівлі відновили повністю в їх первісному історичному вигляді. До них додалося ще два поверхи. На шостому розмістяться два ресторани, відкриті для відвідування не тільки гостям готелю, але й усім бажаючим. На сьомому будуть розташовані два президентських номери. Оздоблення житлових приміщень буде виконано в стилі "модерн". Тут буде 59 номерів площею 7,5 тис. кв. м.

гостиница Одесса

гостиница Одесса

 Сама будівля була спроектована в 1904 році архітектором Львом Влодеком, який також побудував в Одесі "Будинок з Атлантами" і готель "Пасаж". Вишукану ліпнину створювали скульптори Товій Фішель і С. Мільман.

Ще одна пам'ятка архітектури ремонтувався у Миколаєві. Раніше тут був краєзнавчий музей тепер музейний комплекс "Старофлотскіе казарми".

Николаев3

Николаев3

 Николаев

 Крим як туристична столиця України теж не залишився осторонь. Тут вирішили спорудити великий мототрек «Сrimea Grand Prix», де планується проводити авто- та мотозмагання топових світових версій, таких як Superbike, MotoGP, WTCC, GT, Formula 3, Formula 1. Його будівництво почалося ще в 2010 році на 100 га землі в Сакському районі Криму. Однак незабаром через нестачу фінансування будівництво мототреку призупинилося. Зараз на об'єкті, в який вже вклали близько 200 мільйонів доларів, тиша. Її порушує лише шелестіння паперів співробітників прокуратури. Справа в тому, що недобудованим «проектом століття» зацікавилася правоохоронці. За словами прокурора Криму Віктора Шемчука, поки не відомо, навіщо знадобилося відводити 100 га під трек в 4,5 кілометра. Загалом, як завжди у Криму - все впирається в землю.
мототрек

 Грандіозна будова Сімферополя - приміський вокзал. Проект реконструкції залізничного вокзалу Сімферополя влада Криму презентувала навесні 2010 року. Триповерхова будова зі скла і бетону площею 6,5 тисячі квадратних метрів повинна була відкритися навесні 2011 року, проте в тому ж році її будівництво вирішили перенести на 2012-й. Голова Республіканського комітету Криму з транспорту і зв'язку Микола Черевков оцінив будівництво та облагороджування прилеглої до вокзалу території в 1 млрд. грн. Рада міністрів Криму просила виділити з державного бюджету 217 млн. грн. на модернізацію вокзалу, однак через підготовку до Євро-2012 гроші не надійшли. На сьогодні завершується будівництво повітряного пішохідного переходу до вокзалу і квиткових кас, обіцяють встигнути до кінця року.

вокзал симф

вокзал симф

 Здивував країну і Харків. У Першій столиці відбудували «Діснейленд». Подивитися на дивовижний парк розваг приїжджають жителі передмістя, з інших міст України і навіть довколишніх населених пунктів Росії. «Американські гірки» і найвище в Україні «Колесо огляду» б'ють всі рекорди відвідуваності на території країни.

американские горки

американские горки

 колесо обозрения харьков

 Планувати - не будувати

Перефразовуючи відому приказку, варто відзначити, що в Україні частенько плани випереджають реальні можливості їх реалізації. На жаль, це так. До прикладу, в Житомирі вже давно нічого не будують - тільки планують. Стадіони Житомира знаходяться в жалюгідному стані. Губернатор області Сергій Рижук п'ятий рік поспіль обіцяє реставрувати центральний стадіон. Але руки до нього у влади поки не доходять.
Грандіозне будівництво намічалося. На місці старого занедбаного приміщення київський інвестор обіцяв звести житловий багатоквартирний будинок. Але, як водиться, будівництво затягується. Старе приміщення знесли, а зведення нового так і не почали.

А в Запоріжжі влада ніяк не може добудувати мости. Їх будівництво кожен рік відкладається. Серед місцевого населення навіть з'явилися жарти на цю тему, а журналісти називають мости «найграндіознішим і ганебним довгобудом Запоріжжя». При цьому старі мости знаходяться в гнітючому стані, нерідко перекриваються з аварійних причин, паралізуючи життєдіяльність міста.

мост запорожье 2

мост запорожье 2

 мост запорожье

 І лише Одеса оптимістично вірить в реалізацію декількох масштабних будівництв. Влада вирішила приурочити їх до Євро-2015 року. До того часу городянам обіцяють сучасний аеропорт і новий Палац спорту. Проект другого об'єкта, до речі, днями затвердив градсовет.

дворец спорта Одесса

дворец спорта Одесса

 Передбачається, що диво із скла і бетону буде покрито дахом з світлопоглинаючої  плитки - вдень вона буде акумулювати сонячну енергію, а увечері - випромінювати її. Палац спорту розділять на два зали - великий, місткістю до 8,2 тисяч глядачів, і малий, який під час змагань може прийняти максимум 3,5 тисячі вболівальників. Кожен з них буде оснащений власними гардеробними і санвузлами. Також в планах архітекторів - збудувати дворівневий підземний паркінг в межах Палацу спорту.

У планах одеської влади і будівництво гігантського Fashiоn City. Представники Всесвітньої Організації моди вже прийняли рішення будувати, але ще не повідомили, де. Суть грандіозного проекту полягає в тому, щоб створити якесь Місто Моди, де людина могла б придбати продукцію будь-якого світового бренду: від престижної марки парфумів до супермодного спорткара. Згідно з запевненнями представників Всесвітньої Організації моди, реалізація їх планів дозволить не тільки привернути увагу світової громадськості до Одесі і Україні, а й допоможе вітчизняним торговим маркам вийти на європейський і планетарний рівень.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Оголошення
live comments feed...