• Головна
  • Сергій Надал розповів, як посипали Валову і коли розпочнеться ремонт доріг Тернополя
18:00, 3 квітня 2013 р.

Сергій Надал розповів, як посипали Валову і коли розпочнеться ремонт доріг Тернополя

“Сьогодні, коли ми бачимо розподіл коштів, які йдуть протягом останніх двох років. І останнє рішення про виділення додаткових коштів на ремонт доріг і на інші ремонти, ми бачимо, що 80 відсотків коштів, а це мільярди спрямовані на дві області – Донецьк, Дніпропетровськ, частково Київ, Крим, про Захід взагалі ніхто не говорить”. Про це у програмі “Межа  правди” на tv4 зазначив міський голова Тернополя Сергій Надал.

– Чому всю зиму жодного разу не посипалася найцентральніше пішохідна вулиця Валова? Щодня ходила нею на роботу, жодного разу не було посипано, – запитала глядачка.

– Насправді центральні вулиці, особливо Валова, посипалась, не раз очищалась від снігу. Можливо, це не було зроблено щодня, так як би хотілося і вулиці не були очищені повністю, а були очищені тільки окремі ділянки для переходу пішоходів – з цим я згідний, зазначив Сергій Надал.  

- Стосовно доріг. Це найбільша проблема сьогодні і міського голови і міста в цілому. Була аномальна зима, різкі перепади температур. Норма перепадів температур в нормальну зиму для того, щоб утримали наші дороги становить п’ять-сім разів за сезон.  Цього разу кількість перепадів була більше п’ятдесяти разів. Враховуючи те, що в Тернополі понад 70 відсотків доріг збудовані без існуючої основи, без водовідведення, але ще іде асфальтний шар, який дуже часто покладений прямо на бруківку, покладено пряму на пісок і на землю  (і зараз це дуже добре видно по окремих дорогах) – коли їдеш видно, що асфальт зійшов і під низом стоїть бруківка або земля. Це дороги, які робилися не зараз, це дороги, які робилися 10-15 років тому, 5 років тому. Наступне – кількість багатотонного транспорту. Я вже не кажу про ті великогабаритні вантажівки, які важать поза 50-60 тонн. Коли будувалися дороги, було заплановано, що  кількість автомобілів буде з розрахунку 50 машин на 1000 жителів. Сьогодні ми маємо понад 100 автомобілів на 1000 жителів. Протягом ближчих років прогнозується, що кількість авто сягне 500. Тобто реально треба вкладати максимальну кількість коштів на оновлення доріг. Ці ремонтні роботи мають бути зроблені капітальним характером і таким чином, як це робиться в Європі. Серйозним шаром основи, з водовідведеннями зі всіма комунікаціями, потім шар асфальту. Реальна потреба для того, щоб провести капітальний ремонт усіх доріг міста Тернополя, становить близько 600 мільйонів гривень, - сказав міський голова. 

Запланований план проведення робіт. Роботи почнуться (ми розраховуємо) з цього понеділка. У четвер–п’ятницю йтимуть дощі.  Проводити роботу в такі дні неможливо. По наших розрахунках, до понеділка повинні пройти дощі, буде суха погода і є план робіт, який мають бути проведені першочергово і звершити вже до святкових днів, тобто до Паски. В першу чергу планується ремонт дороги на вулиці Крушельницькій, тобто від моста, від “шостого магазину” до центру. З іншого боку,  ремонт доріг на вулиці Оболоня, це розв’язка, де знаходиться так звана “рогатка”, як її називають тернополяни. І на вулиці Живова, і в напрямку до центру. Водночас почнуться роботи  з ремонту розв’язки зі Збаразьким кільцем. Від неї поворот вверх до15 квітня і по вулиці Степана Бандери. Після завершення робіт на вулицях Оболоня-Живова бригада переходить ремонтувати дорогу на Горбатий міст, вулиці Дівочій. Це ті роботи, які ми плануємо завершити першочергово, якщо буде сприятлива погода, суха погода, в принципі їх можна завершити до свята, тобто до Паски. Це план робіт до 6-го травня. Після того здійснюватимуться заплановані роботи на вулиці Пирогова, яка також одна з першочергових, але ви розумієте, що кількість техніки, кількість коштів обмежено. Зробити все одночасно є неможливим, - зазначив Сергій Надал. 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...