Реклама
15:47, 28 березня 2013 р.

Новини для молоді

Реклама

Основа нації – її молодь. Цим спекулюють політичні партії перед виборами, навчальні заклади перед початком вступної кампанії та й всі, кому не лінь і потрібний гарний вислів. Зрештою, сперечатися тут намарно, адже колись сучасна молодь таки стане новою українською елітою, ну чи не елітою, чи не українською, що теж можливо.

Однак, для того аби виховати адекватну молодь, яка б мала елементарні знання й загальну ерудицію у нашому суспільстві не врахували одну деталь: що для молоді треба створювати свій унікальний інформаційний простір.

Що цікавить сучасну молодь

Чи знаєте ви, що цікавить сучасну молодь? Чомусь для більшості, люди, які входять в категорію «молодь» обмежуються шкільним та студентським віком. Тому й можна побачити скептицизм чи навіть глузливість у реакції людей, коли ви їм розказуватимете про те, що молодь це щось активне, яке хоче розвиватися й вчитися. Мовляв, та що їх цікавить, окрім комп’ютера та інших ІТ-технологій, гулянок, дискотек.

У нас же не створено жодних ресурсів для молоді. До прикладу, якщо я хочу дізнатися щось неполітичне, не пов’язане з економікою чи поганими українськими дорогами, мене ,принаймні нині, не турбує курс долара та коливання цін на бензин… Щоб знайти те, що мене цікавить я витрачу багато часу на студіювання інтернет-видань і побіжне прочитання усіх цих тем, які мене не цікавлять.

У нас немає новин для молоді http://punct.com.ua/. Усі провідні канали, газети, інформаційні агентства орієнтуються на загальну аудиторію. Останнім часом навіть на аудиторію не середньостатистичну, а вузькоспеціалізовану. Тобто таку, яку має цікавити лише політика  та економіка. Щоправда деякі ЗМІ вважають, що ще й цікавитися усіма смертельними та трагічними випадками. І що трагічніше, то краще.

Молодіжні блоги

Молодіжні блоги http://punct.com.ua/category/blogy/ – єдиний спосіб для молодих людей висловити свої думки чи й просто зібрати інформацію про те, що їх цікавить. Без надмірної політичної заангажованості.

Нині майже відсутні видання, і не лише друковані, а й інтернет-версії, які б орієнтувалися на думаюче покоління, виховували справді інтелігенцію, яка б хотіла цікавитися культурними, мистецькими заходами і намагалася всебічно розвиватися.

Звісно, завантажувати молоде покоління лише аналітичними текстами не варто. Зрозуміло, що обсяг та й структура такого матеріалу складна для сприйняття. Однак і робити виключно розважальні сайти, яких нині більшість в інтернет-просторі – теж не варіант. Ми те, що ми читаємо, спрощувати свій «читацький раціон» - означає спростити себе. І як прикро, що сучасні ЗМІ не вбачають в молоді свою аудиторію, задля якої хотіли б розвиватися і для якої створювали б продукт.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Оголошення
live comments feed...