Упродовж березня на інформаційно-довідкову службу Тернопільської міської ради та диспетчерську службу КП «Тернопільводоканал» надійшло 789 звернень мешканців (відповідно 39 та 750) щодо проблемних питань централізованого водопостачання та водовідведення.

З них — 9 звернень щодо якості питної води: бульв. Просвіти,19/161; пр-т Бандери,104/37; вулиці Малишка,12; Тролейбусна,2/1; Шагайди,2/1; Довженка,1/73; Ломоносова,41/112; Л.Українки,5/38; Вербицького,4/25. За вказаними адресами лабораторією хіміко-бактеріологічного контролю питної води були відібрані проби та проведено лабораторні дослідження води. Згідно з їхніми результатами, якість питної води відповідає вимогам ДСанПІНу 2.2.4.-171.10. Можливо, скарги були зумовлені тимчасовим локальним погіршенням якості води, спричиненим виникненням аварійних ситуацій на мережах, проведенням відповідних ремонтних робіт, незадовільним технічним станом внутрішньобудинкової чи зовнішньої мереж.

13 звернень стосувалися низького тиску подачі води. За вказаними адресами виїжджала аварійна служба КП «Тернопільводоканал». Її працівниками було встановлено причини подачі води з низьким тиском. А саме — на проспекті Бандери,92 кв. 27 та 31; бульв. Д.Галицького,1/57 низький тиск подачі води спричинили перебої електроенергії, внаслідок яких вимкнувся підкачувальний насос. Після ввімкнення насоса тиск подачі води нормалізувався. На вул. Коцюбинського,25 кв.10 та 9 тиск нормалізувався після ремонту засувки на водопровідній мережі. На вул. Бродівська,54/ кв.805,928 — після відрегулювання тиску води на водопровідній мережі, тиск на верхніх поверхах нормалізувався. На вул. Безкоровайного,15,19 під час обстеження було виявлено 2 прихованих пошкодження на водопроводі. Після ліквідації пошкоджень тиск подачі води нормалізувався. На вул. Текстильна, 16/53 — при обстеженні за даною адресою було встановлено, що тиск на внутрішньобудинковій мережі відповідає технічним умовам. На вул. Глиняна,9/14 після прочищення в квартирі фільтру перед лічильником тиск подачі води нормалізувався. У мікрорайоні Пронятин, вул. Проектна,137а та вул. Калинова,5 — тиск відновився після встановлення електро-контактного манометра.

42 звернення тернополян були пов’язані із незручностями, що спричинили пошкодження на водопроводі. Про виникнення аварій та можливі пов’язані з ними перебої з водою, або й тимчасове відключення водопостачання окремих будинків чи вулиць, диспетчерська служба інформувала споживачів на сайті КП «Тернопільводоканал» www.vodokanal.te.ua. Усі пошкодження на водопровідній мережі ліквідовано в найкоротші з можливих терміни.

1 звернення тернополян було пов’язане з незручностями, що спричинило пошкодження на каналізаційній мережі. Пошкодження ліквідовано в найкоротші з можливих терміни.

339 звернень мешканців пов’язані з проханням прочистити дворову каналізацію.

385 звернень надійшло у вихідні та вечірній і нічний періоди (коли не працюють ЖЕКи). Споживачі зверталися з проханням ліквідувати аварійну ситуацію на внутрішньобудинковій мережі чи прочистити затор. В усіх випадках було своєчасно виконано ремонтно-профілактичні роботи.

0352.ua

На що найчастіше в березні скаржилися тернонополяни водоканалу?

Упродовж березня на інформаційно-довідкову службу Тернопільської міської ради та диспетчерську службу КП «Тернопільводоканал» надійшло 789 звернень мешканців (відповідно 39 та 750) щодо проблемних питань централізованого водопостачання та водовідведення.

З них — 9 звернень щодо якості питної води: бульв. Просвіти,19/161; пр-т Бандери,104/37; вулиці Малишка,12; Тролейбусна,2/1; Шагайди,2/1; Довженка,1/73; Ломоносова,41/112; Л.Українки,5/38; Вербицького,4/25. За вказаними адресами лабораторією хіміко-бактеріологічного контролю питної води були відібрані проби та проведено лабораторні дослідження води. Згідно з їхніми результатами, якість питної води відповідає вимогам ДСанПІНу 2.2.4.-171.10. Можливо, скарги були зумовлені тимчасовим локальним погіршенням якості води, спричиненим виникненням аварійних ситуацій на мережах, проведенням відповідних ремонтних робіт, незадовільним технічним станом внутрішньобудинкової чи зовнішньої мереж.

13 звернень стосувалися низького тиску подачі води. За вказаними адресами виїжджала аварійна служба КП «Тернопільводоканал». Її працівниками було встановлено причини подачі води з низьким тиском. А саме — на проспекті Бандери,92 кв. 27 та 31; бульв. Д.Галицького,1/57 низький тиск подачі води спричинили перебої електроенергії, внаслідок яких вимкнувся підкачувальний насос. Після ввімкнення насоса тиск подачі води нормалізувався. На вул. Коцюбинського,25 кв.10 та 9 тиск нормалізувався після ремонту засувки на водопровідній мережі. На вул. Бродівська,54/ кв.805,928 — після відрегулювання тиску води на водопровідній мережі, тиск на верхніх поверхах нормалізувався. На вул. Безкоровайного,15,19 під час обстеження було виявлено 2 прихованих пошкодження на водопроводі. Після ліквідації пошкоджень тиск подачі води нормалізувався. На вул. Текстильна, 16/53 — при обстеженні за даною адресою було встановлено, що тиск на внутрішньобудинковій мережі відповідає технічним умовам. На вул. Глиняна,9/14 після прочищення в квартирі фільтру перед лічильником тиск подачі води нормалізувався. У мікрорайоні Пронятин, вул. Проектна,137а та вул. Калинова,5 — тиск відновився після встановлення електро-контактного манометра.

42 звернення тернополян були пов’язані із незручностями, що спричинили пошкодження на водопроводі. Про виникнення аварій та можливі пов’язані з ними перебої з водою, або й тимчасове відключення водопостачання окремих будинків чи вулиць, диспетчерська служба інформувала споживачів на сайті КП «Тернопільводоканал» www.vodokanal.te.ua. Усі пошкодження на водопровідній мережі ліквідовано в найкоротші з можливих терміни.

1 звернення тернополян було пов’язане з незручностями, що спричинило пошкодження на каналізаційній мережі. Пошкодження ліквідовано в найкоротші з можливих терміни.

339 звернень мешканців пов’язані з проханням прочистити дворову каналізацію.

385 звернень надійшло у вихідні та вечірній і нічний періоди (коли не працюють ЖЕКи). Споживачі зверталися з проханням ліквідувати аварійну ситуацію на внутрішньобудинковій мережі чи прочистити затор. В усіх випадках було своєчасно виконано ремонтно-профілактичні роботи.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати
Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!