Довести в суді, що ви не порушували правил дорожнього руху, а звинувачення інспекторів ДАІ безпідставні – можна, переконують юристи. Ці слова підтверджують активісти дорожнього контролю, які лише в Тернополі через суд добились скасування більше 60 постанов.

Та навіть з доказами перемогти можна не завжди, нарікають деякі водії. Наприклад, про тернополянина Михайла Кіцкая ми писали в 2012-му році. Тоді чоловік звернувся в редакцію за допомогою. Розповів, що його безпідставно зупинили автоінспектори на вулиці 15 квітня, показали відео на якому автомобіль схожий до його їде на жовтий сигнал світлофора (на відео навіть номеру не було видно – авт.) звинуватили в порушенні правил та склали адмінпротокол. Тернополянин на суді спробував оскаржити постанову інспектора та довести свою невинність. Аргументи чоловіка здавалося б переконливі: на відео не видно номерів, не відображена дата зйомки, зафіксовані інші погодні умови (чоловік припустив, що ролик зняли в інший день, а потім просто дочекались схожого авто – авт.)

- Суддя запитала мене лише якого кольору у мене автомобіль і чи проїжджав я там у той період часу, - говорить пан Кіцкай.

Чоловік програв. В суді його проінформували, що рішення по його справі остаточне і оскарженню не підлягає. Штраф тернополянина 450 гривень.

- Таку систему запровадили аби розвантажити суди, - каже 20 хвилин Михайло Кіцкай. - Та в законі прописано, що кожен має право оскаржити рішення, яке його стосується. Тому я намагався відстояти свої права і в апеляційному, і в касаційному судах. Та марно. Отримував пояснення, що рішення яке прийняв суд оскарженню не підлягає.

Тому чоловік радить особливих надій на суд не покладати та вивчати законодавство.

- Якщо ти – не винен, то це грамотно можна довести й на місці інспекторам, - радить пан Михайло. - Причина зупинки, техніка на яку проводять зйомки, залучення свідків все це треба перевіряти і контролювати. Не можна інспектору віддати посвідчення і сподіватися на його об'єктивність. Є громадські організації, є автоюристи, зрештою є преса. Якщо ви на місці розумієте, що вас безпідставно хочуть оштрафувати і "повісити" якесь порушення, треба одразу починати боротись.

Та більшості водіїв в судах таки щастить, переконують активісти дорожнього контролю, які і свої права захищати навчились і іншим водіям допомагають.

- Я добився скасування через суд 11 протоколів, - каже голова дорожнього контролю в Тернополі Віталій Крутиголова. – Загалом у нашій організації таких перемог більше 60. Люди часто нарікають на суди та суддів, але можу стверджувати, що в переважній більшості випадків судді приймають законні рішення по таких питаннях. Водіям головне мати докази та впевненість в своїй позиції.

Про те, що докази необхідні, говорять і фахівці з адвокатури.

- Доказами можуть вважатися всі фактичні дані, які доводять вашу невинність, - каже адвокат Василь Когут. - Основне - це пояснення свідків, а це можуть бути і перехожі, і пасажири. Якщо мова, приміром, про порушення правил зупинки чи стоянки, можна сфотографувати авто на цьому місці. Якщо є відеореєстратор, то вкажіть це у протоколі. Крім того, автоінспектори можуть фіксувати порушення лише на сертифіковану техніку. Водіям не заборонено перевірити ці документи і в протоколі зазначити невідповідності, якщо вони є.

Доводити свою невинність, вважають фахівці, таки варто, бо шанси захистити себе та гаманець є.

Богдан ГЛЯДИК (25р.), автоюрист:

- Протокол про адміністративне правопорушення складає автоінспектор. В залежності від важкості правопорушення рішення щодо водія та відповідальності приймає інспектор, начальник чи заступник начальника відділення ДАІ, або суд. Останній розглядає справу, якщо відповідальність за вчинене правопорушення передбачає позбавлення права керувати транспортним засобом. Якщо рішення по справі приймав суд, його можна оскаржити до апеляційного суду, воно й буде остаточним. У випадку, коли рішення приймав начальник відділення ДАІ, чи його заступник, його можна оскаржити в суді. Якщо ж рішення приймав інспектор, а в більшості випадків так і буває, то оскаржувати можна в його керівництва, чи в суді. У двох останніх випадках рішення місцевого загального суду остаточне і оскарженню не підлягає. Проте, як показує практика, при наявності хорошої доказової бази, більше 80% судових оскаржень рішень прийнятих інспекторами чи начальниками, - виграшні.

0352.ua

До 80% штрафів ДАІ успішно оскаржують: щоб довести свою правоту, тернополянам головне мати докази та впевненість

Довести в суді, що ви не порушували правил дорожнього руху, а звинувачення інспекторів ДАІ безпідставні – можна, переконують юристи. Ці слова підтверджують активісти дорожнього контролю, які лише в Тернополі через суд добились скасування більше 60 постанов.

Та навіть з доказами перемогти можна не завжди, нарікають деякі водії. Наприклад, про тернополянина Михайла Кіцкая ми писали в 2012-му році. Тоді чоловік звернувся в редакцію за допомогою. Розповів, що його безпідставно зупинили автоінспектори на вулиці 15 квітня, показали відео на якому автомобіль схожий до його їде на жовтий сигнал світлофора (на відео навіть номеру не було видно – авт.) звинуватили в порушенні правил та склали адмінпротокол. Тернополянин на суді спробував оскаржити постанову інспектора та довести свою невинність. Аргументи чоловіка здавалося б переконливі: на відео не видно номерів, не відображена дата зйомки, зафіксовані інші погодні умови (чоловік припустив, що ролик зняли в інший день, а потім просто дочекались схожого авто – авт.)

- Суддя запитала мене лише якого кольору у мене автомобіль і чи проїжджав я там у той період часу, - говорить пан Кіцкай.

Чоловік програв. В суді його проінформували, що рішення по його справі остаточне і оскарженню не підлягає. Штраф тернополянина 450 гривень.

- Таку систему запровадили аби розвантажити суди, - каже 20 хвилин Михайло Кіцкай. - Та в законі прописано, що кожен має право оскаржити рішення, яке його стосується. Тому я намагався відстояти свої права і в апеляційному, і в касаційному судах. Та марно. Отримував пояснення, що рішення яке прийняв суд оскарженню не підлягає.

Тому чоловік радить особливих надій на суд не покладати та вивчати законодавство.

- Якщо ти – не винен, то це грамотно можна довести й на місці інспекторам, - радить пан Михайло. - Причина зупинки, техніка на яку проводять зйомки, залучення свідків все це треба перевіряти і контролювати. Не можна інспектору віддати посвідчення і сподіватися на його об'єктивність. Є громадські організації, є автоюристи, зрештою є преса. Якщо ви на місці розумієте, що вас безпідставно хочуть оштрафувати і "повісити" якесь порушення, треба одразу починати боротись.

Та більшості водіїв в судах таки щастить, переконують активісти дорожнього контролю, які і свої права захищати навчились і іншим водіям допомагають.

- Я добився скасування через суд 11 протоколів, - каже голова дорожнього контролю в Тернополі Віталій Крутиголова. – Загалом у нашій організації таких перемог більше 60. Люди часто нарікають на суди та суддів, але можу стверджувати, що в переважній більшості випадків судді приймають законні рішення по таких питаннях. Водіям головне мати докази та впевненість в своїй позиції.

Про те, що докази необхідні, говорять і фахівці з адвокатури.

- Доказами можуть вважатися всі фактичні дані, які доводять вашу невинність, - каже адвокат Василь Когут. - Основне - це пояснення свідків, а це можуть бути і перехожі, і пасажири. Якщо мова, приміром, про порушення правил зупинки чи стоянки, можна сфотографувати авто на цьому місці. Якщо є відеореєстратор, то вкажіть це у протоколі. Крім того, автоінспектори можуть фіксувати порушення лише на сертифіковану техніку. Водіям не заборонено перевірити ці документи і в протоколі зазначити невідповідності, якщо вони є.

Доводити свою невинність, вважають фахівці, таки варто, бо шанси захистити себе та гаманець є.

Богдан ГЛЯДИК (25р.), автоюрист:

- Протокол про адміністративне правопорушення складає автоінспектор. В залежності від важкості правопорушення рішення щодо водія та відповідальності приймає інспектор, начальник чи заступник начальника відділення ДАІ, або суд. Останній розглядає справу, якщо відповідальність за вчинене правопорушення передбачає позбавлення права керувати транспортним засобом. Якщо рішення по справі приймав суд, його можна оскаржити до апеляційного суду, воно й буде остаточним. У випадку, коли рішення приймав начальник відділення ДАІ, чи його заступник, його можна оскаржити в суді. Якщо ж рішення приймав інспектор, а в більшості випадків так і буває, то оскаржувати можна в його керівництва, чи в суді. У двох останніх випадках рішення місцевого загального суду остаточне і оскарженню не підлягає. Проте, як показує практика, при наявності хорошої доказової бази, більше 80% судових оскаржень рішень прийнятих інспекторами чи начальниками, - виграшні.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати
Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!