Тернополянка Катерина Бойко поділилася з журналістами історією про те, як вона ледь не стала жертвою афери.

Діло було так: я виставила на продаж візочок, оскільки вирішила, що раз він дорогий і в хорошому стані, то чого має пропадати. Мені подзвонила жінка і розпитувала, як я можу відправити їй візок до Полтави, і як оплатити. Я постійно купляю і продаю через Інтернет, тому без зайвих запитань дала їй номер своєї банківської карти. Вона мала мені перерахувати 700 грн. Здивувало мене лише те, що ми не обговорили, хто оплачує доставку.

Наступного дня, близько 12.00, мені зателефонували з Дніпропетровська з номера 056 7670669, і представилися працівником Приватбанку, картку якого я маю. Чоловік пояснив, що що мені потрібно підтвердити платіж на суму 700 грн. Я здивувалась, бо ніколи раніше підтверджувати зарахування на мою карту не потрібно було. Я йому про це сказала, на що отримала відповідь, що ця послуга ще не підключена до мого номера телефону. Варто зазначити, що в цілях безпеки я дала в оголошення не той номер телефону, до якого прив’язана моя картка, а інший, щоб не було якогось казуса (який, власне, таки зі мною трапився). Чоловік сказав, що треба перевірити, чи ще дійсна моя карта і вказати до якого терміну вона діє. Я сказала, бо впевнена, що пін-коду вони все одно не знають і тому мій рахунок в безпеці.

Але під час розмови до мене підбігли діти, почали заважати, і чоловік скористався метушнею. Він і далі випитував персональні дані, при цьому дату мого народження він уже знав. Також спитав про прив’язані до основної карти додаткові пластикові карти та терміни їх дії, і мій другий номер телефону. «На автоматі» я його таки продиктувала. Це й було моєю великою помилкою.

Згодом чоловік повідомив, що через 5-7 хвилин гроші будуть зараховані на мою карту.

Коли я закінчила розмову, то зрозуміла, що щось тут не так і подзвонила своєму фінансовому консультанту. Вона провірила цей номер і в номерах банку він не значився. Саме тому ми швидко прийняли рішення заблокувати всі мої діючі та основну картки. Мені видали нову тимчасову картку і замовили нову основну.

Від втрати грошей мене врятувало те, що на рахунку в мене в той час не було грошей – лише 5 грн. Страшно подумати, адже лише декілька днів тому на ній було більше 1500 грн. Крім того я вчасно зрозуміла, що це шахрайство і встигла заблокувати картки. Тільки згодом я зрозуміла, що жінка, яка дзвонила за візок, насправді нічого купляти не збиралась – їй просто потрібно було знати номер моєї картки та прізвище.

Найсмішніше, і одночасно найсумніше, що я не один раз чула про такі афери і знала, що таких даних розголошувати не можна. Але під час телефонної розмови з шахраєм біля мене були діти і мозок просто відключився.

В банку я попросила написати про цей інцидент в їхню службу безпеки. В міліцію заяву писати я не стала, всеодно злочинців не знайдуть, але номер телефону їм таки на всяк випадок повідомила. Шахраїв треба знати, поширити їхні дані, тим більше, що вони працюють в парі. Ось ці телефони: +38056 7670669 – «липовий» працівник Приватбанку, +38067 3021752 «липовий» покупець, розповіла Катерина Погляду.

0352.ua

Рахунки тернополян знаходяться під загрозою

Тернополянка Катерина Бойко поділилася з журналістами історією про те, як вона ледь не стала жертвою афери.

Діло було так: я виставила на продаж візочок, оскільки вирішила, що раз він дорогий і в хорошому стані, то чого має пропадати. Мені подзвонила жінка і розпитувала, як я можу відправити їй візок до Полтави, і як оплатити. Я постійно купляю і продаю через Інтернет, тому без зайвих запитань дала їй номер своєї банківської карти. Вона мала мені перерахувати 700 грн. Здивувало мене лише те, що ми не обговорили, хто оплачує доставку.

Наступного дня, близько 12.00, мені зателефонували з Дніпропетровська з номера 056 7670669, і представилися працівником Приватбанку, картку якого я маю. Чоловік пояснив, що що мені потрібно підтвердити платіж на суму 700 грн. Я здивувалась, бо ніколи раніше підтверджувати зарахування на мою карту не потрібно було. Я йому про це сказала, на що отримала відповідь, що ця послуга ще не підключена до мого номера телефону. Варто зазначити, що в цілях безпеки я дала в оголошення не той номер телефону, до якого прив’язана моя картка, а інший, щоб не було якогось казуса (який, власне, таки зі мною трапився). Чоловік сказав, що треба перевірити, чи ще дійсна моя карта і вказати до якого терміну вона діє. Я сказала, бо впевнена, що пін-коду вони все одно не знають і тому мій рахунок в безпеці.

Але під час розмови до мене підбігли діти, почали заважати, і чоловік скористався метушнею. Він і далі випитував персональні дані, при цьому дату мого народження він уже знав. Також спитав про прив’язані до основної карти додаткові пластикові карти та терміни їх дії, і мій другий номер телефону. «На автоматі» я його таки продиктувала. Це й було моєю великою помилкою.

Згодом чоловік повідомив, що через 5-7 хвилин гроші будуть зараховані на мою карту.

Коли я закінчила розмову, то зрозуміла, що щось тут не так і подзвонила своєму фінансовому консультанту. Вона провірила цей номер і в номерах банку він не значився. Саме тому ми швидко прийняли рішення заблокувати всі мої діючі та основну картки. Мені видали нову тимчасову картку і замовили нову основну.

Від втрати грошей мене врятувало те, що на рахунку в мене в той час не було грошей – лише 5 грн. Страшно подумати, адже лише декілька днів тому на ній було більше 1500 грн. Крім того я вчасно зрозуміла, що це шахрайство і встигла заблокувати картки. Тільки згодом я зрозуміла, що жінка, яка дзвонила за візок, насправді нічого купляти не збиралась – їй просто потрібно було знати номер моєї картки та прізвище.

Найсмішніше, і одночасно найсумніше, що я не один раз чула про такі афери і знала, що таких даних розголошувати не можна. Але під час телефонної розмови з шахраєм біля мене були діти і мозок просто відключився.

В банку я попросила написати про цей інцидент в їхню службу безпеки. В міліцію заяву писати я не стала, всеодно злочинців не знайдуть, але номер телефону їм таки на всяк випадок повідомила. Шахраїв треба знати, поширити їхні дані, тим більше, що вони працюють в парі. Ось ці телефони: +38056 7670669 – «липовий» працівник Приватбанку, +38067 3021752 «липовий» покупець, розповіла Катерина Погляду.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати
Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!