У разі прийняття законопроекту про перевезення на таксі вартість послуг цього транспорту зросте,повідомив співголова громадської організації “Таксі столиці” Денис Садоха. “Якщо законопроект буде схвалено, то він однозначно призведе до підвищення вартості проїзду на таксі”, – сказав Садоха.

При цьому, за його словами, якість перевезень навряд чи поліпшиться. Садоха зазначив, що наразі проїзд на таксі у нелегальних перевізників коштує від 1,5 грн/км, а у перевізників, які обладнали свій транспорт таксометром, вартість проїзду сягає 5-6 грн/км. Садоха підкреслив, що наявність в автомобілі таксі лічильника дає пасажирові можливість контролю за тим, скільки він проїхав і скільки потрібно заплатити.

За словами співголови “Таксі столиці”, організація виступає за “прозорість” галузі перевезень таксомоторів, інформує ТСН.

“У першу чергу має бути легальний перевізник, який несе відповідальність перед пасажиром, при цьому інформаційно-диспетчерська служба не може нав’язувати цінову політику перевізникам – її мають встановлювати перевізники, виходячи з реалій ринку: вартість бензину, амортизація тощо”, – пояснив Садоха.

При цьому він повідомив, що на даний момент ринок таксі жодним чином не врегульовано і, використовуючи прогалини у законодавстві, “інформаційно-диспетчерські служби узяли на себе повноваження монополістів і регулювальників ринку”. Садоха також заявив, що громадські активісти хочуть провести всеукраїнську акцію протесту водіїв таксі у разі ухвалення законопроекту. “Ми організуємо і проведемо акцію протесту водіїв таксі, і заблокуємо сотнями автомобілів таксі центр Києва, урядовий квартал, а також обласні центри України”, – заявив співголова “Таксі столиці”.

Крім того, голова Асоціації профспілок автотранспортників України Андрій Корчинський повідомив, що на сьогодні в Україні близько 30 тис. перевізників таксі працюють на єдиному податку, мають ліцензію і ліцензійні картки. Вони забезпечують надходження до бюджету у розмірі 19 млн грн щомісяця і понад 200 млн грн щороку. “Якщо буде введено систему дозволів, передбачену в законопроекті, то ці надходження до бюджету припиняться”, – пояснив Корчинський.

За його словами, перевізники стурбовані, що “за їхніми спинами” розробляється новий законопроект, який не передбачає прозорості системи дозволів на діяльність. “Перевізники не упевнені у своєму завтрашньому дні, тому якщо це триватиме далі, то, починаючи з травня, перевізники готові перестати платити гроші до місцевих бюджетів і використовувати ту систему, яка діє на сьогодні”, – заявив Корчинський.

Він додав, що закон розробляється “кулуарно” і не обговорювався з жодним представником ринку автоперевезень. Нагадаємо, Міністерство інфраструктури України розробляє проект закону “Про перевезення на таксі” з метою організації якісних і безпечних перевезень і забезпечення прозорої діяльності таксистів.

0352.ua

Проїзд в тернопільському таксі може подорожчати втричі

У разі прийняття законопроекту про перевезення на таксі вартість послуг цього транспорту зросте,повідомив співголова громадської організації “Таксі столиці” Денис Садоха. “Якщо законопроект буде схвалено, то він однозначно призведе до підвищення вартості проїзду на таксі”, – сказав Садоха.

При цьому, за його словами, якість перевезень навряд чи поліпшиться. Садоха зазначив, що наразі проїзд на таксі у нелегальних перевізників коштує від 1,5 грн/км, а у перевізників, які обладнали свій транспорт таксометром, вартість проїзду сягає 5-6 грн/км. Садоха підкреслив, що наявність в автомобілі таксі лічильника дає пасажирові можливість контролю за тим, скільки він проїхав і скільки потрібно заплатити.

За словами співголови “Таксі столиці”, організація виступає за “прозорість” галузі перевезень таксомоторів, інформує ТСН.

“У першу чергу має бути легальний перевізник, який несе відповідальність перед пасажиром, при цьому інформаційно-диспетчерська служба не може нав’язувати цінову політику перевізникам – її мають встановлювати перевізники, виходячи з реалій ринку: вартість бензину, амортизація тощо”, – пояснив Садоха.

При цьому він повідомив, що на даний момент ринок таксі жодним чином не врегульовано і, використовуючи прогалини у законодавстві, “інформаційно-диспетчерські служби узяли на себе повноваження монополістів і регулювальників ринку”. Садоха також заявив, що громадські активісти хочуть провести всеукраїнську акцію протесту водіїв таксі у разі ухвалення законопроекту. “Ми організуємо і проведемо акцію протесту водіїв таксі, і заблокуємо сотнями автомобілів таксі центр Києва, урядовий квартал, а також обласні центри України”, – заявив співголова “Таксі столиці”.

Крім того, голова Асоціації профспілок автотранспортників України Андрій Корчинський повідомив, що на сьогодні в Україні близько 30 тис. перевізників таксі працюють на єдиному податку, мають ліцензію і ліцензійні картки. Вони забезпечують надходження до бюджету у розмірі 19 млн грн щомісяця і понад 200 млн грн щороку. “Якщо буде введено систему дозволів, передбачену в законопроекті, то ці надходження до бюджету припиняться”, – пояснив Корчинський.

За його словами, перевізники стурбовані, що “за їхніми спинами” розробляється новий законопроект, який не передбачає прозорості системи дозволів на діяльність. “Перевізники не упевнені у своєму завтрашньому дні, тому якщо це триватиме далі, то, починаючи з травня, перевізники готові перестати платити гроші до місцевих бюджетів і використовувати ту систему, яка діє на сьогодні”, – заявив Корчинський.

Він додав, що закон розробляється “кулуарно” і не обговорювався з жодним представником ринку автоперевезень. Нагадаємо, Міністерство інфраструктури України розробляє проект закону “Про перевезення на таксі” з метою організації якісних і безпечних перевезень і забезпечення прозорої діяльності таксистів.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати
Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!