Тернополяни незадоволені роботою комунальників

 Про це повідомила керівник організаційного відділу Тернопільської міської ради Світлана Добрікова.

Загалом кількість скарг на адресу мерії за звітний період зросла удвічі з 27 до 54. За словами чиновниці, практично усі вони стосуються сфери житлово-комунального господарства, зокрема, прибирання, ремонту доріг тощо.

Щодо інших організаційних питань у стінах мерії, то там справи йдуть значно краще. Відповіді на інформаційні запити структурні підрозділи міської ради надаються у відведені терміни, повідомляє Номер один. Розпорядження та протокольні доручання також виконують вчасно. Щоправда, часто терміни їх виконання переносяться, однак це відбувається з об’єктивних причин, зазначила Світлана Добрікова.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!