Замовлення сумки через інтернет виявилось «котом в мішку» для тернополянки

Покупка одягу і техніки в інтернет-магазинах стає все популярнішою в Україні. Асортимент віртуальних закладів значно ширший ніж реальних, вабить також наявність ексклюзивних речей та помірні ціни, а головне – не треба бігати по численних крамницях: кілька натискань мишкою -  і потрібна річ перед очима.

Та не всім любителям «легкого шопінгу» щастить отримати справді бажане. Нещодавно тернопільська студентка Оксана Мазур вперше скористалась послугою одного з інтернет-магазинів.  Переглядаючи фото запропонованого товару, вирішила придбати сумку-клатч. На оформлення замовлення багато часу не пішло: потрібно написати повідомлення адміністратору магазину та вказати посилання на вподобану річ.

-Майже усі інтернет-магазини працюють за системою передоплати. Так само і цей: аби отримати сумку, мені потрібно було оплатити наперед повну вартість, оскільки її надсилали з Чернівців. Оплату я здійснила через термінал одного з банків, залишилось тільки чекати коли прийде сумка, – розповідає Оксана.

У більшості випадків товар «іде» до покупця 20-35 днів. Вартість доставки також бере на себе покупець, а це де додаткові 5-10 гривень. Проте, якщо замовляти річ у тернопільських інтернет-крамничках, то перед оплата відсутня, або становить 50% вартості товару, і чекати на замовлення значно менше – до п’яти днів.

Наша героїня Оксана отримал свою сумку і все було б чудово, якби не одне але: відкривши вдома пакунок вона й справді побачила те ,що замовляла, проте менш ніж за хвилину зрозуміла, що їй надіслали брак. Сумка не закривалась через зламаний замочок, а окрім цього, на внутрішньому замку не було «хвостика».

  – Повернути сумку я вже не можу, адже цей інтернет-магазин товар назад не приймає і не обмінює. Єдине, що відповіла на мою скаргу адміністратор – це самій перепродати сумку, або «закинути» її фото до них в каталог «Обмін» і чекати доки хтось з клієнтів погодиться обміняти її на інший товар. Але я відмовилась від такої ганебної пропозиції, адже це просто шахрайство! - обурюється студентка.

Зарадити цій ситуації вже ніяк не можна. Гроші дівчині ніхто не поверне, а звертатись в суд вона не зможе, адже немає жодних документів, що засвідчують факт купівлі-продажу сумки. А банківський чек не допоможе по тій простій причині, що там не вказано з якою метою перераховано гроші, пише Тернопільська липа.

Уникнути таких ситуацій і довести свою правоту можна лише в тому випадку, якщо є укладений договір на відстані. Перед укладанням таких договорів продавець повинен надати споживачеві інформацію про своє місцезнаходження, основні характеристики продукції, ціну включаючи плату за доставку, та пояснити всі умови оплати. Окрім цього, повинен обумовити усі гарантійні зобов’язання та послуги, повязані з утриманням чи ремонтом продукції, – пояснює головний спеціаліст інспекції з питань захисту прав споживачів Олена Чайка.

Вкрай важливо укладати такі договори при купівлі дорого вартісної побутової техніки. Адже маючи на руках тільки банківський чек про оплату, інспекція захисту прав споживачів буде не в силі допомогти і єдиний вихід з ситуації – суд.

Практика укладання договорів на відстані в Україні не поширена. А саме вони виступають гарантією того, що продавець несе відповідальність за товар.

Отож, перш ніж замовляти будь-яку продукцію в інтернет-магазинах, потрібно дізнатись детальну інформацію про стан і якість продукції й обов’язково запитати про можливість укладання договору на відстані – авторитетний магазин не відмовлятиметься від такої схеми й не уникатиме відповідальності.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!