• Головна
  • Шопінг у віртуальній реальності
Новини компаній
10:30, 21 червня

Шопінг у віртуальній реальності

Новини компаній

Технології доповненої реальності (AR) і віртуальної реальності (VR) починають розвиватися з надзвичайною швидкістю. За прогнозами Statista, у 2022 році обсяг світового ринку AR і VR зросте до 209 мільярдів доларів. Але й це ще не все. У звіті також зазначається, що очікується, що глобальне завантаження додатків AR і VR досягне позначки у 5,5 мільярдів цього року.

Шопінг у віртуальній реальності, фото-1

За останні кілька років доповнена реальність (AR) привернула інтерес інвесторів, компаній та широкої громадськості, особливо після того, як Марк Цукерберг купив Oculus. Зараз багато онлайн-бізнесів, таких як Sony, Samsung і Google, масово інвестують в AR.

Очікується, що найближчим часом ігрова індустрія все ще буде основним інвестором у ці технології. Та й пропозиція ігор вражає масштабами та різноманітністю: від створення власних світів у Minecraft VR, до гри в покер на яхті в Монте-Карло з PokerStars VR або практики управляти літаком за допомогою Microsoft Flight Simulator. Ігрові можливості безмежні тож не дивно, що саме ця індустрія є основним драйвером розвитку та поширення AR і VR. Однак електронна комерція та інтернет-магазини вже починають помічати та досліджувати можливі переваги цих технологій у своїй повсякденній діяльності.

В останні роки зріс попит на поліпшені та інноваційні умови шопінгу. Ставлення споживачів до покупок онлайн надзвичайно змінилося. Нові види онлайн-покупців, зокрема покоління Z і мілленіали, вважають за краще ознайомитися з товарами в цифровому форматі, перш ніж відвідати точку роздрібної торгівлі.

Завдяки технологіям AR і VR споживачі занурюються в цифровий світ, де вони можуть швидко знайти необхідні товари та випробувати їх перед фактичною покупкою. Ці передові технології повністю змінюють звичний досвід, перетворюючи потенційних клієнтів на покупців.

Попередній перегляд в AR

Шопінг у віртуальній реальності, фото-2

Доповнена реальність вже довела свою ефективність у підвищенні задоволеності клієнтів. Однак найближчим часом можна очікувати ще більше. Технологія дає клієнтам можливість у реальному часі побачити продукт, його розмір і те, як він буде виглядати в їхніх будинках. Одним із магазинів електронної комерції, який добре працює з розміщенням на основі AR, є меблевий гігант IKEA. У компанії є додаток доповненої реальності, який дозволяє користувачам вимірювати розміри меблів для дому та точно побачити, як вони виглядатимуть, якщо вони встановлені в їхніх оселях.

Віртуальні шоуруми

Віртуальні виставкові зали та магазини готові перевернути дилерський ринок з ніг на голову. Віртуальний шоурум перетворює порожній зал на віртуальну сцену, де клієнти можуть досліджувати різні товари. Одягнувши окуляри віртуальної реальності потенційні покупці можуть бачити різні товари, їх характеристики та вартість так само як і у звичайному магазині.

Віртуальна реальність від Audi стала першою інновацією такого роду, реалізованою автовиробником. Цей люксовий бренд створив додаток, який дозволяє потенційним покупцям максимально налаштувати свої майбутні автомобілі, вибираючи з сотень доступних варіантів. Porche VR почали з використання доповненої реальності для виробництва, щоб створити найбільш продумані та безпечні моделі за мінімально можливих витрат. Цей бренд просунувся ще далі з Porsche Taycan Virtual Experience, де користувачі отримують можливість побачити нові моделі ще до того, як вони будуть випущені та виставлені в реальному салоні. Це приклад того, як за допомогою віртуальної реальності в автомобілебудуванні можна продавати автомобілі за передзамовленням.

Ця функція також широко використовується у сфері нерухомості.

Віртуальні примірочні

Якщо ще донедавна покупці практично грали в рулетку, замовляючи одяг та взуття онлайн, то зовсім скоро «приміряти» речі онлайн стане буденною справою.

У 2019 році Nike запустила Nike Fit, додаток, який використовує технологію AR, яка вимірює стопи клієнтів і пропонує їм правильний розмір для відповідного взуття Nike.

Комерційний гігант Amazon теж не відстає. Цього року компанія ввела функцію під назвою Virtual Try-On for Shoes, яка доступна для користувачів iOS у США та Канаді в додатку Amazon для покупок. Ця функція була додана до таких брендів, як New Balance, Adidas, Reebok і Puma, повідомляє Amazon. Отже, замість того, щоб роздивлятися, як так чи інша річ виглядає на моделях та манекенах, ви можете побачити, чи пасуватиме вона саме вам завдяки віртуальним примірочним.

Інтерактивні інструкції

Хоча такі додатки доповненої реальності не пов’язані з продажами, інтерактивні інструкції для користувачів стануть трендом найближчих років. Особливо це стосується інтернет-магазинів, які продають товари, що вимагають певного рівня обізнаності для користування, наприклад, кавоварки.

Ідея проста – клієнти використовують додаток AR для сканування продукту. Потім вони отримують доступ до віртуального посібника про товар, наприклад, як його налаштувати, його функції тощо.

Фільтри доповненої реальності

Підприємства впроваджують фільтри доповненої реальності, щоб допомогти своїм клієнтам роздивитися свої продукти та приймати більш обґрунтовані рішення при покупці.

Хорошим прикладом того, як можна привернути увагу клієнтів і збільшити продажі за допомогою програми доповненої реальності, є те, що зробили Gucci у співпраці зі Snapchat. Вони запустили кампанію, використовуючи технологію AR Snapchat для покупок. Кожен користувач міг практично приміряти туфлі Gucci через спеціальний фільтр. Для легкої покупки була доступна кнопка «Купити зараз». Рентабельність інвестицій у рекламу була позитивною, а сама кампанія привернула увагу ЗМІ та стала чудовим способом просування бренду.

Доповнена реальність і віртуальна реальність приносять реальні, вимірювані переваги онлайн-брендам, а їхні тенденції на майбутнє є кришталево чіткими. Поки ми говоримо, ці технології вже принесли відчутні зміни багатьом роздрібним компаніям, від меблів і предметів розкоші до автомобілів тощо.

Очевидно, що зараз інвестування в AR і VR є одним із найнадійніших способів, за допомогою яких компанії електронної комерції можуть залучити нових клієнтів, збільшити продажі, зменшити кількість повернених продуктів і підвищити лояльність клієнтів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
live comments feed...