Для тернополян стаціонарний телефон колись був як розкіш, а нині – додаткові витрати

Телефон стаціонарний чи мобільний? – саме таке запитання сьогодні ставлять чимало споживачів і відмовляються від домашнього телефону, віддаючи перевагу мобільним операторам.

Мобільний зв'язок став дуже зручним. У минулому залишилися переповнені переговорні пункти, чекання з’єднання через телефоністку, таксофони на вулиці… На жаль, пройшов час стаціонарних телефонів…

Утім, стаціонарний зв’язок має свої плюси. Для прикладу, ПАТ « Укртелеком» - єдиний оператор, що надає телекомунікаційні послуги в кредит, тобто тут не почуєш – «на рахунку у вас недостатньо коштів для здійснення дзвінка». Ще одна причина, що хтось не поспішає відключати домашній чи робочий телефон, – звичка. Багато людей, особливо старшого покоління, - консервативні, дотримуються традиційного телефонного спілкування, не мають грошей на купівлю мобільного, бояться, що не зуміють освоїти його і т.д.

Словом, проблема багатогранна. Та попри все, люди таки звертаються до відділень «Укртелекому», щоб відключити стаціонарний телефон. І говорять, що зробити це не завжди можна з комфортом. Як правило, зв’язківці не охоче прощаються зі своїми потенційними клієнтами і створюють для абонентів певні перепони. Чи так це, я й вирішила з’ясувати, пише газета Свобода

Моя знайома кілька разів відпрошувалася з роботи, запевняючи, що відключити телефон можна лише у робочі дні. Також у працівниці, що приймає заяви на зняття телефонів, технічна перерва триває з 12 до 14 години, що також не влаштовувало мою колєжанку. Далі виникла ще одна проблема – їй сказали принести довідку з ЖЕКу…

Щоб з’ясувати проблему, я вирішила звернутися до заступника директора ПАТ “Укртелеком” Р.Я.Лісовича. Роман Якович порадив написати письмове звернення, тому що всі коментарі засобам масової інформації, - надають тільки за погодженням із відділом по роботі ЗМІ апарату управління ПАТ «Укртелеком». Однак, коли я пояснила ситуацію, погодився її прокоментувати, хоча відповів не на всі мої запитання.

Щодо графіку роботи і технічної перерви, запевнив, що для вирішення проблеми з відключення телефону, у Тернополі створене окреме робоче місце. Але окрім роботи з клієнтами працівниця ще опрацьовує заяви, піднімає з архіву абонентську справу, перевіряє наявність документів, проводить остаточний розрахунок за отримані телекомунікаційні послуги і т.д. Для цього їй потрібен додатковий час. Для відключення телефону  перепон нема, великого напливу людей з цього приводу не спостерігається.

Відмовитися від послуг “Укртелекому” може тільки власник телефону за наявності паспорта, або документа, що засвідчує особу, або особа, що має нотаріально завірене доручення від власника.

Або розглянемо конкретний приклад, чому у вашої подруги виникли проблеми, - каже Роман Лісович. Вона купила житло з телефоном. У такому випадку необхідно перереєструвати його. Бувають інші випадки. Наприклад, старенький чоловік слізно просив про відключення телефону, бо дружина стара та ще й нездужає, не може прийти і написати заяву сама. А потім з’ясувалося, що дід відключив телефон тільки тому, що баба забагато говорила і це дратувало його…

Роман Якович не назвав статистичних даних скільки ж людей відмовилося у Тернополі чи області від стаціонарних телефонів. Однак запевнив, що тенденція притаманна більше обласному центру, а в селах “відсів” менший.

Я поспілкувалася з тернополянами.

Олександр Ільницький: Розвиток мобільного зв’язку змушує багатьох власників стаціонарних телефонів задуматися над тим, чи потрібна їм ця послуга. Я належу до  абонентів, хто не проти  розірвати договір і відмовитися від непотрібної  послуги. Я, моя дружина і син користуємося мобільними телефонами, а не домашнім, але сплачуємо за нього.

Оксана Романенко: Я два роки тому відключила домашній телефон. Користуюся мобільним зв’язком і не бачу потреби платити за стаціонарний. Якби відмінили абонплату, а встановили лише похвилинну, може б і залишила.

Віра Мельник: Мені 65 років. Я все життя користуюся домашнім телефоном, тому не можу нині відмовитися від нього, хоч це і додаткове навантаження на мою пенсію.

Оксана Яцик: Мій чоловік на заробітках у Москві, телефоную до нього з мобільного телефону, мама, хоч і у віддаленому селі, також має мобілку. Відповідно потреби у стаціонарному телефоні нема. Але відключити його зможу лише тоді, як повернеться чоловік із заробітків, так сказали мені в «Укртелекомі».

Яніна Островська: Домашнім телефоном користуюся набагато рідше ніж мобільним. Але відмовлятися не поспішаю. Не відомо, що «заспівають» мобільні оператори завтра…

Орест Панькуш: Мобільні телефони нині мають і п’ятирічні діти, і 80-річні бабусі. Тепер не треба сидіти у чотирьох стінах, чекаючи на важливий дзвінок, засіб зв’язку – завжди під рукою. Особисто я відключив стаціонарний телефон. Набридло щомісяця платити за нефункціональний предмет інтер’єру.

Стаціонарний зв’язок програє мобільному хоча би тому, що абонента можна знайти будь-де і у будь-який час – він не прив’язаний до апарата. Але моя мама, наприклад, ні за що у світі не відмовиться від домашнього телефону, вона ввечері любить поговорити з подругами, вмостившись у зручне крісло у коридорі…

…Якщо ще на початку ХХІ століття кількість користувачів мобільного зв’язку становила близько 20%, то на сьогодні – це вже дві третини населення планети. Постійно бути на зв’язку зручно, але хтозна, яку ціну доведеться нам заплатити за комфорт. Адже, як запевняють фахівці, електромагнітне випромінювання мобільного телефону спричинює зниження концентрації уваги, стомлюваність, головний біль, загострення алергічних реакцій та хронічних хвороб.

Крім того, вчені вже довели, що у активних користувачів, утричі підвищується ризик виникнення злоякісних пухлин головного мозку.

Мобільний телефон – це маленька радіостанція, електронний прилад, який постійно, навіть тоді, коли ви ним не користуєтесь, випромінює електромагнітні хвилі. Він весь час шукає зв’язок із найближчою передавальною релейною антеною, так званий стільник.

Виробники “нашпигували” телефони фотокамерами, телевізорами, радіо – усі ці додаткові функції посилюють негативний вплив мобільного зв’язку. Телефони постійно перебувають у режимі очікування, їх навіть на ніч не вимикають…

Тому особисто від себе додам: нині, у стресовий час, чи то на стаціонарних телефонах, чи то на мобільних, як на пачках цигарок, треба писати: “Часті розмови  можуть завдати шкоди вашому здоров’ю”... Їдьте на природу і вимикайте телефони, будьте за межею досяжності, щоб просто жити…

Кілька порад власникам мобільних телефонів:

– користуйтесь спеціальними чохлами для телефонів, це не тільки допоможе зберегти ваш апарат в ідеальному стані, але й захистить від непотрібного опромінення;

–  тримайте телефони подалі від тіла, аби вони не могли впливати на біоритми вашого організму;

– розмови з іншими абонентами мають бути якомога коротшими. Пам’ятайте, що тут, як і з алкоголем, часте та затяжне вживання може перетворитися на невиліковну хворобу;

– не говоріть під час руху. Коли ви їдете в транспорті, колосальний вплив відбувається на мозок, а коли йдете пішки, електромагнітні хвилі ще й впливають на хребет;

– використовуйте стільникові телефони з системи «вільні руки»;

– не рекомендується використовувати стільникові телефони дітям дошкільного віку, вагітним, людям, які мають неврологічні захворювання, включаючи епілептичний синдром, неврастенію, психопатію, неврози, які супроводжуються астенічними, нав’язливими, істеричними розладами, зниженням працездатності та пам’яті, а також розладами сну;

– тривалість розмови має бути не більше трьох хвилин, а пауза між розмовами – 15 хвилин.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!