Чому у тернопільських маршрутках не оголошують зупинок і не видають квитків?

Спеціалісти Інспекції з питань захисту прав споживачів у Тернопільській області провели кілька сотень планових і позапланових перевірок суб’єктів господарювання, які надають послуги різного характеру. Йдеться, зокрема, про маршрутні перевезення, діяльність ЖКГ, перукарень, готелів, надання послуг туристичними фірмами…

Виявлено численні порушення дотримання законодавства про захист прав споживачів, у тому числі і на підприємствах, що здійснюють пасажирські перевезення.

Цьогоріч здійснено близько 25 планових і позапланових перевірок підприємств та фізичних осіб-підприємців, які надають транспортні послуги у Тернополі. Перевіряли транспортні засоби, які курсують за маршрутами № 5; 27; 13; 17; 3; 19; 24. Які порушення зустрічалися найчастіше? Водії не оголошують назви та тривалість зупинки, не видають квитки, розпочинають рух до повного закриття дверей, зупиняють транспортні засоби для посадки та висадки пасажирів на відстані більше ніж 0,5 метра від краю проїжджої частини дороги, розмовляють по телефону під час руху. І тим самим порушують п. 147, 149 Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою Кабміну від 18.02.1997р, пише газета Свобода

Під час проведення планової перевірки ТОВ «Мега – Сервіс» встановлено наступні порушення Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту:

- водії маршрутного таксі № 13 Б.Я. Коваль (державний номерний знак ВО 0719 АА), В.П.Шумило (державний номерний знак ВО 0755 АА), І.С.Жигун, (державний номерний знак ВО 0867 АА) здійснювали перевезення пасажирів, не оголошуючи назв зупинок та їх тривалість;

- водій маршрутного таксі № 17 М.П.Столяр (державний номерний знак ВО 0821 АА) не оголошував назви зупинок та їх тривалість, не видавав квитки.

Під час проведення планової перевірки КП «Тернопільелектротранс» зафіксовано, що:

- водії М.В.Бучма (тролейбус № 158, маршрут № 2), М.Д.Кутрик (тролейбус № 150, маршрут № 5) не оголошували назви зупинок; перш, ніж зачинити двері, не попереджали: «Обережно, двері зачиняються»;

- водії М.І.Демчук (тролейбус № 080, маршрут № 2), В.П.Літковець (тролейбус № 092, маршрут № 5), П.І.Завітій (тролейбус № 157, маршрут № 11) теж не вважали за потрібне оголошувати: «Обережно, двері зачиняються».

За порушення п. 4.7 Правил користування трамваєм і тролейбусом у містах України, затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово–комунального господарства України від 9.10.2006 р., водіїв тролейбусів притягнуто до адміністративної відповідальності.

У серпні після звернення фізичних осіб про порушення суб’єктом господарювання вимог законодавства і маючи згоду Держспоживінспекції на проведення позапланових заходів зі здійснення державного контролю, фахівці обласної Інспекції з питань захисту прав споживачів здійснили дві позапланові перевірки з надання транспортних послуг. Зокрема, на адресу Інспекції надійшла скарга від споживача на водія І.М.Чабаранка (маршрутне таксі № 5, державний номерний знак ВО 1035 АА). Під час проведення перевірки факт порушення підтвердився: водій не оголошував назви зупинок та не видавав квитки пасажирам.

А тепер про те, що треба знати і водіям, і споживачам: водій зобов’язаний чемно поводитися з пасажирами; дотримуватись визначеного маршруту та розкладу руху автобуса; оголошувати найменування і тривалість зупинки; зупиняти автобус для посадки та висадки пасажирів на відстані не більше ніж 0,5 метра від краю проїжджої частини; починати рух після повного зачинення дверей і відчиняти їх після зупинки автобуса. Водію заборонено розмовляти з пасажирами, їсти, пити, курити під час руху транспорту.

Якщо у споживачів виникають сумніви щодо якості наданих послуг чи запитання, прохання звертатися в Інспекцію з питань захисту прав споживачів у Тернопільській області, яка знаходиться за адресою: бульвар Т.Шевченка, 11, м. Тернопіль, тел. (0352) 52-83-71.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!