Громадські слухання про подорожчання автобусних квитків в Тернополі

Сьогодні маршрутки в Тернополі їздять у звичному режимі. Перевізники призупинили свій акт непокори. Відновили свою роботу через протест прокурора міста на рішення міської ради Тернополя про затвердження умов організації та проведення конкурсу на перевезення пасажирів, про затвердження маршрутів громадського транспорту та про затвердження об"єктів конкурсу. Перевізники чекають на реакцію міської влади і поки їздять на старих умовах - таке право вони мають до двадцять восьмого лютого. Саме на кінець місяця заплановано конкурс на перевезення пасажирів у Тернополі. Влада міста готує прокуратурі свою відповідь, повідомив начальник управління транспорту і зв'язку Тернопільської міськради Ігор Мединський і водночас не збирається відміняти чи переносити конкурс. Вразі подальших непорозумінь, каже Ігор Мединський, все залежатиме від компетентних органів - прокуратури і суду. Тим часом у Тернополі відбулися перші громадські слухання щодо можливості підвищення тарифів на проїзд у громадському транспорті міста.

З пропозицією підвищити тарифи на проїзд у громадському транспорті Тернополя перевізники звернулися до міської ради ще двадцятого травня минулого року. Відтоді ще декілька разів вони писали нові звернення, в яких подавали свої економічні підрахунки - в кінцевому варіанті потреби перевізників звелися до близько двох п"ятдесяти гривень за разовий проїзд у маршрутці.

Андрій НАМАКА співзасновник Спілки перевізників та власників транспортних засобів Тернопільщини:

Економічний розрахунок йде два п"ятдесят вісім, ну в мене особисто в фірмі. В фірмі "Еталон" йде два сорок п"ять, я дивився їхні розрахунки. Всі розрахунки підтверджені накладними, можна перевірити. Перевіряли і як то кажуть економічний відділ міської ради, мабуть вони показували і іншим людям компетентним в тому. Тому фактично в кожному економічному рзрахунку закладається рентабельність. Рентабельність - це та сума на яку підприємство повинно оновлювати парк, ну жити, заробляти.

Громадські слухання для перевізників, кажуть вони самі - можливість пояснити потенційним клієнтам свою позицію у підвищенні тарифів.

Андрій НАМАКА співзасновник Спілки перевізників та власників транспортних засобів Тернопільщини:

В мене є батьки, скажем, в інших є батьки, сусіди - як ми потім будем людям в очі дивитись, розумієте - ми самі прекрасно розумієм шо два п"ятдесят це забагато, но за гривню п"ятдесят ми просто не маємо за шо купити колеса - і це безпека перш за все. Ми хочемо, просимо людей зрозуміти нашу позицію і дозволити владі, нарешті дозволити нам, їздити по дві гривні. Тому шо ну нема вже не то шо як кажуть за шо їздити, ремонтуватися - просто нема за шо.

Ігор МЕДИНСЬКИЙ начальник управління транспорту і зв'язку Тернопільської міськради:

Хочу сказати позицію міської ради, про те що займає таку третю сторону, яка спостерігає за дискусіями перевізників і громадськості, тобто потенційних пасажирів на те наскільки, на предмет того, на скільки вони дійдуть згоди між собою і відповідно буде робити свої висновки. Але в жодному випадку орган місцевого самоврядування не буде робити цього на будь яку користь, а наоборот буде по максимуму старатися захистити громаду від зміни тарифів в більшу сторону.

Ольга РЖЕШЕВСЬКА вчитель:

Звичайно хотілося би шоб взагалі не підвищували ціну. Ну пропонують два гривні, звичайно це смішно сказати так, я згідна з ціною два гривня - я би хотіла шоби ціна залишилася та яка є ціна, без підвищення. Або тоді підвищуйте зарплати, або компенсуйте бюджетникам той же самий проїзд.

Громадські слухання щодо підвищення тарифів на проїзд, за законодавством мають тривати не менше тридцяти днів. Відтак у Тернополі заплановано іще щонайменше одне таке зібрання. Якщо ж сторони дійдуть згоди у потребі дорожчого проїзду - міська влада передасть економічні розрахунки перевізників у відповідні структури.

Ігор МЕДИНСЬКИЙ начальник управління транспорту і зв'язку Тернопільської міськради:

Ці розрахунки повинні поступити в два міністерства - це економіки і міністерство інфраструктури (це в минулому міністерство транспорту) на погодження. Ці міністертва також мають право по місяцю затримати для вивчення і відповідного підтвердження чи відхилення чи ще можуть інші запросити додаткові позиції і уточнити.

Відтак чи бути підвищеню тарифів на проїзд у громадському транспорті, і якщо бути, то коли - говорити поки зарано, каже Ігор Мединський. Чи врахують у рішенні думку громади - вірять не всі учасники громадських слухань.

Ольга РЖЕШЕВСЬКА вчитель:

Нам не буде куди діватися просто. Ми просто це приймемо це і всьо. Я сумніваюсь що ці слухання зараз щось поміняють. Якщо вже було прийняте рішення, то від нашої думки що нас зараз зібрали, тут нічого не поміняється.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!